Lasten kalusteet tulivat:) Nyt heille tulee oikein prinsessa huone

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"huh"
Mä olen järkyttynyt.
Sanoitko et sun lapset on viel pieniä...siis lapsialapsia?
Nyt oot sitä mieltä,vaik aikasemmin tunnuit pitävän heit teineinä/aikusina.

Noh,onnea nyt ku olet tullut melkein järkiisi.

"vieras"
Uusi mies osti 2autoa mulle Woltsvagen golf ja Toyota Corolla Verso, uudet :)
Eikös näistä jutuista jokainen näe, miksi Venakko seurustelee just tämän miehen kanssa? Ei varmasti pystyisi olemaan tavallisen, suomalaisen tyhjätaskun kanssa. Tällä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Venakko rakastaa vain rahaa. Enemmän kuin mitään muuta, enemmän kuin lapsiaan. Neuroottinen tapaus ja joku vielä jaksaa oikeasti uskoa edes näitä hänen sepustuksiaan.

juuh
[QUOTE="joooo";23234741]Turussako milanna asustaa?Onko siellä tollasia taloja :D[/QUOTE]

Noh, mahtaakohan Milanna osata arvioida huoneiden pinta-aloja ihan oikein...
On varmasti Turun seudulla tosi isojakin taloja, mutta 500m2 on kyllä aika harvinaista...

"vieras"
Harvassa on sen kokoiset talot. Toki niitä on.

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/5032379

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/5648717

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6480661

Mutta epäilenpä että vaikka kuinka miljonääri Venakon mies olisikin, tuskin näiden esimerkkien tyyppisestä talosta on kysymys

en voi, tämä mun puolesta voi loppua, eli kuvien laitaminen, en halua, sen takia kun tiedän mun mies ei siitä halua:hug:
Ethän sä voi tehdä tällaista aloitusta ja jättää sitten näyttämättä ne sun lastenhuoneen kalusteet.
Tähän asti sä olet ollut musta kiva, mut jos sä et näytä niitä kalusteita, nii tosi mälsä olet. Laita edes linkki, millaiset ne on.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23235049:
Ethän sä voi tehdä tällaista aloitusta ja jättää sitten näyttämättä ne sun lastenhuoneen kalusteet.
Tähän asti sä olet ollut musta kiva, mut jos sä et näytä niitä kalusteita, nii tosi mälsä olet. Laita edes linkki, millaiset ne on.
No eihän se voi, koska sitten tulisi ilmi, että samassa älvsbyhuussissa asuu kuin ennenkin.. En usko, että savanna enää mitään kuvi tämän takia tänne laittaa. ennen kuvia tuli jatkuvasti ja kaikesta, nyt ei enää koska "mies ei halua" just just.. Oo savanna oikeesti varovainen, jos kaikki kertomasi on totta, tarkoitan tällä nyt mainitsemaasi miehesi sairaalloista mustasukkaisuutta..

"vieras"
Ja mua ihmetyttää miks joku miljönääri ostais vaimokkeelleen golfin, tai toyotan? Siis niin perus-tavis-autoja kun olla ja voi. Ja halpoja uutenakin.
Kyllä se sit pitäis olla ainakin volvo tai bemari, mieluiten mersu tai audi.
Meillä on uutena meille tullut golf ja se sentään ostettiin pari vuotta sitten kun olin hoitovapaalla ja töissä en vielä ole ehtinyt juuri viihtyä, kun toisen kerran ä-lomat+hoitovapaat menossa.
Ja se on kansan auto, köyhien lapsiperheiden. Ei miljönäärien ;)

Tiedättekö, musta on aika erikoista vain yksi juttu. Mä en tiedä taustoja, koska en ole täällä aktiivisesti käynyt aikoihin. Aina on joku aikamme ilmiö, jota haukutaan: Joskus se oli Hensku-80, ja joskus Tytsi. No, nyt se nayttää olevan tämä venäläinen nainen.

Ottamatta kantaa (ja rämpimättä tätä ketjua läpi) asiasisältöön, jonka ap tuo julki, haluankin kysyä kaikilta teiltä kommentaattoreilta:

Mitäpä jos ap onkin todella onnekas, rikkaan miehen onnellinen vaimo isossa talossa kauniiden tavaroiden keskellä? Jospa mies onkin osatnut hänelle kaksi autoa ja jospa hänen olohuoneensa onkin ihan valtava?

Olisko se liian raskasta hyväksyä ja kestää?

"Rinsessa"
Tiedättekö, musta on aika erikoista vain yksi juttu. Mä en tiedä taustoja, koska en ole täällä aktiivisesti käynyt aikoihin. Aina on joku aikamme ilmiö, jota haukutaan: Joskus se oli Hensku-80, ja joskus Tytsi. No, nyt se nayttää olevan tämä venäläinen nainen.

Ottamatta kantaa (ja rämpimättä tätä ketjua läpi) asiasisältöön, jonka ap tuo julki, haluankin kysyä kaikilta teiltä kommentaattoreilta:

Mitäpä jos ap onkin todella onnekas, rikkaan miehen onnellinen vaimo isossa talossa kauniiden tavaroiden keskellä? Jospa mies onkin osatnut hänelle kaksi autoa ja jospa hänen olohuoneensa onkin ihan valtava?

Minä suon Milannalle vaikka minkälaisen kullitetun kartanon, mutta vituttaa ihan kybällä tuo, miten puhuu lapsistaan ja heidän käyttäytymisestään, että lapset muka rakastavat tätä miljonääriä enemmän kuin omaa isäänsä ja kutsuvat tätä nyt jo isäkseenkin :eek:. Tuo on NIIN väärin niitä lapsia ja niiden isää kohtaan kuin olla ja saattaa. Olkoon itse kuinka onnellinen vaan uuden onnensa kanssa, MIKSI ihmeessä sekoittaa pienten viattomien lasten pää tämmöisellä?

Ja loukata tahallaan jossain keskustelupalstalla entistä miestään (jonka kuvaakin täällä esitrellyt ), joka teki (Milanna / Savannan aikaisempien puheiden mukaan ) kaikkensa rouvan eteen vielä jokin aika sitten.
Minusta rumaa ja äärimmäisen härskiä peliä, jopa Savannalta :(.

ei pahalla mutta
Kyllä sen olen selittänyt eilenkin, kun itkiessä he menivät hänen luo, mut on muita ongelmia miks he ei halua sinne. Kun mun uus sai tietä, niin se on nyt joka kerta huolissaan lapsista kun he ovat siellä, jopa mustasukkainen, kun se pitää jo mun lapsia omina, se vaan sellainen mies joka rakasta lapsia ja tekee kaikki ja lapset huomaa. Jos se pahaa olisi niin tuskin he kutsuisivat hänet iskäksi, oli se mullekin shokki. Mut kun se hoitaa heitä parempi kuin oma, leikki heijän kaa, puhuu järkeviä, he valmistavat ruokaa sen kaa, se herää yölläkin monta kerta jos jotain tai jopa tarkista onko kaikki ok, pesee hampaita, käy ulkona ja ulkona he leikivät voi sanoa käpyjen ja oksien kanssa. Kun se sanoi se ei tavaroilla pilaa lapsia ettei heistä kasvaa ass holia. Mutta ostaa se harvoin mut todella kallista ja kannattava. Se siis oti mä huomasin kasvatus omiin käsiin, mä vaan päivisin olen heijän kaa. Se myös itse vie jos ees jotain pientä lapsia yksityiselle lääkärille, ostaa vaatteet, mullekin se sanoi viimeks miks sun esikoisella se ja se niin pieni, läheti mua 2tonnin kaa kaupaan että vähän laadukampi ja perempi vaatteet haen
Kuulostaa pedofiililtä tuo ukko. Sinuna en jättäisi lapsiani kahden kesken sen kanssa missään tilanteessa.
Ehkä suurin syy miksi halusi sut luokseen, on juuri sun suloiset tytöt. Ikävä kyllä mutta olet helppo saalis ja et tunnu kantavan kovin suurta huolta lapsistan kun viet vieraan miehen luokse asumaan, ja se on varmasti huomannut sen.

"joo"

Olen pitänyt aina aloittajasta. vaikka elän itse ihan erilaista elämää. Olen vaatimaton, en shoppaile koskaan. Mutta pidin aloittajasta, koska hän uskalsi olla erilainen ja tehdä mitä haluaa, eikä kadehtinut tai haukkunut muuta. Sen takia ihmisiä haukutaan, kun joku on erilainen tai uskaltaa olla erilainen, tehdä mitä haluaa.

Mutta minusta on jotenkin surullista, jos on oikeasti jättänyt hyvän isän ja hyvän miehen. Mistä sen tietää, millainen mies uusi mies on tai millaiseksi paljastuu, noin lasten kannalta ja milanankin. Siksi vähän epäilen, että mitä jos joku palstalainen on alkanut kirjoittaa savannan puolesta? Ja jutut eivät ole totta.

Vaikka se suurimmalle osalle on aivan mahdotonta käsittää, niin itse en ainakaan tavoittele elämässä rikkautta, vaan hyvää elämää. Normaalia elämää, jossa en riistä muita. Suurin osa rikkaista riistää muita ja on sen takia rikkaita. -työllä rikastuu, mutta ei omallla, vaan hyväksikäyttämälläm uita.

hui kamala
Kuulostaa pedofiililtä tuo ukko. Sinuna en jättäisi lapsiani kahden kesken sen kanssa missään tilanteessa.
Ehkä suurin syy miksi halusi sut luokseen, on juuri sun suloiset tytöt. Ikävä kyllä mutta olet helppo saalis ja et tunnu kantavan kovin suurta huolta lapsistan kun viet vieraan miehen luokse asumaan, ja se on varmasti huomannut sen.
Sehän pn voinut nähdä lasten kuvat täällä ja alkanut seuraa tämän ap:n juttuja....Ottanut selville työpaikan ja luikerrellut käärmeen tavoin niiden elämää...

Pidä varas! Et oo kuitenkaan häntä kauaa tuntenut...

Yhteistyössä