lasten isä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äitee-80

Jäsen
29.03.2005
75
0
6
heippa. mulla ongelmia lasten isän kanssa.mä en ole vähään aikaan vienny lapsia isälleen viikon loppu kylään. meillä oli aluksi joka toinen viikon loppu isäl ja se toimi. nytkin kun tulee isän viikon loppu ni keksii mitä ihmeellisimpiä syitä ettei tarvii ottaa. ja ensinnäkään ei käy niitten kanssa ulkona. onneksi tyttö on sen verran viksu että kertoo kaiken mitä isillä tapahtuu. kerran sano että isi ei halua mennä mun kanssa ulos. oli sitten naapurista yksi hyvä tuttu vieny lapset puistoon. ei kuulu hänen tehtäviin. mitä mu pitäs tehä? lapset kuitenkin haluaa mennä. mut ite en halua enää niitä sinne oikeen antaa. auttakaa :o

paha paha... mulla kans pian 9 v poika joka on kyllä joka toinen viikonloppu isällään ja ei tee kertakaikkiaan mitää isänsä kanssa...minä otin puheeksi isän kanssa ja sanoin vain tylysti (en edes oikeasti tarkoittanut mitä sanoin) mut sanoin et "kyllä ne siel sossussa vielä sut saa uskomaan jos mua et usko!!!" Se tehosi meillä.

Yritä puhua lasten isän kans ja ehdota mahdollista paussia lasten suhteen..kyllä isän ikävä lapsiaan kohtaa voittaa!!!

niinpä tänään laitoin niin tylyä viestii sille. meillä silleen et isä pelaa koko viikonlopun ku lapset siellä. ovat niin kiukkusia kun tulevat takasin. kun ei komenna niitä. täytyy kai pitää paussii. jotenkin sitä suojelee lapsiaan. mut toisaalta pitäis pitää välit hyvänä ettei lapset kärsi!

Yhteistyössä