LÄSKIN SULATTAJAT vko 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulin taas kertomaan perinteisen keskiviikon välipunnituksen. Paino on mennyt alaspäin. 85.1 kg eli se sama joka oli toissa viikolla. Ärsyttää vaan,kun olen taas kipeänä. Se tuppaa menemään nyt niin, että 2 viikkoa sairastetaan ja 2 viikkoa ollaan terveinä.

Tulin taas kertomaan perinteisen keskiviikon välipunnituksen. Paino on mennyt alaspäin. 85.1 kg eli se sama joka oli toissa viikolla. Ärsyttää vaan,kun olen taas kipeänä. Se tuppaa menemään nyt niin, että 2 viikkoa sairastetaan ja 2 viikkoa ollaan terveinä.

Täällä vähän sama virsi. Tai siis ei nyt ihan noin paljon olla kipeänä, mutta about kk sitten oli kauhee flunssa ja nyt tuntuu iskevän taas. LAihdutus ollut ihan retuperällä, oon onnellinen jos saan nää plussat rutistettua taas pois perjantaiksi. Menkkojen pitäis kohta alkaa ja sehän tässä turvottaa + luo kauheesti himoja kaikkeen mahdolliseen. Lisäksi surettaa, että ruokavalio ei tunnu pysyvän kurissa millään. Juttaillessa oli helppoa kun ei tarttenu ite ajatella. Nyt kun pitää, niin ei tunnu onnistuvan. :( Ja juttailla en kuitenkaan voi kun menee hengitystiet tukkoon niistä maitotuotteista. Mitään karppaustakaan en haluaisi aloittaa, sillä käytän liikaa viljatuoteitta siihen nähden (vaikka niitä aika vähän käytänkin). Cambridge houkuttaisi, sillä kaveri on laihduttanut sillä nyt 10kg 5 viikossa. Tahtoo samaa, mut tietää samalla et sen viiden viikon jälkeen ne tulis korkojen kans takas. :/ JOten ei kannata sekään. Kun nyt taas pääsis alle sen 90kg:n niin kaikki näyttäis valoisammalta..

PinkLily! Etkös sinä karpannut? Kävin karppaus.infosta katselemassa kuvia ja sieltä pomppasi tuttu nikki silmille. :D Onnea hienosta saavutuksesta, hyvältä näyttää! :D

[QUOTE="Outsa";23269653]No jippii! Mulla on flunssa ja vatsatauti yhtä aikaa. Vaaka näyttää huomenna varmaan ennätyslukemia. Suhtaudutaan siihen sitten vaan varauksella.[/QUOTE]

Niin ja olen siis Outius harmaana. Lipsahti väärä nicki.

Mulla menee hyvin, jos saa hehkuttaa. Tänä aamuna paino oli 87,4 ja todennäköisesti on huomenaamulla vähemmän, kun illalla hikoillaan zumbassa :)

Ihanaa, olen painanut "näin vähän" viimeksi yli 2 vuotta sitten.

Mutta huomenaamuna siis tulokset. Ekat viikot oli itelle vaikeita herkkujen suhteen. Mutta nyt niitä osaa syödä kohtuudella. Ja edelleen mä en käytä mitään dieettejä, normaali terveellinen kotiruoka ja tehokas liikunta ovat mulla näköjään avaintekijöitä laihduttamisessa.

Tsemppiä kalkkiviivoille, huomenna punnitaan :)

Yhteistyössä