Lasten nimet pinoon ja kerrotaan rehellisesti mutta asiallisesti mielipiteitä nimistä

  • Viestiketjun aloittaja Poikaset
  • Ensimmäinen viesti
heh ja hih
nää tämmöset ketjut on kyllä niin tylsiä. 99% vastauksista on "kiva nimi entäs mun -piip-"!! sanois se rehellinen mielipde ja jotain muuta ku "ihan kiva tai tykkään". :attn:
 
heh ja hih
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Voi saatana, tekis mieli paljastaa lapseni nimi, mutta sit joku tunnistaa kuitenkin...
No mitä sitten vaikka tunnistaisikin? =)
Noniin... Minun tyttö on.. Toska. :heart:
seuraava voi sitten olla vaikka Mokka. :D
en oikeen osaa sanoa onko kiva nimi vai ei. ehkä kuulostaa hieman venäläiseltä. pakko myöntää että ihmettelen miten on menny läpi.

katoin jopa vrk:n sivuilta. näköjään löytyy 2 sen nimisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh ja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Voi saatana, tekis mieli paljastaa lapseni nimi, mutta sit joku tunnistaa kuitenkin...
No mitä sitten vaikka tunnistaisikin? =)
Noniin... Minun tyttö on.. Toska. :heart:
seuraava voi sitten olla vaikka Mokka. :D
en oikeen osaa sanoa onko kiva nimi vai ei. ehkä kuulostaa hieman venäläiseltä. pakko myöntää että ihmettelen miten on menny läpi.

katoin jopa vrk:n sivuilta. näköjään löytyy 2 sen nimisiä.
Ei tuu Mokkaa. :D Eikä olla venäjäläisiä. :D Toinen niistä kahdesta on mein penska ja muuta vaihtoehtoa en vakavissani edes harkinnut. Ps. Olen ammatiltani muusikko ja Tosca-ooppera vaikutti vahvasti päätökseeni. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja toska:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Voi saatana, tekis mieli paljastaa lapseni nimi, mutta sit joku tunnistaa kuitenkin...
No mitä sitten vaikka tunnistaisikin? =)
Noniin... Minun tyttö on.. Toska. :heart:
Mulla tulee mieleen paska... Sori vaan :D
Miullaki siusta.
 
heh ja hih
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Alkuperäinen kirjoittaja heh ja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Voi saatana, tekis mieli paljastaa lapseni nimi, mutta sit joku tunnistaa kuitenkin...
No mitä sitten vaikka tunnistaisikin? =)
Noniin... Minun tyttö on.. Toska. :heart:
seuraava voi sitten olla vaikka Mokka. :D
en oikeen osaa sanoa onko kiva nimi vai ei. ehkä kuulostaa hieman venäläiseltä. pakko myöntää että ihmettelen miten on menny läpi.

katoin jopa vrk:n sivuilta. näköjään löytyy 2 sen nimisiä.
Ei tuu Mokkaa. :D Eikä olla venäjäläisiä. :D Toinen niistä kahdesta on mein penska ja muuta vaihtoehtoa en vakavissani edes harkinnut. Ps. Olen ammatiltani muusikko ja Tosca-ooppera vaikutti vahvasti päätökseeni. :D
no sehän on kivaa että on jokin stoori nimen takana. saa heti uuden merkityksen. :)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Noniin... Minun tyttö on.. Toska. :heart:
Mun mielestä on kiva, että nykyään on niin paljon erilaisia nimiä. Niihin kestää kyllä hetki tottua, mutta Toska ei kuulosta liian vaikeesti totuteltavalta.
Ihan samaa ajattelin. Kiva, persoonallinen nimi.
 
nina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 6 tyttöä:
Hilda Inkeri
Lyydia Elisabet
Amanda Katriina
Edita Matleena
Beeda Sylvia
Adina Elviira
Kivat nimet, nämä ovat erilaiset, mutta kaikissa kuudessa se "punainen lanka", yhdistävä tekijä =).

Tykkään kovin.
mä huomasin saman :) jokaisessa nimessä D-kirjain. itse tykkään mielettöästi d-kirjaimesta nimessä, syystä jota en tiedä :D

Mulla Valde-poika 5 v.
 
nina
Alkuperäinen kirjoittaja nina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 6 tyttöä:
Hilda Inkeri
Lyydia Elisabet
Amanda Katriina
Edita Matleena
Beeda Sylvia
Adina Elviira
Kivat nimet, nämä ovat erilaiset, mutta kaikissa kuudessa se "punainen lanka", yhdistävä tekijä =).

Tykkään kovin.
mä huomasin saman :) jokaisessa nimessä D-kirjain. itse tykkään mielettöästi d-kirjaimesta nimessä, syystä jota en tiedä :D

Mulla Valde-poika 5 v.
Valde Jeremias
Eerik Nikolas
 
vieras
Meillä on Marianne. Sanokaa rehellinen mielipide minkälaisia ajatuksia herättää. On aika erilainen näiden nykynimien rinnalla. Olen aina tykännyt nimestä ja siksi se valittiin miettimättä sen enempää sitä montako saman ikäistä kaimaa löytyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on Marianne. Sanokaa rehellinen mielipide minkälaisia ajatuksia herättää. On aika erilainen näiden nykynimien rinnalla. Olen aina tykännyt nimestä ja siksi se valittiin miettimättä sen enempää sitä montako saman ikäistä kaimaa löytyy.
Ihana, naisellinen nimi. :heart:
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on Marianne. Sanokaa rehellinen mielipide minkälaisia ajatuksia herättää. On aika erilainen näiden nykynimien rinnalla. Olen aina tykännyt nimestä ja siksi se valittiin miettimättä sen enempää sitä montako saman ikäistä kaimaa löytyy.
Ihana, naisellinen nimi. :heart:
peesi.

Kaunis, raikas nimi. suomalainen, perinteikäs mutta ei ainakaan yleinen!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on Marianne. Sanokaa rehellinen mielipide minkälaisia ajatuksia herättää. On aika erilainen näiden nykynimien rinnalla. Olen aina tykännyt nimestä ja siksi se valittiin miettimättä sen enempää sitä montako saman ikäistä kaimaa löytyy.
Ihana, naisellinen nimi. :heart:
peesi.

Kaunis, raikas nimi. suomalainen, perinteikäs mutta ei ainakaan yleinen!
Samanikäisiä kaimoja ei ole tullut vastaan vielä yhtään. Muutaman parikymppisen olen tavannut ja hiljattain tutustuin ikäiseeni eli vähän yli 3-kymppiseen lapseni kaimaan. Silloin kun tyttäreni syntyi, työvuorossa oli saman niminen kätilö, jolla oli viimeinen työvuoro ennen eläkepäiviä. Hän sanoi, että hienoa päättää työuransa näin, että auttaa kaimansa maailmaan :D
 

Yhteistyössä