:headwall:Käyttääkö Freia savannaa vain hyväkseen? kun tietää, ettäs sillä rahaa ja on varmaan aika antelias rahan suhten. Freya itse köyhä kotiäiti ja mies pienituloinen myös. Olenkin ihmetellyt iten sillä varaa ostella niin paljon meikkejä, vaatteita yms.Kaiken itse täällä aina kertoo.
ei tää voi olla totta eihän??..mikä tää uusi isä/vanhaisä juttu on taidat heittää vaan vettä myllyynMut oikeasti he ovat onnellisempi, he sanoivat jopa mulle ettei he halua vanhan isän luo hänen pieneen taloon no ei se ehkä niin hauska ole, mut mulla nauru tuli en tie miks, sairas varma olen
No eikö vaan että olet kustantanut kaikenlaista freialle?Myönnä pois.:headwall:
Käyttääkö Freia savannaa vain hyväkseen? kun tietää, ettäs sillä rahaa ja on varmaan aika antelias rahan suhten. Freya itse köyhä kotiäiti ja mies pienituloinen myös. Olenkin ihmetellyt iten sillä varaa ostella niin paljon meikkejä, vaatteita yms.Kaiken itse täällä aina kertoo.
just,jos tää kuviteltu uusi mies olisi tavallinen ja köyhä niin ei varmaan olisi yhtä ihana kuin miljönäärinäParempi olla rikkaan ja vielä sen lisääksi super ihanan miehen kanssa naimisissa kun olla köyhää ja tavallisen kaa olla, ei mun juttu
Edelleen, sä et tiedä kuule tippaakaan mihin mun rahat menee. Ja edelleen, mun vapaa-aika ei kuulu teille.Sinu on freiya aika jo aikuistua. Elämäsi pyörii oman napasi ympärillä. Siinä miten saat hankittua uusia meikkejä ja muuta ja siinä miten pääset juhlimaan mahdolisimman paljon. Nekin rahat voisit käyttää lapsiisi.
No sittenhän Freiya ja ap ovat varmaan kuin paita ja peppu- hyvin samanlaiset arvot ja mielenkiinnon kohteet, ystävyys taattu (ap:lla ei ole juurikaan ystäviä irl joten aina joku yritteliäs kokeilija varmaan hyväksytään). Ainoa ero on että toinen on rikas ja toinen köyhä.Sinu on freiya aika jo aikuistua. Elämäsi pyörii oman napasi ympärillä. Siinä miten saat hankittua uusia meikkejä ja muuta ja siinä miten pääset juhlimaan mahdolisimman paljon. Nekin rahat voisit käyttää lapsiisi.
Anteeksi? En ole puhunut mitään siitä siitä millainen äiti olet tai aikaasi käytät. Edellinen kommenttini on ainoa sinusta ja ap:sta laittamani kommentti. Ilmeisesti oletat että ole sitä edellisen viestin kirjoittaja- En ole.Ilmeisesti täällä palstalla on tosi tyhmiä ihmisiä? Esim tämän kirjoittaja ilmeisesti ajattelee vaan lapsiaan ihan koko ajan? Huh, onneks mulla on sentään sen verran aivokapasiteettia et silloin kun lapset nukkuu esim päikkäreitä tai yöunia (tai ovat vaikka isin kanssa kotona :xmas: ) niin pystyn ajattelemaan itseäni ja tapaamaan kavereita.
itse sä päivität elämääsi palstalla se on sairasta mun mielestä...Tuntu että vain Freiya ja minä tässä keskustelussa ollaan normaalia, jotka elämme oma elämää emmekä kyttää toisten elämää, mikä on aika sairasta mun mielestä.
hyi saatanaClassic Colonial Estate (HWBDO08781) | Neoclassical House Plan from BuilderHousePlans.com
niin kuin omasta talosta en kuva laita, mut kun joku halusi tietä minkä näköinen se on niin se on noin sellainen
Classic Colonial Estate (HWBDO08781) | Neoclassical House Plan from BuilderHousePlans.com
niin kuin omasta talosta en kuva laita, mut kun joku halusi tietä minkä näköinen se on niin se on noin sellainen