Tinder-mies alkoi nirsoilla treffipaikan valinnassa

vierailija
Mitä mieltä olette tästä:

Matchasin Tinderissä erään mukavan nelikymppisen sosiaalialalla työskentelevän miehen kanssa. Mies itse vihjaisi, että olisi kiva tavata minut joku päivä. Päätin sitten kutsua hänet treffeille ravintolaan ja kirjoitin hänelle, että minä voin tarjota. Ehdotin, että käytäisiinkö syömässä joko Pancho Villassa tai paikallisessa artesaanipizzeriassa. Tähän mies vastasi sillai reteesti: "Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se artesaanipizzeriakin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sitä testata uudelleen". Minulle tuli tästä epämiellyttävä fiilis, että hän tuolla tavalla tyrmäsi ehdotukseni. Minun mielestäni se henkilö, joka tarjoaa, saa itse päättää, mihin mennään, hänen oman kukkaronsa mukaan. Mä valitsin nämä kyseiset paikat juuri siksi, koska ne ovat kohtuuhintaisia ja niihin minulla on varaa siten, että myös tarjoan tuntemattomalle ihmiselle. Tuli sellainen olo, että se mies pitää itseään liian hienona noihin paikkoihin, että hän ei mene mihinkään ketjumättöruokalaan vaan hänet pitää viedä hienoon ravintolaan. Ja kun hän vielä tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, niin olisihan hänen pitänyt ymmärtää se, ettei minulla on varaa kutsua tuntemattomia ihmisiä kalliisiin ravintoloihin syömään. Tai jos hänelle oli niin kovin tärkeää mennä hienoon ravintolaan, niin olisihan hän voinut itsekin ehdottaa, että hän voi itse maksaa oman ruokansa tai jopa tarjota minulle.
 
vierailija
Miksi sinun mielestäsi hän on moukka?
Rouvanjestas mikä kommentti 😳

Mies on umpijuntti kun katsoo ”lahjahevosta suuhun”.

Ei tuollaisessa tilanteessa aleta nirsoilemaan, vaan otetaan kutsu ilahtuneena vastaan. Ettei vaan olisi ”kaksineuvoinen” pikkurilli pystyssä kävelevä, ja pyllyään keikutteleva kaappihemmo?

Ap, sinuna unohtaisin.

Super-Setis
 
vierailija
Mies on umpijuntti kun katsoo ”lahjahevosta suuhun”.

Ei tuollaisessa tilanteessa aleta nirsoilemaan, vaan otetaan kutsu ilahtuneena vastaan. Ettei vaan olisi ”kaksineuvoinen” pikkurilli pystyssä kävelevä, ja pyllyään keikutteleva kaappihemmo?
No itse asiassa tällä miehellä on aika harvinainen etunimi, ja onnistuin stalkkaamaan hänet netistä, ja kävi ilmi, että hän on ollut kuntavaaleissa Vasemmistoliiton ehdokaslistalla. Tavallaan yllättävää siinä mielessä, että luulisi, että vihervassarit eivät ole mitään hienohelmoja, mutta toisaalta vasemmistolaisethan ovat aina toisten taskuilla. Hän varmaan ajatteli, että "mennään nyt sitten hienoon fine dining ravintolaan, kun kerrankin joku tarjoaa."

ap
 
vierailija
No itse asiassa tällä miehellä on aika harvinainen etunimi, ja onnistuin stalkkaamaan hänet netistä, ja kävi ilmi, että hän on ollut kuntavaaleissa Vasemmistoliiton ehdokaslistalla. Tavallaan yllättävää siinä mielessä, että luulisi, että vihervassarit eivät ole mitään hienohelmoja, mutta toisaalta vasemmistolaisethan ovat aina toisten taskuilla. Hän varmaan ajatteli, että "mennään nyt sitten hienoon fine dining ravintolaan, kun kerrankin joku tarjoaa."

ap
Ai tää olikin provo.
 
vierailija
No itse asiassa tällä miehellä on aika harvinainen etunimi, ja onnistuin stalkkaamaan hänet netistä, ja kävi ilmi, että hän on ollut kuntavaaleissa Vasemmistoliiton ehdokaslistalla. Tavallaan yllättävää siinä mielessä, että luulisi, että vihervassarit eivät ole mitään hienohelmoja, mutta toisaalta vasemmistolaisethan ovat aina toisten taskuilla. Hän varmaan ajatteli, että "mennään nyt sitten hienoon fine dining ravintolaan, kun kerrankin joku tarjoaa."

ap
Jotain tälläistä loppuhuipennusta odottelinkin
 
vierailija
Super-setis on vaan persuincel, joka ei itse uskalla edes ladata tinderiä, koska pelkää sen johtavan tilanteeseen, josta on vaikea karata
Tämä teoria pitänee paikkansa. Tyyppi on notkunut viestieni perässä jo vuosikausia
ja kirjoitustensa perusteella sama meno on ollut jo kuopatulla keskustelupalstalla.
Kaikissa deittiohjeissa neuvotaan harkitsemaan tarkkaan treffipaikan turvallisuus.
Kävelin eilen juna-aseman liepeillä, ja vastaan käveli nuori nainen. Bussikatoksen tuolilla
istuneen reppanalauman jäsen huusi naisen perään, ja nainen kääntyi keskustelemaan
tyyppien kanssa. Yksi heistä loihti lausumaan ylistävän kommentin naisen ulkonäön
upeasta seksikkyydestä. En tietenkään kuvaile naisen ulkonäköä ja miesoletettujen naisen ulkonäköarvion paikkansapitävyyttä. Nainen kiitti kohteliaisuudesta. Ehkä joukon huutelija oli hänen tuttu. Puistattava ja vastenmielinen tapaus, jonka tarinan jatkon jokainen lukijani voi kuvitella mielessään. Yle Areena Pride-aiheinen elokuva Rakas äitini sisältää saman tyylisen kohtauksen. Nainen poistuu kampaajalta ja saa kimppuunsa kaksi röyhkeää italiaanoa. Paetessaan autoonsa nainen sanoo lapselleen monta kertaa olevansa ruma. Rumuus on ilmeisesti naisen ainut tuki ja turva seksipetoja vastaan. Minulta ovat jo sanat loppuneet tähän ikuisuusaiheeseen. Hesarista luin, että nuoret naiset eivät enää usko romanttiseen rakkauteen, ja treffailu on lähes kokonaan poissa muodista. Elämäänsä voi hakea paljon muutakin sisältöä.
Minulta vieläkin kysellään seurustelenko. Joka kerta kysymys saa minut vaivaantuneeksi. Eikö ihmiset millään usko ja ymmärrä, että nautin suunnattomasti vapaudestani ja yksin elämisestäni. Elämässäni olen saanut kaikkea liikaa kukkuramitoin. Varjele itseäsi ap. ikävyyksiltä. Sovi kohtaamispaikkasi päiväsaikaan ihmisten ilmoille. Tutustu ihmiseen kunnolla ennen kuin päästät hänet kotiisi tai menet miehen asunnolle. Intohimolle ei pidä suhdettaan rakentaa. Kysy mieskaveriltasi mitä mieltä hän on ikääntyneistä naisista ja vanhenemisesta. Älä enää toista kertaa tarjoa ilmaista kahvia ja lounasta. Jos miehellä ei ole intoa maksaa laskua, ohita hänet sovelluksessasi. Minä en ole ollut treffeillä avioeroni jälkeen ja en tiedä Tinder ym. hömpötyksistä yhtään mitään. Asia ei voisi vähempää kiinnostaa.
En kommentoi mahdollisiin vastauksiin viestiini niiden happamuuden takia.
Toki saan jonkin verran myös positiivista palautetta kirjoituksiini.
 
vierailija
Että sellainen "mies" sitten.
Jos oikeasti tämä deittimätchi on noin käyttäytynyt, niin ehdottaisin oikeasti ditten vain kahvillakäyntiä. Jos nyt viitsisin sitäkään, nekin rahat näyttävät menevän hukkaan.
Käytöstavoillaan ei nyt hurmannut, joten keskittäisin energiani nyt aivan muuhun kuin häneen.
 
vierailija
Tietenkin, jos tyrmää ehdotuksen, täytyy tehdä vastaehdotus.

Luin vasta jostain lehdestä toissapäivänä, että on tullut uusi deittailu-ilmiö, jossa naisen asua tms haukutaan. Tai sitten koreillaan itse. Tarkoitus herättää mielenkiinto. Ehkä kyse tuollaisesta.
 
vierailija
Tämä teoria pitänee paikkansa. Tyyppi on notkunut viestieni perässä jo vuosikausia
ja kirjoitustensa perusteella sama meno on ollut jo kuopatulla keskustelupalstalla.
Kaikissa deittiohjeissa neuvotaan harkitsemaan tarkkaan treffipaikan turvallisuus.
Kävelin eilen juna-aseman liepeillä, ja vastaan käveli nuori nainen. Bussikatoksen tuolilla
istuneen reppanalauman jäsen huusi naisen perään, ja nainen kääntyi keskustelemaan
tyyppien kanssa. Yksi heistä loihti lausumaan ylistävän kommentin naisen ulkonäön
upeasta seksikkyydestä. En tietenkään kuvaile naisen ulkonäköä ja miesoletettujen naisen ulkonäköarvion paikkansapitävyyttä. Nainen kiitti kohteliaisuudesta. Ehkä joukon huutelija oli hänen tuttu. Puistattava ja vastenmielinen tapaus, jonka tarinan jatkon jokainen lukijani voi kuvitella mielessään. Yle Areena Pride-aiheinen elokuva Rakas äitini sisältää saman tyylisen kohtauksen. Nainen poistuu kampaajalta ja saa kimppuunsa kaksi röyhkeää italiaanoa. Paetessaan autoonsa nainen sanoo lapselleen monta kertaa olevansa ruma. Rumuus on ilmeisesti naisen ainut tuki ja turva seksipetoja vastaan. Minulta ovat jo sanat loppuneet tähän ikuisuusaiheeseen. Hesarista luin, että nuoret naiset eivät enää usko romanttiseen rakkauteen, ja treffailu on lähes kokonaan poissa muodista. Elämäänsä voi hakea paljon muutakin sisältöä.
Minulta vieläkin kysellään seurustelenko. Joka kerta kysymys saa minut vaivaantuneeksi. Eikö ihmiset millään usko ja ymmärrä, että nautin suunnattomasti vapaudestani ja yksin elämisestäni. Elämässäni olen saanut kaikkea liikaa kukkuramitoin. Varjele itseäsi ap. ikävyyksiltä. Sovi kohtaamispaikkasi päiväsaikaan ihmisten ilmoille. Tutustu ihmiseen kunnolla ennen kuin päästät hänet kotiisi tai menet miehen asunnolle. Intohimolle ei pidä suhdettaan rakentaa. Kysy mieskaveriltasi mitä mieltä hän on ikääntyneistä naisista ja vanhenemisesta. Älä enää toista kertaa tarjoa ilmaista kahvia ja lounasta. Jos miehellä ei ole intoa maksaa laskua, ohita hänet sovelluksessasi. Minä en ole ollut treffeillä avioeroni jälkeen ja en tiedä Tinder ym. hömpötyksistä yhtään mitään. Asia ei voisi vähempää kiinnostaa.
En kommentoi mahdollisiin vastauksiin viestiini niiden happamuuden takia.
Toki saan jonkin verran myös positiivista palautetta kirjoituksiini.
kukajaksoilukeatuonlahjattomanvierailijanpötköönkirjoitetunviestineliettäveikkaanetteikukaanjaksanut?
 
Super-setis on vaan persuincel, joka ei itse uskalla edes ladata tinderiä, koska pelkää sen johtavan tilanteeseen, josta on vaikea karata
Surkeaa oletusta taas kerran sinulta 🙄

Minulla on asiat tosi hienosti, eikä minulla ole mitään syytä olla Tinderissä tai muillakaan treffipalstoilla.

Olin reilut pari vuotta sitten, mutta poistuin niiltä kun tutustuin paremmin upeaan Annieen 😍🥰
 

Yhteistyössä