Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja villitulppaani:Ottasin isomman. Lassiet on pientä kokoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:104 cm. Mun 102-senttiselläni (vai mitä tuo sälli olikaan pitkä...yli metrin enivei) on 104-senttinen kaksiosainen Lassietecin asu, ja 104-senttinen Lassie suprafill, ja niissä on vielä sen verran kasvunvaraa että uskon niiden mahtuvan koko talven. Siskon 110-senttinen samanmoinen asu on vielä liian iso.
Ja talvivaatteista siis nimenomaan puhun.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:No mä ostin 103cm neidille 116cm G-tech haalarin.
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:Meillä poika jotain 93 cm ehkä nyt ja haalari 98 cm ja on reilu.
Tosi vaikea päätös... Sovittaisin varmaan molempia ja jos se isompi ei ihan kamalasti roikkuisi päällä niin ottaisin sen. Riippunee paljon lapsen ruumiinrakenteestakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:No mä ostin 103cm neidille 116cm G-tech haalarin.
![]()
Meinaatko siis nyt tulevana talvena sitä käyttää?
Mun 110 cm pitkällä tytölläni on Lassien 110 cm puku, ja siitäkin pitää vielä hieman taittaa lahkeita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:No mä ostin 103cm neidille 116cm G-tech haalarin.
![]()
Meinaatko siis nyt tulevana talvena sitä käyttää?
Mun 110 cm pitkällä tytölläni on Lassien 110 cm puku, ja siitäkin pitää vielä hieman taittaa lahkeita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:Kyllä Lassiet on isoja, valtavia. Ovat isompia kuin Reimatecit!
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:Kyllä Lassiet on isoja, valtavia. Ovat isompia kuin Reimatecit!
Alkuperäinen kirjoittaja Autumn:Alkuperäinen kirjoittaja villitulppaani:Ottasin isomman. Lassiet on pientä kokoa.
Huomasin saman viime talvena. Jäi pieneksi kesken talven. Nyt ostin sitten pikkasen reilumman. Ei liian iso ole alku talveksi, mutta luulen, että nyt menee hyvin loppuun asti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Autumn:Alkuperäinen kirjoittaja villitulppaani:Ottasin isomman. Lassiet on pientä kokoa.
Huomasin saman viime talvena. Jäi pieneksi kesken talven. Nyt ostin sitten pikkasen reilumman. Ei liian iso ole alku talveksi, mutta luulen, että nyt menee hyvin loppuun asti.
Jos teidän lapsilla oli kasvupyrähdys, kun äkkiä jäi pieneksi.
Lassiessa on sama mitoitus,,kuin reimassa ja molemmat on aika reiluja.
Mutta ottaisin ap:n tapauksessa isomman, mahtuu koko talven ja ehkä alkuun ens talvenakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:G-Tech ei pidä vettä, mutta kosteuden kyllä sekä kestää kulutusta TODELLA hyvin. Paras päiväkoti haalari mitä tiedän!!