Ihanaa, uusia odottajia..tervetuloa ja onneksi olkoon! =)
Ja onnea minulta kaikille muillekin vielä! :heart:
vauvatoiveinen Hyvä että kilppariarvot on o.k..
Minä oisin tänäaamuna mennyt arvojani tsekkaamaan, mutta jatkuva lähete labraan oli hävinnyt kuin tuhka tuuleen.. :| Lääkäri kirjottaa uuden lähetteen ja kuulemma to-pe voin mennä verikokeisiin.. Vähän harmittaa, että saan tietää arvoistani vasta ensi viikolla, kun ei ole mitään hajua millasissa arvoissa mennään..
Täytyy toivoa, että kaikki on hyvin tällä saralla, tyroksiiniannosta nostinkin jo yhdellä tabletilla..
senya Hyvä, että vielä tarkistavat vesirokon ihan oman mielenrauhasi takia :heart:
Ansukka Meillä pikku kakkonen on reilun vuoden ikäinen ja huhhuh mulla on meijerit nyt todellakin täynnä, kun lopetin imetyksen kuin seinään..
Olo on kyllä kauhea, kyllä sattuu rintamukseen..ei pysty nukkumaan kunnolla eikä pitämään lapsia sylissä jne..
Dolly Onnea nelivuotiaalle! :flower: Meillä esikoinen on myöskin 4-vee..
En osaa kans päättää testaanko vile digitestein ja millonka testais...toishan se mielenrauhaa jos viikot kasvaisivat.. Vähän jänskättää kun en saanut RFSU:n testistä tasavahvoja viivoja.. Clearbluen digitesti näytti eilen viikot oikein kyllä..
Iita Onko nykyään mahdollista päästä kunnan kautta ultraan, se olikin uusi tieto minulle..
Millä viikoilla ajattelitte käydä varhaisultrassa..?
Mulla on menneisyydessä raskauksissa ilmennyt keskeytynyttä keskenmenoa ym ja haluan että varmistetaan, että kaikki on kunnossa etten kuukauden päivät ole raskaana turhan tähden oireillen kunnes np-ultrassa sitten huomattaisiin, ettei kaikki ole miltä näyttää..