T
tuumii
Vieras
Meiollä on isän kanssa yhteishuoltajuus joka on isän ja minun puolesta toiminut. Nyt kuitenkin 11 ja 12 vuotiaat tytöt ovat alkaneet lähes säännöllisesti sanomaan että eivät halua isälle tai jos siellä ovat tulee jatkuvasti viestiä kuinka on tylsää, iska ei anna tehdä mitään, iska ei tee heidän kanssa mitään tai ei päästä mihkään kavereille...ymmärrän kyllä jos toisinaan viikon ovat siellä(yleensä viikonlopun) ja käytännössä istua tollitat huoneessa. iltasella saattaa tulla 11vuotiaalta viestiä että ahdistaa..kun sanon että kerro isille niin voi tulla juttelemaan on tytötn vastaus että ei viitsi kun isillä ja uudella puolisolla on "vanhempien" aikaa joka alkaa klo 20.30. sen jälkeenkö lasten tarpeet unohetaan? Minua suututtaa ja en oikein voi tehdä mitään...? äsken laitoin viestiä että työtö vois tulla jo huomenna kotiin jos he eivät ole viikonloppu suunnitelmia suunnitelleet...noh,vastausta ei ole kuulunut. eli kaiketi lapset palautuu sunnuntaina klo 18.00
surettaa lasten puolesta. eikö jo 12v pitäisi olla sana valtaa jos eivät isälleen halua..eihän mun tarvitse pakottaa lähtemään...?