Kumman valitsisit pakon edessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mun muru

Aktiivinen jäsen
05.05.2008
10 344
2
36
Kysymys myös niille joilla on jo lapsia.. kuvitellen ettei ole vielä lapsia.
Odottaisit ekaa lastasi. Sinun olisi pakko päättää ( jostain ihme syystä) kumpi lapsestasi tulee. Kumman valitsisit: että tulisi tyttö vai poika?
Lapsi syntyisi siis terveenä ja täydellisenä.

No jos ihan pakkopakkopakko olisi, niin poika (meillä eka on muuten poika) ja ihan sen takia, kun mulla on isoveli ja oon aina tuntenut oloni turvalliseksi koulussa ym, kun isoveikka on siellä ollut myös.

Esikko-Toukka masussa ja vahva tyttö-olo on. Olen niin tottunut ajatukseen, että toivon että tyttö myös tulee. Olen varmaan aika huuli pyöreänä jos poika nostetaan rinnalle :laugh:

Esikoista odottaessa oletin tulevan olevan tyttö,rauhoittelin jotenkin omaa mieltä sillä että olisi tyttö ja osaisin sen kasvattaa ainakin helpommin kun pojan..kuullostaa hassulta mutta niin se meni.Esikko oli poika...ja salissa jo unohdin kaikki edellämainitut hullut jutut.

Hassu kysymys. Esikoista odottaessa toivoin enemmän tyttöä, mutta pojan sain. Nyt en vaihtaisi esikoistani tyttöön mistään hinnasta. Kuopus on tyttö ja se riittää. Mä luulen, että esikoisen on helpompi olla poika kuin tyttö :/

Yhteistyössä