Läski ei voi olla kaunis. Fakta se nyt vaan on.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en myöskään ymmärrä miten joku voi olla ylpeä "naisellisesta" poikavartalosta, jossa luut törröttää ja posket on lommolla. Miks se tyyppi ei tajua tehdä tilanteelleen mitään vaan vetää idioottina piukkikset jalkaan ja kuvittelee näyttävänsä hyvältä ja kauniilta riisitikkukoipineen ja lättäperseineen. Tissien paikalla on vanutoppaukset ja joilla silikoonit.

Kun tajuais kuinka rumalta näyttää niin ehkä tekis asialle jotain. Mikään ei kaunista tollasta "nälkämaa" kroppaa, ne piukat vaatteet vaan korostaa muodottomuutta ja lautamaisuutta.

Mä en myöskään ymmärrä miten joku voi olla ylpeä "naisellisesta" poikavartalosta, jossa luut törröttää ja posket on lommolla. Miks se tyyppi ei tajua tehdä tilanteelleen mitään vaan vetää idioottina piukkikset jalkaan ja kuvittelee näyttävänsä hyvältä ja kauniilta riisitikkukoipineen ja lättäperseineen. Tissien paikalla on vanutoppaukset ja joilla silikoonit.

Kun tajuais kuinka rumalta näyttää niin ehkä tekis asialle jotain. Mikään ei kaunista tollasta "nälkämaa" kroppaa, ne piukat vaatteet vaan korostaa muodottomuutta ja lautamaisuutta.
Eikö pokavartalon ja läskin välissä ole mitään?

[QUOTE="vieras";24917087]Eikö pokavartalon ja läskin välissä ole mitään?[/QUOTE]

Ei monen mielestä. Tarkoituksella kärjistin asiaa toiseen suuntaa.

Allekirjoittaneen käsitys kauneudesta lähtee muusta fyysisistä mitoista. Kyllä ihmisen koko olemus on se kun tekee josta kusta kauniin. Ei kertynyt tai kertymätön rasva.

Ihan sama vaikka olis miss maailma jos naama on aina kuin norsun v**ttu ja luonne perseeseen ammutun petolinnun. Siinä on kauneus kaukana vaikka mittanauha ja vaaka määrittää että kaunis on. Todellakin...

[QUOTE="vieras";24917050]Läski on läski ja kun ei muuta voi niin on sitten olevinaan sitä laardista ylpeä.[/QUOTE]

Ja laihoilla ei ole TAASKAAN muuta tekemistä, kun kiinnostua lihavien kiloista.
Mua ei kiinnosta, vaikka olisit riuku tai mallin mitoissa, miksi kiinnostais?

Nyt varmaan tuntuu tosi fiksulta aloittajasta ja niistä, jotka samaa mieltä? :laugh:

Eikö jotkut ihmiset oikeasti tajua olevansa tyhmiä ja sanovat sitten mitä sattuu? Jotenkin luulis, että jos määrittää kauneuden rasvan perusteella vois tajuta jo jotain olevan pielessä siellä pääkopassa. Tai että lähipiiri sanois jotain? Tai sitten ovat vain samanlaisia.

Viimeksi muokattu:
Ihra itsessään ei ole kaunista. Höllyvä läski missään puolella kehoa. Liian tiukkavyötäröisten housujen päällä löllyvä makkara joka paistaa tiukan paidan alta. Ei, läski ei ole kaunista.

Mutta, ylipainoinen ihminen sinänsä voi olla hyvinkin kaunis. Kasvot voivat olla todella kauniit, voi osata laittautua kauniisti, pukeutua vartaloa imartelevasti, olla luonteeltaan sellainen, ettei voi olla tykkäämättä tästä ihmisestä.

Enkä kommentoi tässä nyt mitään alipainoisista tai normaalipainoisista, kun otsikossa todetaan vain läskeistä jotain.

Jonkun toisen mielestä huonoihoinen ei voi olla kaunis. Tai silmälasipäinen. Tai huonohampainen. Tai tummaihoinen jne.
;Miksi ihmeessä omista mielipiteistään kuka voi olla kaunis ja kuka ei täytyy tehdä avaus?
Itse ajattelen, sisäisesti kaunis ihminen on kaunis oli sitten liian lihava, alipainoinen, isonenäinen, väärän värinen tai vaikka hampaaton.

Nyt varmaan tuntuu tosi fiksulta aloittajasta ja niistä, jotka samaa mieltä? :laugh:

Eikö jotkut ihmiset oikeasti tajua olevansa tyhmiä ja sanovat sitten mitä sattuu? Jotenkin luulis, että jos määrittää kauneuden rasvan perusteella vois tajuta jo jotain olevan pielessä siellä pääkopassa. Tai että lähipiiri sanois jotain? Tai sitten ovat vain samanlaisia.

En ole kukaan aikaisemmista kirjoittajista, mutta mielestäni sairaus on sairaus. Oli sitten liian lihava tai liian laiha (ja tässä ap:han puhui niistä ääripäistä). Eikä sairaus ole kaunista. Kaunis on terve ihminen. Jos ihminen pitää sairaalloista lihavuutta kauniina (esim uudet 4D painonpudottajat) niin eikö silloinkin ole hiukka jotain vikaa pääkopassa?

En ymmärrä miksi "lihava on kaunis" mantraa hoetaan, vastapainoksi sille "anorektinen on kaunis" ilmiölle. Eivät ole kummatkaan ääripäät ja luovat aivan sairaanloisia ihanteita, vaan normaali ja terve on kaunista. Ja tietysti se rasvan määrä vaikuttaa kauneuteen, se kun on heti havaittavissa.

kun mä sanon jotain kauniiksi, tarkoitan vain kasvoja. hyvin ylipainoisellakin voi olla kauniit kasvot, jopa sillon kun ne on vähän pyöreät.

en ymmärrä, miten joku jaksaa arvostella noin toisia ihmisiä? tuoko se jotain mielihyvää. kyllä ne ylipainoiset yleensä tietää olevansa ylipainoisia eikä vain osaa laihduttaa, mutta ei tuo kamala ruoskiminenkaan mitään auta. käyttäydytte samanlailla kun miehet joka lyttää naisensa itsetunnon = narsisti. mä en pätkääkään arvosta tuollaista ihmistä, joka on noin mätä sisältä.
mielipiteitä saa olla, mutta silloin kun ne loukkaa toista ni viisas pitää ne omana tietonaan. tääläkin näitä asioita lukee kuitenkin varmasti ihminen joka on ylipainoinen.

jos ihminen on kaunis, ni on se kaunis vaikka lihoiskin. kropan timmeys nyt ei oo se ihanne mitä maailmassa nykyään odotetaan.

• Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="...";24917404]En ole kukaan aikaisemmista kirjoittajista, mutta mielestäni sairaus on sairaus. Oli sitten liian lihava tai liian laiha (ja tässä ap:han puhui niistä ääripäistä). Eikä sairaus ole kaunista. Kaunis on terve ihminen. Jos ihminen pitää sairaalloista lihavuutta kauniina (esim uudet 4D painonpudottajat) niin eikö silloinkin ole hiukka jotain vikaa pääkopassa?

En ymmärrä miksi "lihava on kaunis" mantraa hoetaan, vastapainoksi sille "anorektinen on kaunis" ilmiölle. Eivät ole kummatkaan ääripäät ja luovat aivan sairaanloisia ihanteita, vaan normaali ja terve on kaunista. Ja tietysti se rasvan määrä vaikuttaa kauneuteen, se kun on heti havaittavissa.[/QUOTE]

Sä sentään osasit ilmaista mielipiteesi fiksummin.

En kuitenkaan yhdy sun näkemykseen. Nään kauneuden edelleen jonain muuna kuin rasvan määränä, oli sitä sitten liian vähän tai liikaa.

[QUOTE="vieras";24917050]Läski on läski ja kun ei muuta voi niin on sitten olevinaan sitä laardista ylpeä.[/QUOTE]

läski on läskiä vaikka voissa paistas=) ja mä teen jut niin;)

on mahtavaa ku läski lätisee kun sitä heiluttaa ja lapset rakastaa heilutella mun hyllyvää mahaa=)

[QUOTE="...";24917404]En ole kukaan aikaisemmista kirjoittajista, mutta mielestäni sairaus on sairaus. Oli sitten liian lihava tai liian laiha (ja tässä ap:han puhui niistä ääripäistä). Eikä sairaus ole kaunista. Kaunis on terve ihminen. Jos ihminen pitää sairaalloista lihavuutta kauniina (esim uudet 4D painonpudottajat) niin eikö silloinkin ole hiukka jotain vikaa pääkopassa?

En ymmärrä miksi "lihava on kaunis" mantraa hoetaan, vastapainoksi sille "anorektinen on kaunis" ilmiölle. Eivät ole kummatkaan ääripäät ja luovat aivan sairaanloisia ihanteita, vaan normaali ja terve on kaunista. Ja tietysti se rasvan määrä vaikuttaa kauneuteen, se kun on heti havaittavissa.[/QUOTE]

Mä olen samaa mieltä siitä, että terveys on kaunista, sairaus (anorektisuus, sairaalloinen lihavuus) ei. Kuitenkin myös terveen rajoissa oleva lihava tai laiha voi olla kaunis, kokonaisuus merkitsee. Kauneus koostuu niin monista asioista.

Tää ei oikeastaa kuulu tähän, mutta mä järkytyin yks päivä, kun näin Demi Mooren tuoreen kuvan. Voi nainen, minkä itselleen olet tehnyt! :( Demi on aina ollut mielestäni hyvin kaunis, mutta enää en voi niin sanoa. Suorastaan surullinen näky.

Tää ei oikeastaa kuulu tähän, mutta mä järkytyin yks päivä, kun näin Demi Mooren tuoreen kuvan. Voi nainen, minkä itselleen olet tehnyt! :( Demi on aina ollut mielestäni hyvin kaunis, mutta enää en voi niin sanoa. Suorastaan surullinen näky.

Tässä vielä kyseinen kuva

images

Mä olen sitä mieltä, että kauniita naisia on kaiken kokoisia, samoin rumia. Tottahan se on, että kauniita on huomattavasti vaikeampi löytää painavampien joukosta. Mutta en sanoisi että esim. kukaan yli 150-kiloinen ei voisi olla kaunis. Harvinaista se kyllä on. Tosi paljon riippuu muista ominaisuuksista, onko hyvä iho, vartalon mittasuhteet toisiinsa nähden silmää miellyttävät, sievät kasvonpiirteet, kaunis meikki, hiukset ja vaatteet... Ja ikä, tottakai.

Tässä esim. yksi kuva minkä löysin. Mun silmään nätti tyttö, vaikka painoa on enemmän kuin reilusti. (Niin iso kuva, etten viitti tähän laittaa suoraan.)
http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2010/317/f/8/ssbbw_agian__p_by_oki888-d32rli3.jpg

Läskiys ei ole mielipideasia, vaan sairaus. Mielen sairaus. Sairauden ihannointi vielä vakavampi sairaus, varsinkin, jos esim lapsilleen kertoo ylipainon olevan normaalia. Vaikka suurinosa suomalaisista naisista on ylipainoisia, ei setee siitä normaalia.

Lihavuus johtuu siitä, että kuluttaa enemmän mitä syö. Moni lihava lihonnut myös sellaisella ruokavaliolla, mikä jollakin toisella pitäisi kropan normaalipainossa. Monella lihava geeni fto lisää lihomisen riskiä. Lääkärisivusto Duodecimin sivuilta luin, että lihavista 20% kärsii mt-ongelmista, eli suurin osa. Ihan normaalipainoisilla % on sama. Minusta se on mielenvikaista, että puhuu, että lihavuus on mielen sairaus, ei ole. Sinun asenteesi on sairas.

Itse vedän laihdutusryhmää että olen th.

Jos ihminen on tyytyväinen itseensä, hän ei näe tarvetta ivata toisia. Eli tällaisella hoikalla on paha olla, jos toisten paino on kamala ongelma.

Terveisin elämäänsä tyytyväinen hoikka, joka ei näe vaivaa muiden kiloista.

[QUOTE="vieras";24918678]Lihavuus johtuu siitä, että kuluttaa enemmän mitä syö. Moni lihava lihonnut myös sellaisella ruokavaliolla, mikä jollakin toisella pitäisi kropan normaalipainossa. Monella lihava geeni fto lisää lihomisen riskiä. Lääkärisivusto Duodecimin sivuilta luin, että lihavista 20% kärsii mt-ongelmista, eli suurin osa. Ihan normaalipainoisilla % on sama. Minusta se on mielenvikaista, että puhuu, että lihavuus on mielen sairaus, ei ole. Sinun asenteesi on sairas.

Itse vedän laihdutusryhmää että olen th.[/QUOTE]

hups, siis EI suurin osa

Yhteistyössä