LÄSKIN SULATTAJAT vko 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Juudith...168cm.....LP 88,1kg....NYT 89,2kg...+1,1kg

Kyy....162cm.....LP 95,8kg....NYT 94kg....+300g

Lumpeenkukka...167cm....LP 83,7kg...NYT 80.8kg...-1,1kg

LuvLucy...173cm....LP 90,5kg....NYT 87,2kg...-900g

Mörkö....163cm....LP 96,7kg....NYT 71,9kg...

NirppaII....168cm....LP 82kg....NYT 81,5kg....-500g

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 68,2kg...-1,4kg

Parsekki....163cm....LP 85,8kg...NYT 67,5kg...+/-0kg

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 69,2kg...

Pullunkainen...169cm....LP 76,5kg....NYT 75,4kg..

Pupeltaja.....173,5cm.....LP 98,5kg....NYT 97,5kg....-1kg

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantaisin ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Hip hei vaan kaikille! Tässä taas uusi pino, itsellä mennyt viimeiset viikot vähän niin ja näin ja siksi paino kulkeekin väärään suuntaan.. :( No, tästä taas tsemppi päälle ja saisi ne ruoka-ajat kohdilleen, niin jäisi napostelu pois. Silloin sujuu ja on helppoa, mutta kun ateriarytmi pääsee venymään ja jää aterioita välistä, niin sit ollaan taas aivan harhassa.. Mua hankaloittaa se, että mulla ei oo mitään säännöllistä työtä yms, mikä pakottaisi ateriat rytmiin. Itse niitä on hankala toteuttaa. :/

Heip!

Tsemppiä Kyy! Kyllä se siitä vielä. Pistät vaikka kännykkään muistutuksen syömisaikoihin, niin muistat. Itellä lapset on hyvä muistutus. Niille kun tekee aamupalat, lounaat, jne, niin pakostakin ite tulee syötyä kans.
Ja auttaisko jo suunnittelet valmiiksi viikon syömiset ihan välipaloineen ja et syö sitten mitään mitä et ole suunnitellut?

Mulla ihan hyvin paino laskusuunnassa. Paino tänään 80.8 kg, eli -1.1 kg. :)

Lähes kolmen viikon mässäilyn jälkeen paino on pysynyt ennallaan eli 67.5. Itse veikkailin 1-1,5 kg painonnousua, mut ei sit ei väkisin :D

Olen ottanut taas liikunnan osaksi arkea parin kuukauden tauon jälkeen, toivottavasti se auttaa saavuttamaan toivotunlaisia tuloksia :)

Tsemit, olkaas likat tiukkoina! Ens kesänä ollaan jokaiikka bikinikunnossa :D

Hip hei vaan kaikille! Tässä taas uusi pino, itsellä mennyt viimeiset viikot vähän niin ja näin ja siksi paino kulkeekin väärään suuntaan.. :( No, tästä taas tsemppi päälle ja saisi ne ruoka-ajat kohdilleen, niin jäisi napostelu pois. Silloin sujuu ja on helppoa, mutta kun ateriarytmi pääsee venymään ja jää aterioita välistä, niin sit ollaan taas aivan harhassa.. Mua hankaloittaa se, että mulla ei oo mitään säännöllistä työtä yms, mikä pakottaisi ateriat rytmiin. Itse niitä on hankala toteuttaa. :/

Tiedän ton tunteen kyy!
Itselläni myös työajat vaihtelevat laidasta laitaan,
mut mulle se ei ole enään ongelma.
Jos menen aamuun, syön vasta töitten jälkeen kunnon aterian.
Esim. kun menen vaikka 7 aamuun niin töissä syön - JOS syön -
sitten ni kaks karjalanpiirakkaa vaan.
Jos menen iltaan, syön ennen töitä kunnon aterian
ja töissä en yleensä syö enää mtn.
Mut ei mul nälkäkää oo, jos oon syöny sen yhden kunnon aterian. :)

Jeeee -900g!!!! :D Paino nyt 87,2. :heart:
Hyvä tulos Oitiuksellaki, hyvä hyvä! :)

Tiedän ton tunteen kyy!
Itselläni myös työajat vaihtelevat laidasta laitaan,
mut mulle se ei ole enään ongelma.
Jos menen aamuun, syön vasta töitten jälkeen kunnon aterian.
Esim. kun menen vaikka 7 aamuun niin töissä syön - JOS syön -
sitten ni kaks karjalanpiirakkaa vaan.
Jos menen iltaan, syön ennen töitä kunnon aterian
ja töissä en yleensä syö enää mtn.
Mut ei mul nälkäkää oo, jos oon syöny sen yhden kunnon aterian. :)

Jeeee -900g!!!! :D Paino nyt 87,2. :heart:
Hyvä tulos Oitiuksellaki, hyvä hyvä! :)

Mä en voi jättää aterioita välistä tai sit menee naposteluksi. Ja mulla kun on useampi työ, niin sekin hankaloittaa. Esim. jos oon kutsuja pitämässä, niin siellä on aina kahvipöytä ja moni emäntä loukkaantuu, jos en koske sen antimiin. Sit taas esim. tänään oon menossa yöksi ajoon, niin tulee valvottua pidempään. Jos syön päivän normaalisti, voi sit yöllä tullakin nälkä kun valvoo.. jne.. Elikäs aikas hankalaa tämä on. Ja mulla on esikoinen koulussa ja syö siellä lounaan, kuopus on osan viikosta hoidossa ja osan kerhossa. Hoidossa saa toki kaikki ruuat, mut sit kerhopäivinä teen sen lounaan neidille ja tulee sillon itekin syötyä. Mut sit joka toinen päivä neiti onkin hoidossa, jolloin ei ole ketään kelle laittaa lounasta ja monesti se sit jää iteltäkin väliin. Pitää koittaa laittaa joku kello tosiaan soimaan, että sais siitä rytmistä kiinni. Tai osaan kyllä kuunnella vatsaakin, että kun alkaa tulla nälkä niin sit syön. Mutta jos oonkin jossain asioilla päiväsaikaan, niin unohtuu sit kokonaan syödä.. Hyvin on hankalaa, mutta koitan pärjätä. Oon niin tyytyväinen, että aamupala on sentäs kohdillaan ja mulla on kyllä ateriamallit, et tiedän mitä pitäis millonkin syödä. Ajat vaan venyy ja joku ateria jää helposti välistä.. Ja sit pistänkin suuhuni jotain epäsopivaa. Joskus toteutin sellaista, että päätin että syön aina ensin sen, mitä pitäis ja jos sit vielä puoli tuntia sen jälkeen tuntuu, et haluaa jotain makeaa, niin saan ottaa vähän. Se toimi aika hyvin, sillä kun ei ollut nälkä ei sitä makeaakaan tehny mieli. :D Kuinkakohan sekava teksti tästäkin tuli? No, toivottavasti saatte jotain tolkkua! :D

Ketjullinen itsepetosta, ihan hemmetin hyvä toi että kun pitää kutsuja niin emäntä loukkaantuu jos ei koske antimiin, joo sinähän ne läskit kannat ennemmin sun kannattas loukkaantua itselles että keksit noin paskoja tekosyitä. Ja joku kynttilöiden tai kippojen myynti ei, anteeksi nyt vaan, ole mikään ammatti.

Ok teemme niin :D Tosin itte etenen hitaasti mutta varmasti. ;)
Miulla ei sinänsä mitään kiirettä ole, pääasia että paino ei nouse.
Mut ens vuon on suunnitelmia nii haluaisin kyl alle 80kg olla ens kesänä,
mikä tuskin ei ole ongelma, mikäli motivaatio pysyy yhtä korkealla. ^^

Käytkö sie pupeltaja miten usein sitten salilla?
Itse en salilla käy, mut kokeilen ensi kuussa yhtä lajia,
saas nähä miten sen kanssa käypi. :D

Haha sä oot sitte päinvastane ku mie. :D
Nimittäin aina kun kokeilen uusia vaatteita (mekkoa, paitaa jne),
ne on nää meloonit jotka on miulla tiellä, ei vyötärö.
Vähänkö mua ärsytti, ku yksi kerta löysin aivan ihanan mekon,
joka vyötäröltä ois menny, mut rinnat tuli tielle...
ARGH!!! Oon niin kateellinen kaikille pieni rintaisille. ;P

MUOKS* Enhän mie oo siuta ku n. 10kg kevyempi nii miulla on pieni etumatka siihen 60kg hei :D Mut ehkä saat miut kii, jos siel salil käyt ahkerasti ja syöt oikein ;)

Nyt lyhyt ja mahdollisesti virheitä sisältävä teksti (vauva sylissä)..

tänään 97,5kg

Salilla käyn 3-5krt viikossa, riippuu aina mite pääsen. :)
Käyn yleensä ohjatuissa ryhmäliikunnoissa, niissä nopeetemposissa :>
Mulla ottaa vaatteissa lantio ja sit housuissa ni jos otan keskivartalolle sopivat housut ni reisiin ja perseen kohdalle jää hirmusti tilaa :< raivostuttava vartalomalli!!! :D

Mä en voi jättää aterioita välistä tai sit menee naposteluksi. Ja mulla kun on useampi työ, niin sekin hankaloittaa. Esim. jos oon kutsuja pitämässä, niin siellä on aina kahvipöytä ja moni emäntä loukkaantuu, jos en koske sen antimiin. Sit taas esim. tänään oon menossa yöksi ajoon, niin tulee valvottua pidempään. Jos syön päivän normaalisti, voi sit yöllä tullakin nälkä kun valvoo.. jne.. Elikäs aikas hankalaa tämä on. Ja mulla on esikoinen koulussa ja syö siellä lounaan, kuopus on osan viikosta hoidossa ja osan kerhossa. Hoidossa saa toki kaikki ruuat, mut sit kerhopäivinä teen sen lounaan neidille ja tulee sillon itekin syötyä. Mut sit joka toinen päivä neiti onkin hoidossa, jolloin ei ole ketään kelle laittaa lounasta ja monesti se sit jää iteltäkin väliin. Pitää koittaa laittaa joku kello tosiaan soimaan, että sais siitä rytmistä kiinni. Tai osaan kyllä kuunnella vatsaakin, että kun alkaa tulla nälkä niin sit syön. Mutta jos oonkin jossain asioilla päiväsaikaan, niin unohtuu sit kokonaan syödä.. Hyvin on hankalaa, mutta koitan pärjätä. Oon niin tyytyväinen, että aamupala on sentäs kohdillaan ja mulla on kyllä ateriamallit, et tiedän mitä pitäis millonkin syödä. Ajat vaan venyy ja joku ateria jää helposti välistä.. Ja sit pistänkin suuhuni jotain epäsopivaa. Joskus toteutin sellaista, että päätin että syön aina ensin sen, mitä pitäis ja jos sit vielä puoli tuntia sen jälkeen tuntuu, et haluaa jotain makeaa, niin saan ottaa vähän. Se toimi aika hyvin, sillä kun ei ollut nälkä ei sitä makeaakaan tehny mieli. :D Kuinkakohan sekava teksti tästäkin tuli? No, toivottavasti saatte jotain tolkkua! :D

Mie kyl sanoisin suoraan, et dieetillä olen, pahoittelut mutta herkkuihin en koske. :D Sit loukkaantuis, jos loukkaantuis, mut en sen takii haluu et paino nousee. Oon huomannu, et jos vähäänkään herkuttelen niin heti tulee painoa lisää...
Pahin on ehdottomasti Pringles Onion & Cream.
Koko purkis on huimat YLI 2000kcal!!! O_____O
Oli lemppari sipsini, mutta nyt välttelen syystäkin....

Mut eihä siin muu auta ku sun täytyy löytää se oma tapas laihduttaa.
Sit ku löydät sen niin sit onkin painon pudottaminen helppoa. :)
Ainakin that's the case with myself. :D

Viimeksi muokattu:
Nyt lyhyt ja mahdollisesti virheitä sisältävä teksti (vauva sylissä)..

tänään 97,5kg

Salilla käyn 3-5krt viikossa, riippuu aina mite pääsen. :)
Käyn yleensä ohjatuissa ryhmäliikunnoissa, niissä nopeetemposissa :>
Mulla ottaa vaatteissa lantio ja sit housuissa ni jos otan keskivartalolle sopivat housut ni reisiin ja perseen kohdalle jää hirmusti tilaa :< raivostuttava vartalomalli!!! :D

Shuddup niin paljon parempi vartalomalli ku mulla!!! :D
Käyks Zumbaamas tai Body Bump tunneil?
Me like Zumba. ^^ Se on just hauska. : )

Shuddup niin paljon parempi vartalomalli ku mulla!!! :D
Käyks Zumbaamas tai Body Bump tunneil?
Me like Zumba. ^^ Se on just hauska. : )

Joo no ennen raskautta kävin body bumpissa ja vatsapakarassa ja body compatissa ja välillä spinningissä, se vaan käy mun polviin. Mut noi muut on ollu tosi kivoja. yleensä pari kertaa viikossa vatsapakaraa ja sitte yhet kerrat body bumppia ja body compattia <- siitä tykkään eniten! :D Nyt en oo viel perehtyny tohon uuteen kalenteriin et mitä on tarjolla semmosiin aikoihin ku saan järkättyy itteni sinne. Mut varmaa noihin samoihin pyrin menemään. Ja paino putos viimevuonna siis 20 kiloa noilla. Tuli vaan kivasti takas tossa ton 9kk pallomahasuuden aikana. Vaan nou hätä, kyllä ne taas lähtee :) Zumbasta tykkäisin varmasti, en vaan tykkää et ne tunnit on ihan täynnä aina ja tilaa salissa niin vähän. Mut vois kai sitä joskus koittaa ängetä mukaan, ne vaan pitää varata niin ajoissa et pääsee. Ku meillä on 3 lasta, joista vanhin 3v. Mies käy päivätöissä ja neljänä iltana viikossa töitten päälle iltakoulussa, niin joutuu varautuu anoppiin sit aina jos haluu miehen kouluiltoina salille. Lapsiparkissa niin urvelot hoitajat, etten tota pienintä viiti vielä sinne viiä. Kakkosen ku vein 3kuisena niin hoitaja oli laittamassa sitä konttailee lattialle -.- Ei siis ollu koskaa nähnytkää niin pientä lasta tai ainaka hoitanut, ei mitään käsitystä mitä sen ikäinen tekee ja osaa jne. Mut kyllä mä jotenki järjestän ton homman. Onneks miehel nyt 3vko lomaa ni pääsen ottaa kunnon spurtin. :)

Ja siis tää vartalomalli on kaikista paskin :DDD Kilot saa kyllä piilotettua helposti, kun on nii kaposet jalat ja pieni perse, mut joutuu aina käyttää väljiä yläosia, et ei näytä niin epäsopusuhtaselta.. -.-

Mie kyl sanoisin suoraan, et dieetillä olen, pahoittelut mutta herkkuihin en koske. :D Sit loukkaantuis, jos loukkaantuis, mut en sen takii haluu et paino nousee. Oon huomannu, et jos vähäänkään herkuttelen niin heti tulee painoa lisää...
Pahin on ehdottomasti Pringles Onion & Cream.
Koko purkis on huimat YLI 2000kcal!!! O_____O
Oli lemppari sipsini, mutta nyt välttelen syystäkin....

Mut eihä siin muu auta ku sun täytyy löytää se oma tapas laihduttaa.
Sit ku löydät sen niin sit onkin painon pudottaminen helppoa. :)
Ainakin that's the case with myself. :D

Joo, osalle näin voikin onneksi sanoa, eikä ne loukkaannu. Mut sit on jotain vanhempia ihmisiä, jotka on nähneet hirveen vaivan, kun ovat leiponeet sen seitsemää sorttia ja sellaiset kyllä loukkaantuu. Ja jos haluaa, että työt jatkuu niin ei paljon parane loukata asiakkaita. :D Mut oon koittanu ottaa sit vaan jotain ihan pientä semmoisissa paikoissa, niin ei tulis hirveesti sitä painoa lisää. Ja uskon kyllä siihen 80/20 sääntöön, että jos 80%:sti ruokailu on kunnossa, niin ei sillä 20% ei oo juurikaan merkitystä painoon. Mulla vaan on työtä ton 80% kanssa, et saisin sen perusruokavalion kohdilleen ja ateriarytmistä kiinni. Sit ei haittais pieni leivonnainen silloin tällöin jossain kutsuilla. :)

Ja toinen on liikunta, missä mun pitäis petrata. Kaipaan ihan hirveesti salille, mut en saa sitä oikein mitenkään päin mahtuun mun kalenteriin niin usein, että kannattais hommata salikortti. Meiltä on meinaan matkaa mun lempisalilleni ja nyt kun esikoinen aloitti koulun, niin ei oikein kerkee sinne. Mut täytyy tosiaan yrittää järkätä sit jotain muuta liikuntaa tilalle. :D

Heippa kohtalotoverit! :)

Perjantain paino jäi katsomatta pommiin nukkumisen seurauksena joten palaillaan taas perjantaina. Luulen että aika plus/miinus/0 olisi ollut,- viime viikko oli aika treenipainoitteinen eli plussaakin olisi nesteenä saattanut ilmestyä?

Siihen tavoitepainoon, niin itselleni tavoitepaino olisi ok 68/70kg. Kuitenkin niin että tämä löysä lapsista muistona oleva <3 Olisi kiinteämmässä muodossa! :)
Olen kuitenkin suht tyytyväinen pikkuhiljaa itseeni, koska olen jaksanut urheilemalla enkä niinkään ruoalla,- jaksanut itseäni alkaa muokkaamaan siedettävämpään muotoon ;)
Ulkonäkökin paranee pikkuhiljaa, silloin tällöin huomaa housun kauluksesta ulos pyrkivän vatsamakkaran pienentyneen!! :D

Tsemppiä kaikille ja nauttikaa tekin urheilusta, liikunnasta ja ulkoilusta,- älkää pelkästään vähentäkö ruokia.?

Tänää vuorossa bodyJam, jonkinsortin tanssitunti ? :D Hauskaa. Ja huomena meen vatsapakaraan. Sit katon mikä on illalla olo et ilmotanko vielä ke ja to Bodypumppiin, tai vaan toiseen. Mut näin nyt ainakin.. :)

Heippa kohtalotoverit! :)

Perjantain paino jäi katsomatta pommiin nukkumisen seurauksena joten palaillaan taas perjantaina. Luulen että aika plus/miinus/0 olisi ollut,- viime viikko oli aika treenipainoitteinen eli plussaakin olisi nesteenä saattanut ilmestyä?

Siihen tavoitepainoon, niin itselleni tavoitepaino olisi ok 68/70kg. Kuitenkin niin että tämä löysä lapsista muistona oleva <3 Olisi kiinteämmässä muodossa! :)
Olen kuitenkin suht tyytyväinen pikkuhiljaa itseeni, koska olen jaksanut urheilemalla enkä niinkään ruoalla,- jaksanut itseäni alkaa muokkaamaan siedettävämpään muotoon ;)
Ulkonäkökin paranee pikkuhiljaa, silloin tällöin huomaa housun kauluksesta ulos pyrkivän vatsamakkaran pienentyneen!! :D

Tsemppiä kaikille ja nauttikaa tekin urheilusta, liikunnasta ja ulkoilusta,- älkää pelkästään vähentäkö ruokia.?

Heippa Piparipurkki!

Sä oot niin oikeessa tosta liikunnasta, pitäis vaan saada itsensä siitä innostumaan kunnolla. Mä kun en oo koskaan ollut kovin liikunnallinen ihminen. Ja ruoka on sit maistunut sitäkin enemmän. Nytkin painin tässä nälän kanssa, joka johtuu siitä, että en oo taaskaan jaksanu laittaa itselleni kunnon ruokaa! Jääkaappi on aika tyhjä, pitäs mennä kauppaan, mut en jaksa sinnekään lähteä. Laiska mikä laiska. Nyt siis painiskelen itseni kanssa, että tekisin jotain järkevää enkä söisi ensimmäistä herkkua mikä vastaan tulee.. Toivottavasti teillä muilla sujaa paremmin. Tekis mieli luovuttaa ja hyväksyä itsensä tämän kokoisena, mutta kun tiedän et jos luovutan, en todellakaan pysy tämän kokoisena vaan lihon yli 100 kiloiseksi enkä sitä missään nimessä halua!

Nirppa II (harmaana) perjantaina 81,5kg eli -500g. Mä oon ruvennut katsomaan mitä suuhuni pistän, eli herkut pois...syyskuussa alkaa jumppa. Pitäis sitä ennen käydä vaikka lenkillä, mut muka kerkiä...joo-o tekosyitä!

Yhteistyössä