Minkä kokoinen haalari 4v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Eilen käytiin kaupoissa ja tytölle talvihaalaria etsin,meillä nyt varastossa 92cm haalari joka menee talven tai ainakin jonkun aikaa,en tiedä miten neiti kasvaa tässä talven aikana.Viime talvelle ostin jo tuon 92cm,mutta neidille menio koko talven tuo 86cm haalari.Kuluuko haalari enemmän jos on liian iso?

No sitten kokeiltiin eilen 98cm niin se on vähän liian iso,mutta ostanko silti sen vai sitten jopa 104cm?Ostatteko te muutamaa kokoa isompia vai just passeleita?Itse olen tähän asti ostanut yhdelle kaudelle haalarin joka siis on silloin just sopiva.Meillä tyttö 13kg ja 98cm.

yleensä ostettu yhden koon isompia.
Eli jos käytössä 98cm niin sillon 104..paitsi jos se on liian nafti se 98 ja sitten taas vastaavasti ei ole kauheasti eroa 104 ja 110cm:n välillä niin sitten ollaan otettu se isompi.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
yleensä ostettu yhden koon isompia.
Eli jos käytössä 98cm niin sillon 104..paitsi jos se on liian nafti se 98 ja sitten taas vastaavasti ei ole kauheasti eroa 104 ja 110cm:n välillä niin sitten ollaan otettu se isompi.

näin meki ollaan tehty....

No jos sitä ostaisi sitten sen 98cm haalarin ja jos menee tuo mikä jo on kaapissa koko talven niin ompa sitten ensi vuodeksi taas haalari.Myyjä kun vain sanoi että kannattaa ottaa reilu että menee kauemmin,mutta musta tuo 104cm on vähän liiankin reilu jos 98cm on.Miksi tämä on niin vaikeeta :(

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Menee vähä ohi, mutta onpa teillä pieni tyttö, Monsoon.

No ei tuo enään niin pieni ole :) mutta ikäistään vähän pienempi on edelleen ja siksi kai tämä onkin aina näin hankalaa.Kiitos kaikille =)

Mä en noin vanhalle kylläkään enää haalaria ostaisi, vaan erikseen toppatakin -ja housut. Haalarit on tosi hankalat kun pitää mennä vaikka vessaan kesken ukoleikkien ja lisäksi ne on aika lapselliset.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Mä en noin vanhalle kylläkään enää haalaria ostaisi, vaan erikseen toppatakin -ja housut. Haalarit on tosi hankalat kun pitää mennä vaikka vessaan kesken ukoleikkien ja lisäksi ne on aika lapselliset.

=) No, onhan se 4-vuotias vielä ihan lapsi vielä, että ehkä haalarit annetaan vielä kaikessa lapsellisuudessaan anteeksi! :)

=) No, onhan se 4-vuotias vielä ihan lapsi vielä, että ehkä haalarit annetaan vielä kaikessa lapsellisuudessaan anteeksi! :)

ja toisekseen lisäten..4v:t touhottaa ja isommatkin niin kovasti hangessa niin mikä sen inhottavampaa olla koko ajan nykimässä takkia alas tai "pelätä" että lumi menee selkään.
Haalarissa voi paljon vapaammin touhottaa ulkona(eskalaisellakin on vielä toppahaalari )..

No meillä siis on myös tuo takki+housut systeemi talveksi mutta itse miellän lapselle vielä mukavemmaksi tuon haalarin..meillä oli jopa babyhaalari käytössä neidillä viime talven :ashamed:

ja toisekseen lisäten..4v:t touhottaa ja isommatkin niin kovasti hangessa niin mikä sen inhottavampaa olla koko ajan nykimässä takkia alas tai "pelätä" että lumi menee selkään.
Haalarissa voi paljon vapaammin touhottaa ulkona(eskalaisellakin on vielä toppahaalari )..

Asian vierestä mutta pääsittekö te jo Helsinkiin vai onko se matka vasta tulossa?Tuli vain mieleen että missä yövyitte sitten lopulta?

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:

Asian vierestä mutta pääsittekö te jo Helsinkiin vai onko se matka vasta tulossa?Tuli vain mieleen että missä yövyitte sitten lopulta?
laitan sulle yv:tä

Yhteistyössä