Lasten kalusteet tulivat:) Nyt heille tulee oikein prinsessa huone

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="hih";23228788]Minä olen sata kertaa mieluummin köyhä, naimisissa tavallisen ukon kanssa, asun tässä halvassa rivarissamme kuin olisin tyhmä, rahan perässä juokseva neurootikko =)[/QUOTE]

Parempi olla rikkaan ja vielä sen lisääksi super ihanan miehen kanssa naimisissa kun olla köyhää ja tavallisen kaa olla, ei mun juttu;)

ohhoh
Käyttääkö Freia savannaa vain hyväkseen? kun tietää, ettäs sillä rahaa ja on varmaan aika antelias rahan suhten. Freya itse köyhä kotiäiti ja mies pienituloinen myös. Olenkin ihmetellyt iten sillä varaa ostella niin paljon meikkejä, vaatteita yms.Kaiken itse täällä aina kertoo.

Venakko Milanna
[QUOTE="Diana";23228746]Onpas täällä taas kateellisia. Milanna, älä välitä niistä. Ne ei tietä mitä on ku on rikas mies ;) Tekekö sun mies kaikki kotityö? :) Vai onko paljelija sulla?[/QUOTE]

kiitos:D

Kyllä ja siivoja käy, minäkin teen jotain kun olen kotona

Käyttääkö Freia savannaa vain hyväkseen? kun tietää, ettäs sillä rahaa ja on varmaan aika antelias rahan suhten. Freya itse köyhä kotiäiti ja mies pienituloinen myös. Olenkin ihmetellyt iten sillä varaa ostella niin paljon meikkejä, vaatteita yms.Kaiken itse täällä aina kertoo.
:D
Kosmetiikkaa ostan välillä joo, mut niihinkin mä säästän aikalailla. Vaatteita mä en oo koskaan ostanu mitenkään hirveesti.
Meillä on kaikki muuten tosi hyvin, mut sitä rahaa ei tosiaan oo kauheesti. Ja mä olen valittajaluonne, tykkään siis valittaa aina jostain. Muille kavereille ei voi valittaa koska niillä ei myöskään oo hirveesti rahaa, opiskelijoita kun ovat melkein kaikki, nehän hyökkää heti takaisin; "Se on huonosti ja toi on huonosti ja mulla on vielä huonommin raha-asiat" jne. Mut Savannalle mä saan avautua ihan rauhassa ja Savanna kuuntelee ja lohduttaa. Ja pelkästään se et Savanna kuuntelee ja on tukena, auttaa niin paljon etten tunne tarvetta millään lailla käyttää häntä hyväksi. Sori vaan.

freiyalle
Sinu on freiya aika jo aikuistua. Elämäsi pyörii oman napasi ympärillä. Siinä miten saat hankittua uusia meikkejä ja muuta ja siinä miten pääset juhlimaan mahdolisimman paljon. Nekin rahat voisit käyttää lapsiisi.

"vieras"
Sinu on freiya aika jo aikuistua. Elämäsi pyörii oman napasi ympärillä. Siinä miten saat hankittua uusia meikkejä ja muuta ja siinä miten pääset juhlimaan mahdolisimman paljon. Nekin rahat voisit käyttää lapsiisi.
No sittenhän Freiya ja ap ovat varmaan kuin paita ja peppu- hyvin samanlaiset arvot ja mielenkiinnon kohteet, ystävyys taattu (ap:lla ei ole juurikaan ystäviä irl joten aina joku yritteliäs kokeilija varmaan hyväksytään). Ainoa ero on että toinen on rikas ja toinen köyhä.

juurikin
[QUOTE="vieras";23228989]No sittenhän Freiya ja ap ovat varmaan kuin paita ja peppu- hyvin samanlaiset arvot ja mielenkiinnon kohteet, ystävyys taattu (ap:lla ei ole juurikaan ystäviä irl joten aina joku yritteliäs kokeilija varmaan hyväksytään). Ainoa ero on että toinen on rikas ja toinen köyhä.[/QUOTE]

Näinpä. hyvä pariskunta. molemmat hyötyy.

[QUOTE="vieras";23228989]No sittenhän Freiya ja ap ovat varmaan kuin paita ja peppu- hyvin samanlaiset arvot ja mielenkiinnon kohteet, ystävyys taattu (ap:lla ei ole juurikaan ystäviä irl joten aina joku yritteliäs kokeilija varmaan hyväksytään). Ainoa ero on että toinen on rikas ja toinen köyhä.[/QUOTE]

Ilmeisesti täällä palstalla on tosi tyhmiä ihmisiä? Esim tämän kirjoittaja ilmeisesti ajattelee vaan lapsiaan ihan koko ajan? Huh, onneks mulla on sentään sen verran aivokapasiteettia et silloin kun lapset nukkuu esim päikkäreitä tai yöunia (tai ovat vaikka isin kanssa kotona :xmas: ) niin pystyn ajattelemaan itseäni ja tapaamaan kavereita.

"vieras"
Ilmeisesti täällä palstalla on tosi tyhmiä ihmisiä? Esim tämän kirjoittaja ilmeisesti ajattelee vaan lapsiaan ihan koko ajan? Huh, onneks mulla on sentään sen verran aivokapasiteettia et silloin kun lapset nukkuu esim päikkäreitä tai yöunia (tai ovat vaikka isin kanssa kotona :xmas: ) niin pystyn ajattelemaan itseäni ja tapaamaan kavereita.
Anteeksi? En ole puhunut mitään siitä siitä millainen äiti olet tai aikaasi käytät. Edellinen kommenttini on ainoa sinusta ja ap:sta laittamani kommentti. Ilmeisesti oletat että ole sitä edellisen viestin kirjoittaja- En ole.

Venakko Milanna
Tuntu että vain Freiya ja minä tässä keskustelussa ollaan normaalia, jotka elämme oma elämää emmekä kyttää toisten elämää, mikä on aika sairasta mun mielestä.

Yhteistyössä