Lasten äitipuoli tarjosi sitten tällaisen aterian lapsilleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just tällaiset ihmiset, kuten ap, ovat niitä jotka järjestävät lapsensa toisten kyytiin harrastukseen mennessä, toisten pöytiin, toisten vaivaksi, ja kiitokseksi saa valitusta, miten olisi pitänyt tarjota ruoat lapselle kun vie tämän harrastukseen. Eli täysin törkeää ja röyhkeää käytöstä.

mieti ap mitä sinä voit tehdä muiden hyväksi.lopeta palveluiden vinkuminen jos et ole kiitollinen mistään.

Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:
Minua kiinnostaa kovasti nämä vhh:n vastustajien argumentit, joten valaiskaa minua! Peruna ja muut hiilaripitoiset ruoka-aineethan ovat melko uusi juttu, noin niin kuin ihmisen historiaa ajatellen.

Pidemmän aikaa ihmiset ovat olleet ihan olosuhteiden pakosta vhh:lla, ruokavalio koostui lihasta ja kasviksista. Peruna, vilja ja muut hiilarituotteet tulivat maanviljelyn kehittymisen myötä, eli ei niin kovin kauan sitten. Puhumattakaan niiden jalostuksesta, joka kehittyi/kehittyy nopeasti. Evoluutio kuitenkin toimii hitaammin, joten ihminen ei ole edes kunnolla ehtinyt sopeutua nykypäivän hiilarimääriin.

Millä perusteella siis vhh on hömpötystä, tai että hiilaripitoinen tuoka olisi hyödyllisempää, kun se vhh on kuitenkin luonnollisin ruokavalio?

Tähän olisi mielenkiintoista kuulla vastauksia, mutta niitä tuskin tulee. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
Eli mulla oli tänään menoa ja oli sovittu, että vien lapset miehelle ja hänen uudelle naisystävälleen ja syövät siellä lämpimän ruoan. Lapset siis 7 ja 4 vuotta vanhoja. Tulin sitten menoistani ja hain lapset ja kysyin olivatko ehtineet syödä niin oli ruoka ollut sanoi tämä miehen uus nainen. En siinä sitten muistanut tai tajunnut kysellä mitä ruokaa oli ollut kun oli vähän kiire jo kotia. Vasta kotona sitten kysyin, että mitä olivat syöneet niin ruoka oli ollut lohta, joka oli vaan paistettu pannulla ja sen lisäksi ollut tarjollla kurkkuviipaleita ja tomaattipaloja. Olenko nyt jotenkin nipottaja kun mun mielestä toi ei ole sopiva lämmin ateria kasvaville lapsille. Aika pieni ravintoarvo jne.

Mun mielestä erittäin hyvä ruoka. Mitä ap:n mielestä olis sitte pitäny olla tarjolla?

Yhteistyössä