LÄSKIN SULATTAJAT vko 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Kyy.....162cm....LP 95,8kg....NYT

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 76,6kg...-2,6kg

Parsekki....163cm....LP 85,8kg...NYT 71,6kg-500g

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 70kg..-300g

Pirreee....153cm....LP 75,2kg....NYT

Pullunkainen...169cm....LP 76,5kg....NYT

Pätkä....154cm....LP 53,2kg....NYT *UUSI*

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Hyvää Juhannusta kaikille! :D Mulla on menny koko viikko ihan persiilleen, joten ajattelin, et aloitan ens viikolla uudestaan laihiksen ja laitan sit siitä aloituspainon (on varmasti iso) ja keskityn hommaan oikein tosisnani!

Kiitos uudesta pinosta Kyy. Hienoa,että jaksoit uhrata meille aikaa näin juhannuksenakin.

Mun uusi paino on 76,6kg.

Mulla on ongelmia ruokahalun kanssa. Se on ollut kadoksissa touko-kesäkuun vaihteessa sairastetun mahataudin jälkeen. Aina kun syön jotain,niin maha menee ihan sekaisin ja saan istua vessassa ainakin vartin. Tätä viimeistä vaivaa on ollut jo pari vuotta, mutta jotenkin se on nyt pahentunut. Epäilen,että se johtuu mulle tehdystä sappirakon leikkauksesta. Paino siis tippuu vauhdilla,kun ei tee mieli syödä,pyöräilen päivässä 8km työmatkat ja vielä töissäkin kävelen, kipuan rappusia ja nostelen painavia laatikoita. Lääkäriaika on onneksi varattuna.

Hyvät jussit!

[QUOTE="Outius";24051222]Kiitos uudesta pinosta Kyy. Hienoa,että jaksoit uhrata meille aikaa näin juhannuksenakin.

Mun uusi paino on 76,6kg.

Mulla on ongelmia ruokahalun kanssa. Se on ollut kadoksissa touko-kesäkuun vaihteessa sairastetun mahataudin jälkeen. Aina kun syön jotain,niin maha menee ihan sekaisin ja saan istua vessassa ainakin vartin. Tätä viimeistä vaivaa on ollut jo pari vuotta, mutta jotenkin se on nyt pahentunut. Epäilen,että se johtuu mulle tehdystä sappirakon leikkauksesta. Paino siis tippuu vauhdilla,kun ei tee mieli syödä,pyöräilen päivässä 8km työmatkat ja vielä töissäkin kävelen, kipuan rappusia ja nostelen painavia laatikoita. Lääkäriaika on onneksi varattuna.

Hyvät jussit![/QUOTE]

Voi, tuokaan ei oo kivaa. :( Toivottavasti lääkärissä selviää mikä on vialla! Hyvää juhannusta sinullekin! :D

Perjantai-aamuna paino oli 71.6 :) Tsemptsemp kaikille! :D

ps. Voin käyttää jo joitakin koon 40 housuja =) Mä en ikinä olis uskonu, että pystyn tähän.

Hienoa Parsekki!

Itsellä tuli nyt juhannuksena (ja oikeestaan jo ennenkin) taas lisää painoa! No ihmekään tuolla syömisellä.. toivottavasti tämä olisi nyt se viimeinen maanantai kun painonpudotusta aloitetaan! Jotenkin turhauttavaa tämä jojoilu ja ihan parin kilon muutoksella vain!

Hienoa Parsekki!

Itsellä tuli nyt juhannuksena (ja oikeestaan jo ennenkin) taas lisää painoa! No ihmekään tuolla syömisellä.. toivottavasti tämä olisi nyt se viimeinen maanantai kun painonpudotusta aloitetaan! Jotenkin turhauttavaa tämä jojoilu ja ihan parin kilon muutoksella vain!

Tiedän tunteen :( Olin itsekin tuossa samassa tilanteessa vielä vuosi sitten, ja aina se paino nousi plussien kera. Sitten mulla naksahti jotain päässä, kun tajusin että seuraava tasaluku olis jo kolminumeroinen, se säikäytti! Mulla tää painonpudotus on liittynyt suurempaan elämänmuutokseen, ja enää en huomaa hakevani ruoasta sitä jotain mitä joskus hain. Oon selvästi tunnesyöppö :D Ekstratsempit sulle! Pystyt kyllä!

Tiedän tunteen :( Olin itsekin tuossa samassa tilanteessa vielä vuosi sitten, ja aina se paino nousi plussien kera. Sitten mulla naksahti jotain päässä, kun tajusin että seuraava tasaluku olis jo kolminumeroinen, se säikäytti! Mulla tää painonpudotus on liittynyt suurempaan elämänmuutokseen, ja enää en huomaa hakevani ruoasta sitä jotain mitä joskus hain. Oon selvästi tunnesyöppö :D Ekstratsempit sulle! Pystyt kyllä!

Kiitos sinulle tsempistä! Sulla todellakin on ollut sama tilanne kuin mulla nyt.. Täytyy yrittää löytää se tsemppi ja oikeat keinot, niin pääsis edes vauhtiin. Uskon kyllä, että sit putoo kun siihen vauhtiin pääsee. Mulla hankaloittaa hirveästi tässä se, että päivärytmini ei ole lähelläkään säännöllistä ja aterioita jää väliin. :( En oikein tiedä mitä voisin tehdä, että asia korjaantuisi ja paino lähtisi laskuun..

Yhteistyössä