Huomenta!
Ruumää, mulla oli ekassa raskaudessa tollaisia kipukohtauksia alussa melkein päivittäin, ja päivystykseenhän siitä sitten mentiin viikolla 7+ kun olin aivan varma, että kohdunulkoinen on. Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin, ja siinä se varhaisultra tuli sitten samalla käytyä
Ilmeisesti kohdun kasvun aiheuttamat kivut voi olla aika erilaisia.
Kiitos KAS tsemppauksesta, vähäoireista raskautta toivotaan. Ei kyllä haittais yhtään jos ei tarvis töissä sermin takana kyökkiä niinkuin viimeksi.
Täällähän on muitakin imetyksen vastikään lopettaneita. Meillä esikoinen on nyt reilun vuoden, imetyksen lopetin ekojen synttäreiden jälkeen. Maitoa tulee vieläkin... Just ehdin ostaa uusia liivejä useammat, kun tämä toinen ilmoitti tulostaan. Eipä ne kohta enää päälle mahdu!
Mammavaatteista. Oon lainannut suurimman osan kavereille, nyt sitten tilasin jo yhdet uudet farkut kun oli hyvällä alennuksella. :saint: Viimeksi oli turvotuksen takia pakko vaihtaa pois normihousuista jo ennen kuin 10 viikkoa oli täynnä.
Senya kyseli varhaisultrasta...mieli tekisi kovasti mennä, mutta suoraan sanottuna ne pennoset tarvitaan hoitovapaakuvioiden takia nyt muualle. Ei auta kuin toivoa parasta.
Neuvolaan en kuitenkaan taida uskaltaa soittaa ennen ens viikkoa
Venetsia/ 28 /2. /TAYS / 4.10.2014?