LÄSKIN SULATTAJAT vko 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistatko sen ajan kun olit esim. 65-70kg?
Meinaan tuntuks sust sillo et olit hyvis mitois vai et vähä pitäis viel tiputtaa? Ku toi on nii yksilöllistä, et kelle 173 pituselle sopii 60kg ja kelle ei. Toinen näyttää liian hoikalt ja toinen taas ei.
Mä itse muistan vain, kun olin n. 70kg ja oli vähä pömppöä ja mua nii otti se päähän. >< Nyt pyrin 60kg, mut jos näytän liian hoikalta eli luut paistaa kunnolla niin sit varmaa 65kg ois hyvä.
Mut ois aika jees painaa 58kg, silloin tosiaan ois tod. hoikka. :D
Itteäni vaa mietityttää, et oisinkohan silloin jo liian laiha...

Mut hei mä tuun nii kannustaa sua ku meil on sama pituus ja tavoitekki melkee sama niin saat miun tuen heh. :D Vaikka kylhä mie kaikkii kannustan. (:

Muistan ja kuvista nään. must tuntuu et joku 65 vois olla sellanen sopiva paino mulle. :D Katotaa mikä näyttää parhaimmalta, en halu tuijotella liikaa numeroo, kunhan se on jotain alle 70 ja yli 55 :D mut nyt tähtäimessä se 57 tai 58 :> Koska niissä kuvissa mulla on pieni pömppö, tosin ryhtiki oli sillon vähä huonompi.. Mulla kun kaikki paino mahassa, jalat sellaset tikut ja pieni perse :o niin sitten se pieniki "liikapaino" näkyy heti ku pullottaa vyötäröltä -.-

Muistan ja kuvista nään. must tuntuu et joku 65 vois olla sellanen sopiva paino mulle. :D Katotaa mikä näyttää parhaimmalta, en halu tuijotella liikaa numeroo, kunhan se on jotain alle 70 ja yli 55 :D mut nyt tähtäimessä se 57 tai 58 :> Koska niissä kuvissa mulla on pieni pömppö, tosin ryhtiki oli sillon vähä huonompi.. Mulla kun kaikki paino mahassa, jalat sellaset tikut ja pieni perse :o niin sitten se pieniki "liikapaino" näkyy heti ku pullottaa vyötäröltä -.-

Totta, ei niit numeroit pidä tuijottaa vaa katsoo peilii millo näyttää hyvältä omasta mielestä ja milloin ei. :) Voi että oispa mullaki pieni perse... >< Mulla on paino taas kertynyt vatsan seudulle, reisiin, perseeseen ja rintoihin... Hiton ärsyttävää. >< Eniten ottaa päähän noi meloonit, ehkä ne siitä pikku hiljaa pienentyy. ;P Ei muuta nyt ku tsemppiä hei!! Aletaan tiputtamaan painoo ja ens kesänä oltais jo ees vähä paremmas kuosis ;)

Totta, ei niit numeroit pidä tuijottaa vaa katsoo peilii millo näyttää hyvältä omasta mielestä ja milloin ei. :) Voi että oispa mullaki pieni perse... >< Mulla on paino taas kertynyt vatsan seudulle, reisiin, perseeseen ja rintoihin... Hiton ärsyttävää. >< Eniten ottaa päähän noi meloonit, ehkä ne siitä pikku hiljaa pienentyy. ;P Ei muuta nyt ku tsemppiä hei!! Aletaan tiputtamaan painoo ja ens kesänä oltais jo ees vähä paremmas kuosis ;)

Jeh, otetaanpa kuule ihan tämmöne kimppatsemppi tästä et kumpi pääsee lähemmäs 60 kiloo enskesään mennessä :> Ite tulin just salilta, eka kerta synnytyksen jälkee ja siit on ny 2kk kohta, synnytyksestä siis :D Oli superkivaa!! :) Mä voisin mielummi ottaa vähä isomman perseen ja tissit ku tän mahan. :D

Hei, painoni on pysynyt lähes samana nyt pari viikkoa mikä on tietenkin hyvä saavutus! Olen saanut muutettua ruokailurytmiäni säännölliseksi ja muutettua ateriakoot järkeviksi ja pieniksi. Ei tule naposteltua juurikaan ylimmääräistä. Painoa oli tänään to päivällä 74,60 eli alle tuon 74 pääsen varmaan aamusta :)

Tavoitteena parantua flunssasta ja sitten koittaa aloittaa 3-4/viikko uiminen.

Vielä noin 10kg pois! Mutta hyvältä tuntuu jo tämäkin yli kuuden kilon pudotus! Se näkyy kasvoissa ja siinä että vaatteet mahtuvat paremmin päälle ja jaksan paremmin. Laihdutus on ollut minulle helppoa! Motivaatio on se sana mikä ratkaisee!

Jeh, otetaanpa kuule ihan tämmöne kimppatsemppi tästä et kumpi pääsee lähemmäs 60 kiloo enskesään mennessä :> Ite tulin just salilta, eka kerta synnytyksen jälkee ja siit on ny 2kk kohta, synnytyksestä siis :D Oli superkivaa!! :) Mä voisin mielummi ottaa vähä isomman perseen ja tissit ku tän mahan. :D

Ok teemme niin :D Tosin itte etenen hitaasti mutta varmasti. ;)
Miulla ei sinänsä mitään kiirettä ole, pääasia että paino ei nouse.
Mut ens vuon on suunnitelmia nii haluaisin kyl alle 80kg olla ens kesänä,
mikä tuskin ei ole ongelma, mikäli motivaatio pysyy yhtä korkealla. ^^

Käytkö sie pupeltaja miten usein sitten salilla?
Itse en salilla käy, mut kokeilen ensi kuussa yhtä lajia,
saas nähä miten sen kanssa käypi. :D

Haha sä oot sitte päinvastane ku mie. :D
Nimittäin aina kun kokeilen uusia vaatteita (mekkoa, paitaa jne),
ne on nää meloonit jotka on miulla tiellä, ei vyötärö.
Vähänkö mua ärsytti, ku yksi kerta löysin aivan ihanan mekon,
joka vyötäröltä ois menny, mut rinnat tuli tielle...
ARGH!!! Oon niin kateellinen kaikille pieni rintaisille. ;P

MUOKS* Enhän mie oo siuta ku n. 10kg kevyempi nii miulla on pieni etumatka siihen 60kg hei :D Mut ehkä saat miut kii, jos siel salil käyt ahkerasti ja syöt oikein ;)

Viimeksi muokattu:
Tänä aamuna vaaka näytti 89,2kg, hups, reilu kilo tuli reissulla :( Noh, tällä viikolla alkoi loman jälkeinen uusi elämä, liikuntaa ja kaikki moska pois ruokavaliosta, eiköhän se tästä ala tippumaan pikkuhiljaa...

Yhteistyössä