Painan nyt 117kg (pituutta 173cm) ja ennen raskautta painoa oli 20kg vähemmän.
Paljon painoin silloinkin, mutta nyt jo ihan liikaa.
Herkut vaan on niin hyviä :ashamed:
Huomisesta eteenpäin en syö mitään herkkuja!! EN SAA SYÖDÄ!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Mikäs sulla olis tavoitepaino ? Ollaan ihan saman pituisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Ei kannata mennä tolle linjalle ettei saa mitään herkkuja syödä, houkutuksesta tulee iso ja sillon syöt helposti aivan liikaa, mistä seuraa niin paha olo et levy jää päälle ja laihduttaminen loppuu siihen. Puhun siis nyt ihan omasta kokemukseta.
Mä suosittelen painonvartijoita, kaikkea saa syödä mut maltilla.
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:Pitäisi vaan keksiä jotakin muuta. Iltaisin tulee tosi usein herkuteltua.
Ruokaa syön pieniä määriä ja ihan "normaalia" ruokaa.
Jotenkin tuntuu siltä, että menisi melkein illalla kahdeksalta nukkumaankin mieluummin kuin valvoisi. Ei ainakaan tulisi mieleenkään herkutella.
Ja totta tuo että laihduttaminen helppoa, mutta siinä kevyemmässä olotilassa pysyminen vaikeaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja poutis:Mä suosittelen keventäjiä!! Itse laihtunut sillä 8kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Juu ja ite tietää tasan tarkkaan miten laihtuisi, herkkui vähemmälle ja liikuntaa, mutta kun muu perhe vetää herkkui ja kaikkee hyvää, niin ei oo itsekuria, mulla ainakaan. PRKL, huomenna meen sika himo hiki lenkille ja syön kevyesti, se antaa "kevyen" olon ja saa taas tsemppii.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Ei kannata mennä tolle linjalle ettei saa mitään herkkuja syödä, houkutuksesta tulee iso ja sillon syöt helposti aivan liikaa, mistä seuraa niin paha olo et levy jää päälle ja laihduttaminen loppuu siihen. Puhun siis nyt ihan omasta kokemukseta.
Mä suosittelen painonvartijoita, kaikkea saa syödä mut maltilla.
Tähän minäkin haluaisin liittyä mutta ahdistaa ne jutut punnituksesta kaikkien edessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:Mä myös suosittelen, että herkkuja ei osteta enää kaupasta. Kerran viikossa herkkupäivä ja muina iltoina makean nälkään hedelmiä.
Itse monena iltana viikossa herkuttelen juuri hedelmillä, asettelen montaa lajia lautaselle sopiviksi suupaloiksi ja istahdan telkun eteen niitä mutustelemaan.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:Mä myös suosittelen, että herkkuja ei osteta enää kaupasta. Kerran viikossa herkkupäivä ja muina iltoina makean nälkään hedelmiä.
Itse monena iltana viikossa herkuttelen juuri hedelmillä, asettelen montaa lajia lautaselle sopiviksi suupaloiksi ja istahdan telkun eteen niitä mutustelemaan.![]()
![]()
Tällä tavalla on pakko tehdä. Jos saisin sen 10 kiloakin pois, olisin todella onnellinen. Nyt vaan tsemppiä minä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:Toinen vinkki on vesi!
Aina kun iskee himo mihin tahansa niin juot ison lasin vettä niin jo helpottaa! Muutenkin paaaaljon vettä päivä aikana! Tsemppiä ihan hurjasti!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:olen henges mukana, itse samassa asemassa taistelemassa, prkl , nyt näytetään läskeille närhen munat!!!! Jooko?