Lasten kalusteet tulivat:) Nyt heille tulee oikein prinsessa huone

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tuntu että vain Freiya ja minä tässä keskustelussa ollaan normaalia, jotka elämme oma elämää emmekä kyttää toisten elämää, mikä on aika sairasta mun mielestä.
Sulla taasen on joku "sairas" tarve tulla tänne kertomaan kaikki pikkujututkin, etenkin ne, joiden tiedät provosoivan muita, kun ne tuntuu aina olevan sellaisia asioita mitä tässä lukee suu auki miettien, siis voiko tuo olla tosissaan :O

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";23229268]Venakko, eikö se sinun tyylisi ollut moderni? :D[/QUOTE]

on, mut kun en voi enää mitään:D Mutta se sanoi että saa myydä jos mä en viihdy ja tehään jooko uus tai mennään ulkomaille asumaan:D

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";23229291]Kai tiedät, ettei sitä niin vaan lähdetä lasten kanssa ulkomaille asumaan, jos vanhemmat on eronneet...[/QUOTE]

tiedän, mutta voi olla, exä annkin lupaa, jos ei sitten emme todellakaan voi mennä:), hänelle ei ole väliä se sanoi kunhan vaan minulle okoo

"vieras"
[QUOTE="Diana";23229306]Miks ootte niin ilkeitä? Ootte vaan katellisii mä tiedän! ;) Varmaan koska Milanna ja Freya niin kauniita. :) Te varmaan läskejä! :D haha! lol[/QUOTE]

Älä venakko viitti!

"öö"
Paitsi meillä talo näyttää isommalta:D

ja ikkunat meillä tosi isot, eli olohuonessa esim vain ikkunoita katon asti ja olohuone niin kuin sanoin 120m2
eiköhän kaikille ole tullut joselväksi paljon niitä neliötä on,selvää provoa
hyvä mielikuvitus sulla on pisteet siitä näitä on aina hauska lukea,katsoitko muuten miljönääri äitejä ja siitä se idea lähti??

Venakko Milanna
[QUOTE="öö";23229333]eiköhän kaikille ole tullut joselväksi paljon niitä neliötä on,selvää provoa
hyvä mielikuvitus sulla on pisteet siitä näitä on aina hauska lukea,katsoitko muuten miljönääri äitejä ja siitä se idea lähti??[/QUOTE]

:LOL:

Yhteistyössä