LÄSKIN SULATTAJAT vko 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Punnitsin itseni vasta äsken,kun en omista vaakaa. Taidankin pölliä sen vanhemmiltani. :D
Kuitenkin pudotusta 8 päivässä 900g. Pelkästään jättämällä herkut pois. Opiskeleva yh ei paljoa pysty liikkumaan.

Oikein paljon tsemppiä kaikille!

Huoh, saapi nähdä kuinka on painon kanssa käynyt. Ei jotenkin saa nyt itteään niskasta kiinni! Minkälaisilla metodeilla täällä on porukka pudottelemassa painoa? :) ite oon aika löysin rantein menny ja oonki miettiny pitäiskö tässä nyt ruveta jotain tiettyä diettiä noudattamaan. Oon aikalailla jokotai ihminen. Viime vuonna onnistuin ensimmäisen kerran kunnolla pudottamaan painoa karppaamalla, mutta tässä tilanteessa en nyt jaksais ruveta tekemään niin suurta elämäntapamuutosta kun oon taas tottunu hiilareihinki ja ennenkaikkea en jaksa ruveta tekemään muulle perheelle muuta ruokaa kun mies ei kuitenkaan suostu vähähiilihydraattiselle mun kanssa.

musta tuntuu,että paino noussu eli voisin jo nyt sanoa,että perjantaina en ilmoita painoa,katotaan vkon päästä sit. Tietty,kun viime vkol läks noin paljon niin pettymys suuri,kun takapakkia tulee.

Ääääh! Kävin äsken vaa'alla ja plussaahan se näytti. Perkele! Tiedän,että olen syönyt liikaa leipää. Nyt otan itteäni niskasta kiinni,niin saan ehkä + - 0 perjantaiksi.

mama20v. ite olen jättänyt herkut pois ja syön 3 kertaa päivässä. Karppaus kyllä kiinnostaisi,mutta en syö juustoa, tai maitotuotteita, joten onnistuuko se ilman noita..

Ääääh! Kävin äsken vaa'alla ja plussaahan se näytti. Perkele! Tiedän,että olen syönyt liikaa leipää. Nyt otan itteäni niskasta kiinni,niin saan ehkä + - 0 perjantaiksi.

mama20v. ite olen jättänyt herkut pois ja syön 3 kertaa päivässä. Karppaus kyllä kiinnostaisi,mutta en syö juustoa, tai maitotuotteita, joten onnistuuko se ilman noita..

Onnistuu, juusto ja maitotuotteet ei oo mitenkään välttämättömiä keholle. Syöt vaan sit lihaa enemmän, niin saat tarpeeksi myös protskuu. :D

Itsellä on kans ihan persiilleen mennyt tämä viikko. Tai siis menkat lähestyy ja mulla on ollut hirveet himot kaikkeen. Kahtena päivänä oon nyt sit syöny karkkia. :/ Ja paino on noussut. Hyvä jos saa perjantaiksi +/-0 tuloksen.

Aaapua :s Mun paino ei tipu millään..Tuntuis jopa nousevan :/ Voiko liikunnan aloitus nostaa hetkellisesti painoa? Muistaisin kuulleeni tuosta joskus.. Kalorit ei ainakaan mitenkään oo voinu mennä yli.

Ihan ekaks (Tiinuskamiinuskalle), että liikunta tosiaan voi aluksi lisätä painoa, kun lihaksiin kertyy nestettä ja vanha faktahan on se, että lihas painaa enemmän kuin läski :D

Sit mä ilmottaisin tän viikon painoni jo tänään, kun oon menossa ensi yöksi töihin, niin huomenna on aamulla turha punnita :kieh: Eli eli... (saisko rumpujen pärinää??? ;)) 72,0kg!!!

Mun salaisuushan on se, että oon muuttanut ruokailutapojani, vannon normaalin perusruuan nimeen, mutta annoskokoja ja kasvisten määrää on hyvä miettiä. Poislukien se viime vuoden lopulla pullunkaisen kans toteutettu sairaaladiettikokeilu, niin en suosi mitään tiettyä ruokavaliota, paremminkin uskon, että yksipuolisilla dieeteillä ei saa kun elinikäsen kammon niihin urakalla syötyihin ruoka-aineisiin... Mene ja tiedä. Erilaisiahan me ihmiset ollaan, toinen tarvii selkeen ruokavalion, toinen vaan lujaa itsekuria ja joku kolmas saa syödä vaikka hevosen "kun ei vaan liho, vaikka söis mitä" :)

Tulis mukaan. 2 viikkoa aloitellut pikkuhiljaa...paino oli 73kiloa. Tänä aamuna 71,4kg. Pituutta 163cm ja lopullinen tavoite ois päästä 58-60 kiloon. Ja mä laihdutan tai parannan elämäntapaani syömällä terveellisesti...lautasmallin mukaan sekä lisäämällä liikuntaa.

Outius: Mun mies tekee reissuhommia ja ilta/yötöitä ja meillä on lapsia 4. Mun liikkuminen on välillä kans aika haastavaa, mutta liikun lasten kans ulkona niin paljon kuin mahdollista ja oon hankkinut ittelleni kotiin Zumba dvd:t...kuntoilen iltasella kun muksut menee nukkumaan. :) Tsemppiä ja liikkumisen iloa kaikille :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä