LÄSKIN SULATTAJAT vko 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
CriminalMind..173cm...LP 111,7kg...NYT 111,4kg..-300g

Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 63,3kg..-300g

Kyy......162cm......LP 94,5kg....NYT 91,4kg...+500g

LäskiPois...151,5cm.....LP 60,2kg....NYT 57,2kg...-1,2kg

Mama20v....167cm....LP 78,2kg....NYT 78,6kg....

Mustikkainen.....169cm.....LP 75kg....NYT 74kg...-500g

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 74,1kg...

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 85,8kg...-200g

Parsekki....163cm......LP 85,8kg.....NYT 84,4kg...

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 75,3kg...-900g

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 73,4kg...+400g

Tiinuska....168cm.....LP 113,5kg....NYT 112,2kg...+300g

Valdelsa....165cm.....LP 75kg......NYT *UUSI*

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 88,7kg...-500g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Kiitos Kyy uudesta pinosta. Edellinen viesti meni vielä vanhaan. Se oli PinkLilylle osoitettu. Koita jaksaa Kyy! Tiedän että se on rankkaa kun plussaa tulee tai ei tapahdu mitään muutosta. Onko sulla ollut paljon kiireitä tai stressiä ettet ole ehtinyt ajattelemaan laiharia? Sun tavote on jo tosi lähellä.

Mulla tekee pahaa se, kun herkkulakko loppui virallisesti kuun vaihteeseen, mutta yritän pitää näppini erossa niistä. Onko karkkipäivä sallittu läskin sulattajille?
Kuinka paljon saa päivässä syödä manteleita ettei se ala nostamaan painoa? Olen korvannut iltanapostelut erilaisilla manteleilla. Kiitos punnitse & säästä kaupan.

Huoh, täällä tuli plussaa 300g :/ eli paino 112.2.. Tuli sitten eilen syötyä illalla tuhdisti kun päivällä ei ehtiny ja tässä se sitten nähtiin :P No, ens viikolla sitten paremmat lukemat. Mutta vyötäröltä on lähteny kuukauden aikana 4cm eli olen kyllä tosi tyytyväinen :))

Tänä aamuna paino 88,7kg. Eli pudotusta -500g :)

Hyvin on lähteneet nesteet liikkeelle ja turvotus laskemassa. Paljon parempi olla jo muutamaakin kiloa keveämpänä, jaksaa huomattavan paljon paremmin. Liikunta ja terveellinen ruoka, ei mitään dieettejä käytössä. Herkutkin sallitaan.

tasan kuukausi laihiksella tuli tänään täyteen ja reilun kilon paino on pudonnut.Lähtöpaino 68,8 nyt 67,5.Punttiksella olen käynyt kahdesti viikossa,kävelylenkit pitäis liittää mukaan vielä.Pastan ja riisin ja perunan olen korvannut kasviksilla.Tavoitteena olisi kesäksi -5kg ja tätä vautia tavoitteeni toteutunee.. :)

Mä olen kyllä laiska liikkumaan, ihan rehellisesti sanottuna laiska. En vaan jaksa töiden päälle (tai alle) edes miettiä liikuntaa. Tosin mulla on sen luontonen työ, että normivuorossa kuluttaa helposti kevyen kuntosalitreenin verran :) Ja mulla on jo se löysä nahkapussi, niin ei tarvii siitäkään enää stressata :whistle:

Oikein mukava tulla ilmoittamaan että uusi paino oli 73,4kg.. Eli vaivaiset 400g enemmän kuin viime perjantaina..
Oli tuossa juhlat viime viikonloppuna mutta muuten on kyllä herkut olleet vähäiset, eikä suolaakaan ole kyllä lisäilty? Liikuttukin on?

Pakko siis vaan uskoa itseensä ja jatkaa samalla mallilla ja toivoa että kaippa se paino jossain vaiheessa alaskin päin lähtee menemään... Muuten on kyllä pakko miettiä missä se vika oikein on???

Tsemppiä kaikille muille ja hyvää viikonloppua :)

OUTIUS: Kiitos tsempistä! :D Tänään vaaka olikin jo paljon armollisempi, lukema oli 90,4kg! :D Eli kilo vähemmän kuin eilen. Mutta en viitsi vaihtaa tuota pinoon, sillä merkkaan aina vain sen perjantain painon, niin pysyy joku tolkku tässä hommassa. Olen siis armottomasti vaakariippuvainen ja harvassa on ne aamut, jolloin en siellä käy. :) Joku kysyi vissiin viime pinossa, että minkä lukeman vaa'alta uskoo? Minä uskon aina sen ekan, sillä jos punnitsee useammin, niin paino varmasti nousee. :/ Joten vaikka käyn joka aamu, niin punnitsen silti vain kerran. :)

ÄITIX2: Sulla on tosi samat lukemat tuossa lähtöpainona kun mulla. Mut oot jo päässyt alle sen 90kg:n. Mulla tuntuu, et se on sellainen rajapyykki, joka tekee tosi tiukkaa. Uskon, että kun sen alle pääsen, niin kilot alkaa tippua helpommin. Oon vaan aika kauan pyörinyt näissä lukemissa missä nyt oon, niin kroppaa ilmeisesti vastustaa muutosta. :D

Aika monella tuntuu tällä viikolla olleen nousua. Ehkä se on toi kuun vaihde mikä sotkee. Moni kun on aloittanut juuri uutena vuotena, niin nyt sit tuntuu vissiin siltä et voi jo vähän löysäillä. Mut jatketaan kaikki sisulla eteenpäin, meillähän on isommat tavoitteet kuin vain kuukausi painon pudotuksessa! :D Tsemppiä! Nyt huomaa muuten, että pinokin on taas tasaantunut niihin aktiivisiin. Valitettavan usein vuoden vaihteessa aloittaneet monet lopettaa leikin kesken tammikuun aikana.. :whistle:

Mä kans uskon aina sen ekan tuloksen, minkä vaaka näyttää. Tai en mä vaa'alla käykään kun kertaalleen koskaan. Nyt on hyvä tsemppi päällä ja tälle viikolle on luvassa hyvä tulos :saint:, ellei sitten jotain mullistavaa tapahdu...

Ja Kyy, se on varmaan tässä pinossa, niin ku elämässä yleensä, että uusista jutuista innostutaan ja kun alkuhuuma menee ohi, niin sit hyytyy. Onneksi meitä "ikuisia laihduttajia" (tää ei ole sit pahalla kellekään) on muutama, niin ei aivan kuivu kasaan tämä ketju :D

Mä en ole pitkään aikaan välittänyt siitä miltä näytän ja mitä syön. Nyt kun olen sinkkuna,niin ehkä miehetkin kiinnostuu,kun olen vähän timmimmässä kunnossa. Katsotaan miten käy. Siksi lähdin mukaan.

Jos mä uskoisin mun vaa'an ekan luvun,niin painaisin 87 kg ja musta se on väärä luku. Siksi punnitsen iteni 3 kertaa. Tänä aamuna kävin vaa'alla ja se näytti 85,4 kg. Se auttaa taas jaksamaan tämän viikon. Mulla on myös ilkeä nuha, eihän siitä ole kuin kuukausi kun sairastin viimeksi. AARRGH!

Kaikesta huolimatta hyvää alkanutta viikko kaikille!

[QUOTE="Outsa";23082802]Mä en ole pitkään aikaan välittänyt siitä miltä näytän ja mitä syön. Nyt kun olen sinkkuna,niin ehkä miehetkin kiinnostuu,kun olen vähän timmimmässä kunnossa. Katsotaan miten käy. Siksi lähdin mukaan.

Jos mä uskoisin mun vaa'an ekan luvun,niin painaisin 87 kg ja musta se on väärä luku. Siksi punnitsen iteni 3 kertaa. Tänä aamuna kävin vaa'alla ja se näytti 85,4 kg. Se auttaa taas jaksamaan tämän viikon. Mulla on myös ilkeä nuha, eihän siitä ole kuin kuukausi kun sairastin viimeksi. AARRGH!

Kaikesta huolimatta hyvää alkanutta viikko kaikille![/QUOTE]

Paranemisia sinnekin! Itsellä myös kauhea flunssa ja kaupanpäälle vielä ilmeisesti vatsatautikin. :( No ainakin paino on tippunut kivasti tässä sairastaessa, jos jotain positiivista haetaan. :D

Hei Kyy! :)

Kyllä tässä on tekemistä itellekin. Alussa se paino tippui nopeasti, mutta nyt ajattelin koittaa että sais tasaisesti tippumaan. Mulla tämä paino on tullut sellaisen 1½ vuoden sisällä. Vielä pari vuotta sitten painoin 73kg!! :( Neuvolakortista katottuna :D

Eli lapset on tuoneet mulle nämä kilot, hehe. Seli seli. Eli nyt olisi tarkoitus aloittaa elämäntapamuutos, ihan jo lapsienkin takia. En viihdy tälläisessa kehossa ja muutosta on tapahduttava. Monta kertaa olen ollut laihiksella, mutta aina se on lopahtanut sitten parin kuukauden jälkeen, jo aikaisemminkin ehkä.

Nyt on oikeasti kunnon meininki yllä. Ei mitään stressiä ja antaa ruokavalion muutoksen ja liikunnan tehdä tuloksia. Paino tosiaan ei ole tippunut vielä älyttömästi, mutta huomaan kaventuneeni muuten vaatteista päätellen.

Tsemppiä hurjasti sinulle ja meille kaikille! Me pystytyään siihen!!

ÄITIX2: Mulla sama juttu, kilot tulleet kahden raskauden jälkeen vasta. Eli viimeisillään raskaana olen painanut vähemmän kuin nyt. :ashamed: Mulla on hirveen samanlaiset tavoitteet ja suunnitelmat kuin sulla. :D Mukava, että on joku kohtalotoveri joka on samassa tilanteessa kaikin puolin. :D Voidaan sit tukea toisiamme ja kuin myös kaikkia muista tässä pinossa. :D Siksihän täällä ollaan..

TUlin muuten nyt hehkuttamaan kaikille, että olen tänään saavuttanut ensimmäisen tavoitteeni! Eli paino on alle 90kg! :D Päivitän pinoon kuitenkin vasta perjantaina, jotta tulee se todellinen viikkoseuranta mukaan. :)

Ja Valdelsalle tervetuloa joukkoon! :D

Yhteistyössä