T
tt ei kirj
Vieras
Itseasiassa perunassa on todella paljon hyviä juttuja, eikä se ole epäterveellistä, kuten oletetaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Lukemalla oppii:. Nämä VHH-höpötykset yleensä ovat painonhallintaongelmista kärsivien aikuisten juttuja.
Mukavaa, kun ihmisillä on vahvat mielipiteet. Vielä mukavampaa olisi, jos ne perustuisivat edes pääosin faktatietoon eikä MuTuiluun.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Syy, miksi puolsin tuota eineslihapiirakkaa... on se, että lasteni biologinen äiti osti tänään ( pitkästä pitkästä aikaa tosin :saint: ) tarjouksesta eineslihapiirakat odottamaan huomista kiireistä pikapäivällis/välipala-ateriaa. :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Syy, miksi puolsin tuota eineslihapiirakkaa... on se, että lasteni biologinen äiti osti tänään ( pitkästä pitkästä aikaa tosin :saint: ) tarjouksesta eineslihapiirakat odottamaan huomista kiireistä pikapäivällis/välipala-ateriaa. :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lukemalla oppii:Kerro sinä ensiksikin jokunen fakta, miksi terve ja normaalipainoinen ihminen ei voisi syödä tummaa leipää tai perunaa? Enkä nyt tarkoita faktalla sitä, että sinulle tulee niistä turvotusta.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Lukemalla oppii:Kerro sinä ensiksikin jokunen fakta, miksi terve ja normaalipainoinen ihminen ei voisi syödä tummaa leipää tai perunaa? Enkä nyt tarkoita faktalla sitä, että sinulle tulee niistä turvotusta.
Siis sinä sanoit faktana sen, että VHH on painohallintaongelmista kärsivien aikuisten juttu. Se on MuTu eikä fakta. VHH on elämäntapana monille normaalipainoisille. Useat ovat varmasti alkuun laihtuneet, mutta huomanneet VHH-elämäntavan hyvät puolet.
Tumma leipä kuuluu monien VHH:ta noudattavien ruokavalioon. Mikään ei myöskään estä karppaajaa popsimasta satunnaista pottua, jos siltä tuntuu ja sitä kaipaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Johan on taas - olis varmaan ollut parempi vieda ne Mickey D'in!
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla totta:Juomaksi lehmästä suoraan lypsettyä maitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja kök:Pläää. Mulle tuli sellainen olo, että tää on karppaavan henkilön aloittama provo.En jaks perustella.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Siis missä kohden lasten kuuluisi karpata ???? Nyt mä taas tipuin kärryiltä kun luen parin ihmisen viestittelyä tuosta kuinka perunaa ja leipää olisi pitänyt olla...
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Siis missä kohden lasten kuuluisi karpata ???? Nyt mä taas tipuin kärryiltä kun luen parin ihmisen viestittelyä tuosta kuinka perunaa ja leipää olisi pitänyt olla...
Siis hetkonen, miksi lapset eivät voisi karpata, eli syödä TERVEELLISESTI, EI LAARDIA, VOITA TAI MUITA EPÄTERVEELLISIÄ RASVOJA, Vaan, ruisleipää, pastaa, kasviksia, marjoja, hedelmiä jne?
Kun se karppaus ei tarkoita sitä, että vedetään rasvaa ja jätetään hiilarit pois.
(Vastasinkohan nyt väärään)
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Siis missä kohden lasten kuuluisi karpata ???? Nyt mä taas tipuin kärryiltä kun luen parin ihmisen viestittelyä tuosta kuinka perunaa ja leipää olisi pitänyt olla...
Siis hetkonen, miksi lapset eivät voisi karpata, eli syödä TERVEELLISESTI, EI LAARDIA, VOITA TAI MUITA EPÄTERVEELLISIÄ RASVOJA, Vaan, ruisleipää, pastaa, kasviksia, marjoja, hedelmiä jne?
Kun se karppaus ei tarkoita sitä, että vedetään rasvaa ja jätetään hiilarit pois.
(Vastasinkohan nyt väärään)
No miksei lapset voi syödä kaikkea kohtuudella ?
Tämä on tietty taas näkemyseroja ja jokainen vanhempi kasvattaa lapsensa niin kuin parhaaksi näkee. :flower:
Muoks. mulle on toi karppaus aika vieras...joten en ollut tiennyt jotta karppaaja voi popsia pastaa ja leipää :/