Läskin sulattajat viikko 17

Ap, laitatko mut listalle kans?

Aloitin siis lokakuun alussa, nyt siis reilu 2,5 kk mennyt ja tippunut on 6kg (vähän).

Eka 5 kiloa tippui kuukauden aikana ja sitten tuli jumitus maximus ja sen jälkeen kilo tippunut...

Kunhan joulu on ohi, niin sitten alkaa tehokkaampi muutos (toivottavasti).

Laita mun kohdalle, että aloitus 1.10 -----> nyt -6kg, jookosta?Ja kiitos :)

Turkilmas: Miten sujuu sun kohdalla laihdutus?

Kääk, saas nähä päästäänkö alle 66kg. Nyt son siinä hilkulla. Nyt tsempillä vkl yli ja maanantain hulppeet lukemat, kaikille! Sitte joulurauha ja joulunviettoon :heart:

Eiks me voitais huomenna vielä ilmoitella ja sit sitä seuraavana maanantaina ei? Tai mulle ihan sama :) Kone lähtee huoltoon enkä voi kalorilaskuria käytellä ainakaan jouluna, mutta yritän sit edes vähän johonkin paperille ylös rustata mitä tulee syötyä ettei täysin mopo karkaa käsistä...

Mä ainakin aattelin et huomenna punnitaan ja ilmoitellaan lukemat. Sitte alkaa loma! Vaikka tais mulla jo alkaa hiukan ennakkoon :ashamed: ei taija mennä alle ton 66kg :whistle: Nooh, mut huomenna kuiten hyvä lukema ja sillä mennää joulunviettoon!

Meinaako muut pitää pitempäänkin lomaa kuin viikon? Ja tehdäänkö kuiten avautumispino ens viikollekin? Ois kuiten paikka mihin tulla avautuun jos on tarvis :D (ja toki sinne sai uudet lukemat esille)

Juuh, voishan sitä vielä ilmoitella huomenna ja sit jonkun sortin avautumisketju... Ja saahan sitä ilmotella ennen uutta vuotta painonkin, jos uskaltaa.
Mie varmaan yritän laittaa syömiset ylös joulunkin aikana ettei toi vaaka lähde juoksemaan karkuun sitte joulun ahtamisen jälkeen.

Yhteistyössä