V
"vieras"
Vieras
Tapahtui viimeviikolla, kun eräs poika (4v) haukkui tytärtäni ja menin tämän pojan eteen kyykkysilleni juttelemaan ja sanoin että pitää pyytää anteeksi tytöltä ja samalla nostin omaa kättäni että silitän pojan käsivartta, kosketan omianikin lapsia kun juttelen. Tämä poika laittoi silmät kiinni ja kohotti käsiä suojautuakseen, sanoin että älä nyt pelästy että minä vain sinun kättäsi olisin koskenut, en minä mitään pahaa tee.
En kyllä olisi uskonut hänen vanhemmistaan että voisivat lasta lyödä, mutta mielestäni reaktio oli kyllä täysin merkki itsesuojelusta???
En kyllä olisi uskonut hänen vanhemmistaan että voisivat lasta lyödä, mutta mielestäni reaktio oli kyllä täysin merkki itsesuojelusta???