LÄSKIN SULATTAJAT vko 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Juudith...168cm.....LP 88,1kg....NYT

Kyy....162cm.....LP 95,8kg....NYT 93kg....-1kg

Lumpeenkukka...167cm....LP 83,7kg...NYT 82,2kg...-900g

LuvLucy...173cm....LP 90,5kg....NYT 88,1kg...-1,1kg

Mommia....???cm....LP 115kg....NYT 112kg...

Mörkö....163cm....LP 96,7kg....NYT 75kg

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 70,4kg...-1kg

Parsekki....163cm....LP 85,8kg...NYT 67,5kg...

Parus....162cm....LP 80kg....NYT 74,6kg....

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 69,8kg..-600g

Pullunkainen...169cm....LP 76,5kg....NYT 75,4kg..

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantaisin ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Heippa vaan kaikille! :D Tein uuden pinon poikkeuksellisesti jo tänään, sillä en ole huomenna koneen ääressä. Itsellä mennyt viikko hyvin, toivottavasti muillakin! :D

Juuri meinasin etukäteen ilmoittaa,
sillä itsekkään en pääse koneelle huomenna. :D

Painan nyt 88,1kg!!! :eek:
Eli -900g viime kerrast. ;)

Nyt vkloppuna tosin juhlat, eli tulee syötyä sitä sun tätä,
mutta teen kaikkeni ettei ois paino liikaa noussu sit vkon kuluttua.

Hyvä Kyy!!! :D Toivottavasti muillaki menee hyvin painon pudotus. :heart:

Viimeksi muokattu:
Hienoja pudotuksia Kyyllä ja LuvLucylla :D

Kiitos myös uudesta pinosta Kyy.

Mun uusi paino on 70,4 kg. Kohta pääsen alle 70 ja se on mahtavaa!

Kokonaispudotukseni on nyt 19 kg vuoden alusta. Kuinka paljon muilta on tippunut ja missä ajasssa?

Hyvää viikonloppua kaikille! Itse vietän vkl.n kaverin polttareissa...

Aamun paino 69.8kg eli taas päästiin 6-alkavaan.. Kunhan nyt vaan saisi sen pysymään siinä ja laskemaan vielä muutaman kilon?

Outius kyseli paljonko on tippunut ja missä ajassa?
Painoa oli vuosi sitten n.8kg enemmän kuin nyt, eli hidasta tämä omalla kohdallani on. En kuitenkaan halunnut pelkästään laihduttaa vaan aloitin liikumisen ja salin jolloin painon lasku ei ole nopeaa (olen kasvattanut lihasta jonkin verran) mutta omasta mielestäni näytän pienemmältä tai ainakin kiinteämmältä :D
Nyt toivon että saisin painosta vielä (aikataulusta ei niin väliä) 2-3kg pois ja lihaskuntoa/ yleensäkin kuntoa edelleen parannettua. Lisäksi yritän saada ruokavalioni muuttumaan hiukan parempaan suuntaan,- lähinnä sen ei niin terveellisen ruoan määrien suhteen,- en siis aio lopettaa sokeria/rasvaa tms. =)

Olen kiinnostunut myös kuulemaan muilta paljonko on tippunut/ missä ajassa? Mutta myöskin tavoitteita tulevaisuuteen!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä viikkoon! :)

Kiitokset onnitteluista, tämä urakka on yhtä vuoristo rataa minulla, toivotaan et suunta olis nyt jatkuvasti vain alaspäin! Hienoja pudotuksia myös teillä muilla, onnea paljon! :D

Piparipurkki kyseli tavoitteista.. mun tavoite on tiputtaa about 40kg, ajasta ei mitään käsitystä. Monta vuotta olen jo laihduttanut, mutta tuloksia ei ole tullut. Joten nyt oikeasti uskon vasta laihtuneeni edes hieman kun paino on alle 90 kilossa.. Toivottavasti pian! :D

Viimeksi muokattu:
Hei!

Hienosti on paino pudonnut muillakin! :)

En perjantaina päässyt koneelle, joten nyt vasta pääsin painoa ilmoittelemaan tänne. Mulla myös onneksi paino putosi, vaikka luulin että olen lihonut vaan :D
Painoa nyt 82.2 kg, eli pudotusta -900g! Jee!

Voi elämän kevät ja kukkiva nuoruus! Mun aamupaino perjantaina oli 75,0kg. Kuinka heikko ja tyhmä voikaan ihminen olla, oon siis onnistunut kesän aikana keräämään 7 vaivalla pudotettua kiloa takasin. Ja kuinka helposti ne onkaan tulleet... *huokaus*

No, nyt vaan uudella innolla syksyyn ja kovat tavotteet loppu vuodelle. Aion nyt heti alkajaisiksi toteuttaa uudelleen sen sairaaladieetin. Tällä kertaa noudatan kirjaimellisesti ohjetta. Katsotaan paljonko lähtee... Tämä siksi, että on niin helpompi päästä ruotuun, kun on joku selkeä ohje, jonka mukaan syö, ei tarvii miettiä. Pitäkäähän peukkuja!

Mä olen pudottanut 1,5 vuodessa 21 kiloa ja 10 olis vielä tarkoitus pudottaa, eli tavotepaino on jossain 64-65 kilossa. Siinäkin on mun pituuteen (163) muutama kilo liikaa, mutta se riittää silti mulle. Oon koko aikuisikäni ollut reilusti ylipainoinen ja tuo on jo kuitenkin normaalin rajoissa. Sitä kohti siis pyristellään!

ARGH! Nyt alkoi arki ja nyt mä lupaan tsempata! Pe tuun ilmoittaan mun uusimman megapainon. :( Mörkö ymmärrän sun fiiliksesi... Nimimerkillä +12kg siitä meidän sairaaladieetistä :D

Yhteistyössä