Lasten nimet pinoon ja kerrotaan rehellisesti mutta asiallisesti mielipiteitä nimistä

  • Viestiketjun aloittaja Poikaset
  • Ensimmäinen viesti
Jaana
Alkuperäinen kirjoittaja ot:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Miia Maria ihanan tyypillinen,"normaali" nimi.Muista en pidä.Meidän poika Onni.

Täällä on myös Onni :heart: :wave:

Kaikkien nimet on mun mielestä kivoja
Onni on aika suosittu ollut viime aikoina. Minä tykkään perinteisistä suomalaisista nimistä. Meillä
Aukusti Onni Sakari
Selma Maria Josefiina

Kaikki nimet tulevat joko minun tai mieheni suvusta.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Guten morgen:
Marius on yleinen miehen nimi ainakin täällä keskieuroopassa. Ei musta kuulosta naismaiselta yhtään. Mario on naisen nimi täällä, mutta se kuulostaa aivan miehen nimeltä.
Mario on kyllä ainakin Italiassa erittäin yleinen miehen nimi ja harvemmin kyllä naisen nimi päättyy o- kirjaimeen muissakaan etelä-euroopan maissa. Ainakaan espanjassa ja ranskassa se ei edes ole mahdollista.
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JennaKaroliina:
Oliver Luca Daniel on meidän poitsukan nimi :)
Aivan ihana tämä! Itse olisin laittanut Lukan k:lla, mutta muuten todella ihana ja kaunis nimi! :D Ja hyvin sopii suomalaiseen suuhun, vaikkei ihan suomalaisin olekaan! :D

Meillä on:

Jermu Benjamin
Sinna Aleksandria

:heart:
Hmm. Tiedän yhden Jermun. Käy samaa päiväkotia lapseni kanssa. Minusta vähän hassu nimi, pidän enemmän adjektiivina, mutta tuon päiväkotikaverin kautta alkanut tuntua ihan tavalliselta nimeltä.
 
tt
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja joku toinen:
Alkuperäinen kirjoittaja joku toinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
JERMU?!? :O Ruma nimi.
Kummallinen käsitys asiallisesta kommentoinnista.
no kuis muuten sen sanoisi?

elä sinä siellä loukkaannu ihmisen mielipiteestä, ei sen pitäisi sinun elämääsi vaikuttaa.
menipäs käsilleen tuo lainaus..
:LOL: :LOL: :LOL: Mä en todellakaan ole loukkaantunut mistään - millähän perusteella moista kuvittelet? Sanoin vaan, että nimen haukkuminen rumaksi ei vastaa minun käsitystäni asiallisesta kommentoinnista.[/quote]

Niin asiallinen kommentointihan on vain ja ainoastaan positiivista. Se ettei jostain pidä on sitten epäasiallista.
 
vieras
Kaikki tässä ketjussa toistaiseksi mainitut ovat olleet kauniita tai ihan ok nimiä, mitään sellaista joka aiheuttaisi ihmetystä/kauhistusta ei ole ollut.

Meillä on Oliver Aaron ja Tomas Alexander (brittisukunimi).
 
6 tyttöä
Tykkään enempi tai vähempi melkein kaikista ketjussa olevista nimistä. :)

Meillä tytöt

Hilda Inkeri
Lyydia Elisabet
Amanda Katriina
Edita Matleena
Beeda Sylvia
Adina Elviira
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Minimii x3:
meillä on vauva ja hänen nimensä on....Kalle :heart:
Mitäs tuohon sanotte? :D
Ihana nimi! :heart: Meidän pojalla nimivaihtoehtoina oli Leevi, Kalle, Samu ja Vili.

Tuli Vili Jukka Olavi.
Mä mietin että aika erikoinen nimi toi Tuli Vili :LOL:
:LOL: totta tosiaan, korjasin vähän. :whistle: :D
 

Yhteistyössä