Tykkäävätkö lapsenne luistelusta ja minkä ikäisiä ovat? Osaavatko sitoa luistimet ja miten sujuu jäällä? Mietityttää oma 3. luokkainen, joka ei tykkää yhtään ja ei myöskään eskari-ikäinen. Omassa lapsuudessa luisteltiin useita kertoja viikossa ja itse olen jo ekaluokalla sitonut luistimet.