Läskin sulattajat viikko 17

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 89,3 kg... -200 g

Endless Sacrifice...........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 70,4 kg.... +1,4 kg

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 66,7 kg... -300 g

Höpö-höpö...............168 cm... LP 73,5 kg... NYT 71,8 kg... -400 g

just just........................159 cm..LP 74 kg...... +/- 0 kg

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 64,0 kg... -500 g

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 95,8 kg... -500 g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3 kg... -900 g

Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -5,7 kg... -700 g

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53,5 kg....UUSI

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g

Ravistettava................168 cm...LP 74 kg.....NYT 73,1 kg...... -900 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 66,7 kg... -1 kg

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 73 kg... -1 kg

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g

Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 73,6 kg... -600 g

Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 85,6 kg... -1,2 kg

Terapian tarpeessa......................................alk. 1.10....NYT - 6 kg... UUSI

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 81,3 kg... -500 g

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Jee! Huomenta Elopompelo! Sua täällä jo odoteltu :heart:

Huomenta vaan :)!

Olis pitänyt tehdä tää listä jo eilen illalla valmiiksi, mutta en kai mä tautihuuruissani muistanut... hyvä kun nytkään :ashamed:. Siul on varmaan hyviä uutisia ainakin :D?

Mun mielestä tän viikon päivitykset vois tehä, mutta seuraava siis varsinainen jouluviikko ois lomaa.. ja sitä ei punnita :whistle:
Muuten tämän viimenen rutistusviikko jää unholaan..

Ainii, minä niin tohkeissani täällä rustaa ihan kaikkea muuta ku uusia lukemia... :laugh: Paino nyt 66,7kg elikkäs -1kg

Jee!! Niin onnessaan kuittaa hän! Ihan kauhia viikko muuten takana, kaikenmaailman taudit on kiertäny ja joulusiivoukset ja -kiireet painaa päälle..
Meinasin jo "luovuttaa" ja alkaa joululomalle, mut niin hyviltä lukemat näytti koko ajan et kyllä minä rutistan..Joskos sain painon 65kg vielä tän vuoden puolella :saint: (aika tiukka tavoite näin joulun aikaan :whistle: )

Pidetään taukoa jos siltä tuntuu.
Mie tosin kyl kirjailen laskuriin syömiset siltikin, koska tiedän jo ennalta et jos en mitenkään joulun aikaan syömisiäni kontrolloi niin vaaka kiljuu kivusta välipäivinä jos sille satun astumaan.
:D
Tänä aamuna puntari näytti lukemaa 95,8 kg eli puolisen kiloa on paino pudonnut viikossa. :)

Minäkin täällä!

Vaaka näytti kauheista turvotuksista huolimatta 81.3 eli -500g! Olen enemmän kuin tyytyväinen. Tai no eniten olisin ollut tyytyväinen, jos oisin ennen joulua päässyt sinne 7-alkavaan lukuun. Mutta onhan sitä elämää joulun jälkeenkin... Eikö? :)

Kyllä mullakin on aikomus kirjailla syömisiä yms. En ihan överiksikää aijo heittää. Kunhan jouluviikolta selviäis +/-0 mut en aijo kauhiasti nipottaakaa. Sitten vaan enemmän liikuntaa ja lenkkeilyä jos enempi syö et sais jotennin tasapainossa pidettyy.

Hyviä tuloksia! Kyllä passaa joulua viettääkin ja hiukan hemmotellakin :heart:

-500g eli 64 kg tasan :)

Mulla onkin tästä nykypainosta tosi hankala päästä se pari kg alaspäin, mikä vielä toiveissa. Junnaa ees taas, viime vko oli plussaa, nyt samat miinusta, varmaan tulossa taas sitten jouluna plussaa... En tiedä mitä nyt tekisin, koska en halua kituuttaa, vaan elää tavallisesti :xmas:

Miten muuten meinasitte toimia joulunaikaan, ettei homma karkaa ihan käsistä?

Mä tein tänään päätöksen, että muuta suklaata en syö kuin suurinta suosikkiani Mozartin kuulia, mutta muuten on toimintasuunnitelma ihan avoinna...

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:

Mä tein tänään päätöksen, että muuta suklaata en syö kuin suurinta suosikkiani Mozartin kuulia, mutta muuten on toimintasuunnitelma ihan avoinna...

mä yritän rajoittaa mun suklaan syönnin 1-2 päivään ja kohtuun rajoissa,ei tyyliin rasiallista kerralla :D emmä muusta vielä tiiä...

Paino 74 eli +400g. Sairaana ja kuukautiset. Ja aion herkutella jouluna. Uusi vuosi ja uudet kujeet. Palaan painonvartiointiin vasta vuoden vaihteen jälkeen, mutta pysyn sinnillä mukana.

Mä olen nyt saanut itseni niin irti suklaasta (kai :ashamed: ) että ajattelin olla kokonaan ilman. Muutenkin joulu on mulle suolaisen ruuan juhlaa, muutaman piparin ehkä jaksaa haukata lisäksi. Ennemmin ongelma on siis liiallinen suola, kun graavikalat, sillit ja muut on niin suolaisia. Mutta ajattelin, että syön antaumuksella aina kun on ruoka-aika ja yritän välttää toistuvaa kaapilla käymistä :whistle:

Mie en suklaan suhteen sano juuta enkä jaata. Voi olla että syön, mutta voi olla että en. Mut tuskin suklaatakaan kauheasti tulee lahjaksi kun suurin osa tutuista ja sukulaisista tietää että mie laihdutan.
Joululaatikoiden, kuten muidenkin jouluruokien suhteen, meil on suht kevyt linja, koskapa niihin ei voi kananmunia, kermaa yms laittaa pojan allergioiden takia. Lanttulaatikossa taitaa olla alle 30 kcal/100g ja porkkanalaatikossa alle 50.

joo, edelleen mukana. Ja nyt sitten alan kait hormoonien osalta toimia normaalisti. Eilen nimittäin tuli vihdoinkin ekat kuukautiset ja pakko myöntää että jopa iloitsin niistä hetken :D

Jaa, pitäiskö mun sitten alkaa tiputteleen painoo teidän kanssa.. Pieni tauko tuossa välillä oli, mutta nyt voisin taas liittyä mukaan.
Sillon kun aloteltiin läskin sulattajia, paino oli 62. Nyt vaaka näyttää 53,5, että 8,5kg nyt tippunut siitä lähtöpainosta. Pituutta oli sen 157cm.

Saipa tätä taas hakea..
Mulla ei mitää isompaa suunnitelmaa oo joulun ajaksi. Syön kohtuudella ja uskon et suklaata en niinkää..muutaman hassun konvehdin ehkä. Sen en usko olevan kompastuskivenä. Muuten vaa tulee syötyä suolaista niin paljon. et seki turvottaa sit varmasti. Juustoherkkulautasella varmasti aattona kuiten herkutellaa.
Mut koitankin sitten viuhtoa sauvojen kaa lenkillä siihen malliit et ei tarvi joka suupalaa murehtia. :xmas:

Iiks! Tänä aamuna näytti jo 80,8!!! Jos suinkin vaan pääsis edes 79,9 jouluaattoaamuksi niin se ois paras mahdollinen joululahja :D :D :D :D

Joulunkin minä ajattelin katsella aika tarkkaan mitä syön. Onneksi on joka päivä kutsuttu johonkin syömään niin ite ei tarvii mitään tehdä... Enkä ole erityisemmin makean perään niin eipä niitä suklaitakaan erityisemmin kulu :)

Vääks! Paitsi että olen varannut miehelle ja mulle (toivottavasti mies ei lue tätä!) joululahjaksi risteilyn ja siellä seisovat pöydät jne... Ja ilman lapsia eli alkoholiakin varmaan tulee naukkailtua ja SE sitten vasta lihottaakin!!! Ja siis tää risteily on heti joulun jälkeen ja sit uutena vuotena meillä on juhlat... Voi ei :(

Yhteistyössä