LÄSKIN SULATTAJAT vko 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Juudith...168cm.....LP 88,1kg....NYT *UUSI*

Kyy....162cm.....LP 95,8kg....NYT 94kg....+700g

Lumpeenkukka...167cm....LP 83,7kg...NYT 83,1kg...+/-0kg

LuvLucy...173cm....LP 90,5kg....NYT 89,2kg...-400g

Mommia....???cm....LP 115kg....NYT 112kg...*UUSI*

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 71,4kg...-1,6kg

Parsekki....163cm....LP 85,8kg...NYT 67,5kg...-300g

Parus....162cm....LP 80kg....NYT 74,6kg....-400g

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 70,4kg..+700g

Pullunkainen...169cm....LP 76,5kg....NYT 75,4kg..

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantaisin ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Mä voisin ilmottautua mukaan, jos mahtuu? :) Huomasin tänään painon nousseen 8kg puolessa vuodessa, nyt on pakko ryhdistäytyä!!!
Elikkä Juudith...168cm...LP 88,1kg...

Viimeksi muokattu:
Jee! Kerrankin muistin hypätä vaa'alle tänä aamuna. Paino on nyt 71,4 kg. Taas aika hurja pudotus... Kuukauden päästä kun palaan koulunpenkille,niin odotan innolla kavereiden ilmeitä, kun näkevät uuden minäni. Tunnistavatkohan edes :D

Hei, ilmoittautuisin mukaan! aloin tosissani miettiä laihdutusta kun mittari näytti 80kg!! :O

Tässä kesäkuun puolivälissä aloitin pyöräilyn ja säännöllisen ateriarytmin plus pienet annoskoot. Eli lopetan niistäkin kun tulen saaneeksi tarpeeksi. Karppausta olen ajatellut. Kilot tullu herkuttelemalla karkkia ja suklaata! Tavoitepaino minulla on nyt 70. Lopputavoitepaino huitelee 2-65 tienoilla. Jouluun mennessä jos sais kilo pois ja normi minän takas. Aion alkaa harrastamaan syksyllä säännöllistä uintia ja vierailla salillakin :)

Parus montanus....162cm.....LP 80kg....NYT 74,6kg....- 400g eilisestä

Heips!

Paino on ihan prikulleen samoissa lukemissa kuin viime viikolla, eli 83.1 kg. :/
No minä toivon että osa läskistä on vain muuttunut lihaksiksi, koska liikun nykyään päivittäin. Ja mukavaa on se että lantiolta on nyt kadonnut 4 cm pelkän kävelyn/hölkän avulla :o
No ensiviikolla sitten parempia lukemia, itse kullekkin :)

Hissun kissun vaapula vissun 67.5 kg :D Viime viikko meni mässätessä ja juhliessa, mutta hauskaa oli vaikka laihdutus siitä vähän kärsikin :D Kehonkuva ei vaan tahdo pysyä mukana, enkä meinaa millään tajuta, että muutaman kilon päästä kokonaispudotus on 30 kiloa, se on ihan hirmuinen määrä. Tänäänkin kaivelin kaapista esiin yhdet vanhat farkut, pudistelin päätäni ajatellen, ettei ne taatusti mahdu jalkaani... olin väärässä :D Olen äimistynyt, kun peilikuva kuitenkin näyttää mun mielestä ihan samalta kuin vuosi sitten.

Tsemppiä jokaiselle ja tervetuloa mukaan uudet :)

• Tykkää
Reactions: Juudith
Heippa,
Olin tosiaan viikon verran extempore lomalla ja jätin tarkoituksella koneenkin kotiin :)

Täällä on painon kanssa nyt hankala tilanne..
Tuntuu ettei kannata enää yrittää kun paino ei tästä laske ja tästä enempiä en kyllä syömisiäkään pysty hillitsemään,- menisi kiusaksi.. Paino oli loman jälkeen 70.4 eli taas ollaan 7 ALKAVASSA kymmenessä TAKAISIN!! :(
Kyllä harmittaa takapakin ottaminen, vaikka sitä on koko ajan tullut ne muutaman sadat grammat silloin tällöin aiemminkin mutta nyt kun luku oli jo 6-alkava niin nyt se vaan turhauttaa enemmän kuin ikinä!!

Äh, joo no kyllä tämä tästä taas.. Toivotaan että päästään taas alaspäin ja 6-alkavat luvut ovat edessä päin! =)

Tsempit kaikille ja ihanaa elokuun ensimmäistä viikkoa!! :)

No niin! Nyt on pino päivitetty, olin koko vlopun töissä ja aamulla en päässyt palstalle ollenkaan, joten on hieman viivästynyt! Kiva kun on tullut uusia pinoon mukaan, tervetuloa vain! :D Toivottavasti tämä pino inspiroi eteenpäin laihiksella niin uusia kuin vanhojakin pinoutujia! :D

Moikkelis koikkelis!
Uusvanha laihduttaja halajaa takaisin joukkoon. Pikasesti selailin näitä läpi ja totesin, että johonkin on tutut nikit kaikonneet, mutta uusia ilmaantunut tilalle.

Mulla meni jo keväällä niin hyvin, että olin parhaimmillaan 67 kilossa. Nyt oon koko kesän ottanut "rennosti" ja se näkyy kiloissa. Ilmottelen perjantain aamupainoa sitten sinne uuteen pinoon, mutta arvelisin sen olevan jotain 74 kilon luokkaa :(

Mun pituus on edelleen sen 163cm ja alkuperäinen lähtöpaino reilun 1,5 v takaa 96.7kg. Tavottelen 64-65 kilon painoa ja aion sen myös saavuttaa tän syksyn aikana. Että sellasta. "Näkemisiin"!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä