Lassie tec

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ekakertalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ekakertalainen

Vieras
Ostin 3 vuotiselle pojallemme Lassie tec-välikausihaalarin(h.55 e).Aikaisempaa kokemusta kyseisestä merkistä ei ole.Kertokaa te joilla on,teinkö hyvät kaupat?Kurahousut laitetaan päälle jos paljon sataa.

Ihan hyvän ostoksen teit, käytit sit kurahousuilla tai et. sen verran tosta kurahousupolitiikasta et just kyselin laumalta pph:ia niiden kokemuksia noista kaikenlaisista -techaalareista, siis reima ymym. Ne sanoi kuorossa et joo, kyllä ne vähän aamukosteutta pitää mut jos oikein todella aletaan lätäköis leikkiin kuraleikkejä niin kosteutta ompi sit haalarin alla tai ainakin sit on hirvee siivoominen kun tullaan sisälle tai vanhemmat hakee lapsen kotia. Itellä Remun haalari ja kyl me käytetään kurahousuja sen takia et ne kurikset on helppo tipauttaa rappusilla pois ja kaikki hiekka ja kura ei mene sisälle. Tietty jotku hoitajat voi olla niin innokkaita et joka kerta viitsii hoidossa ja äidit kotonakin pyyhkiä haalareita puhtaaksi mut en minä.

Kysyin nyt kokemuksia Lassie tec puvusta enkä mielipiteitä kuravaatteiden käytöstä.Ja mielestäni kyseinen puku ei ole kallis,meillä on kokemusta myös "paremmista"merkeistä ja tiedän ettei kuriksia niiden päälle tarvitse laittaa.Mutta jos ulkona sataa kaatamalla niin minusta on kivempi ja helpompi huuhdella ja laittaa kuivumaan kurahousut, kuin koko haalaria joka pinnaltaan litimärkä!

Tytölläni (pian 2v) on Lassietec (tai Lassie gtec, en muista nyt kumpi...;), käytettynä ostettu ja minusta on vallan mainio! Ei mitään moitittavaa! Sama haalari oli jo viime syksynä käytössä peppukiitäjällä (tyttö lähti kävelemään vasta 1v5kk ikäisenä) eikä pepussa ole kuin hieman tummentumaa. Hyvän ostoksen teit.

Meillä kans Lassietec (tai Lassie gtec, en muista minäkään :) ) välikausihaalari ja on todella hyvä! Huppu hyvän mallinen ja napitettu, muutenkin olen tyytyväinen!

No yhden -tavallaan- huonon puolen keksin: jos on kovin hoikka lapsi niin voipi olla hieman sitä leveyttä liikaa haalarissa, tosin onhan siinä se vyötärökumppari.. Ja muutenkin ovat reilua kokoa.

Meillä on kahella pojalla Lassie tec kevät/syyshaalarit ja hyvin pitää vettäkin.Ei oo mitään moittimista.Oon ostanu noi haalarit alennusmyynneistä n.35 eurolla.Norm.hinta niissä vajaa 50 eur...

Yhteistyössä