Lasta ei kuulu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1+1+3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

1+1+3

Uusi jäsen
01.02.2012
1
0
1
Olemme 28v ja 32v uusioperhe, itselläni on ennestään kaksi lasta ja miehelläni yksi lapsi. Haluamme yhteisen lapsen ja jätin pillerit pois kesäkuussa 2011.
Kun olimme tunteneet 2kk tulin yllättäen raskaaksi joka kuitenkin päätettiin keskeyttää koska yhteinen tulevaisuus ei ollut vielä varmaa silloin.
Ja nyt kun ollaan 8kk yritetty lasta tuloksettomasti tuo päätös on alkanut kaduttaa. Oliko se meidän ainoa tilaisuus saada yhteinen lapsi?
Itse en ole teinivuosinani tullut raskaaksi ja luulinkin ettei se ole mahdolista kohdallani,mutta kuitenkin minulla on kaksi lasta. Mieheni on kertonut että hänkään ei ole entisten tyttöystävien kanssa saanut lasta yrityksistä huolimatta kunnes 6vuotta sitten onnistui ei niin suunnitellusti.
Ja minä kuitenkin tulin 2kk yhdessäolon jälkeen raskaaksi,mutta enää ei millään.
Minulle on tehty sähkösilmukka hoito alkuvuodesta 2011,mutta senkään ei luulisi vaikuttavan koska olin sen jälkeen raskaana.
Papa kokeeseen minulla on aika maaliskuussa,mutta pitäisikö jo ennen sitä ottaa yhteyttä jonnekkin koska alkaa olemaan jo aika toivoton olo?

Yhteistyössä