Laskettuaika 2022

Vauva olisi saanut mennä myös lastenosastolle, mutta koska toinen vaihtoehto oli koti, niin se tuntui paremmalta. Oysissa tämä. Täällä hoidetaan kaikki koronapositiiviset, oikeasta vaivasta riippumatta, samalla osastolla. Tänne ei saa tuoda vauvoja

Koronasta minulla ei itsellä oo mitään oiretta. Ainoastaan positiivinen testitulos.

Siis apua. Täällä vielä vähän pohjoisemmassa korona+ synnyttäjä hoidetaan yksityisessä eristyshuoneessa ja vauva on samassa huoneessa. Ohje on vaan äidille se, että imettäessä maski naamalla, tarkka käsihygienia ja kun vauva nukkuu kopassaan niin se on noin 1.5m päässä äidistä.

Tosi rankka linjaus kyllä erottaa vastasyntynyt ja äiti täysin toisistaan. Toki ehkä siellä ei sitten ole kerrassaan tilaa hoitaa asiaa muulla tavalla, jos niitä tartuntoja on tosi paljon.

Tsemppiä sun toipumiseen, toivottavasti pääset huomenna viimeistään kotiin perheen luo!♥
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
Siis apua. Täällä vielä vähän pohjoisemmassa korona+ synnyttäjä hoidetaan yksityisessä eristyshuoneessa ja vauva on samassa huoneessa. Ohje on vaan äidille se, että imettäessä maski naamalla, tarkka käsihygienia ja kun vauva nukkuu kopassaan niin se on noin 1.5m päässä äidistä.

Tosi rankka linjaus kyllä erottaa vastasyntynyt ja äiti täysin toisistaan. Toki ehkä siellä ei sitten ole kerrassaan tilaa hoitaa asiaa muulla tavalla, jos niitä tartuntoja on tosi paljon.

Tsemppiä sun toipumiseen, toivottavasti pääset huomenna viimeistään kotiin perheen luo!♥
Sanoppa muuta! Kyllä kauhistuin kun kuulin tästä. Sain onneksi poikkeuksellisesti viettää tuon 6 tuntia vauvan kanssa, mikä aika vastasyntyneitä tarkkaillaan, jos ovat kotiutumassa suoraan syntymästä. Ensin oli puhe, että vauva viedään pois heti salissa eikä tietoa milloin näkisin hänet uudelleen 😢 Ihanasti lääkäri otti minun huolen ja teki järjestelyt näin ❤
 
suurperheenmama
Huh, ompa kyllä vaan Oysissa ihme homma! Ois kyl ihan kauheaa joutua eroon vastasyntyneestä vauvasta😔 mut onnea kuitenki teille Töppönen❤

Meille ei korona ole iskeny ainakaan vielä. Eilen kävin ite testissä ko nuhaa vähän ollu, mut negatiivinen oli. Nyt sot mietitään et pitäskö lapsrt pitää pois hoidosta loput kolme viikkoa että säästys. Mut toisaalta koronaa kyllä tuntuu liikkuvan niin jokapaikassa nyt et en tiä olisko siitä hyötyä. Koululaista ei nyt kumminkaan pysty pitämään kotona nuin kauaa...

36+5
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
Paljon onnea vauvasta, Töppönen!! Toivottavasti toipuminen menee hyvin ja pääset kotiin pian!

Kuulostaa kyllä raastavalta tilanteelta joutua eroon vauvasta noin. Hyvä, että ootte kuitenkin molemmat kunnossa! Minäkin oon Oysiin menossa synnyttämään, huhtikuussa tosin vasta.
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
Käärmeinen
Kotona ollaan
Onnea ja vauvantuoksuisia päiviä 🥰

Tulen takaisin laskettuaika 22 ketjuun
Ensin oli LA 20.3 mutta putosin myöhäisen km vuoksi syyskuun28pvä listoilta.

Nyt uusi yritys, ja LA olisi 3.10.oviksesta laskettuna
Tervetuloa takaisin 🙂❤

Meillä mies pääsee huomenna viralliseen testiin, ajattelin lähteä mukaan. Toistaiseksi omalla kohdalla särkee vain päätä ja on vähän hassu olo kaikin puolin. Mulla on 12vrk kolmannesta rokotteesta nyt itsellä, toivon sen suojaavan jos on koronasta kyse. Rv 32 menossa nyt, että olisi ehkä tavallaan jopa helpotus sairastaa nyt lieväoireinen korona, ei tarvitsisi ennen synnytystä miettiä sitten sitä enää.

Neuvola olisi tiistaina.. täytyy huomenna miettiä miten sen kanssa menettelee. Olen noin kaksi viikkoa kärsinyt puutuvasta reidestä, eli tietty sama osa oikean reiden pinnasta/ihosta puutuu päivittäin useita kertoja. En tiedä mistä johtuu, paikallaan seisoessa useimmiten tapahtuu, ehkä iso maha painaa jotenkin tms.
 
Onnea ja vauvantuoksuisia päiviä 🥰



Tervetuloa takaisin 🙂❤

Meillä mies pääsee huomenna viralliseen testiin, ajattelin lähteä mukaan. Toistaiseksi omalla kohdalla särkee vain päätä ja on vähän hassu olo kaikin puolin. Mulla on 12vrk kolmannesta rokotteesta nyt itsellä, toivon sen suojaavan jos on koronasta kyse. Rv 32 menossa nyt, että olisi ehkä tavallaan jopa helpotus sairastaa nyt lieväoireinen korona, ei tarvitsisi ennen synnytystä miettiä sitten sitä enää.

Neuvola olisi tiistaina.. täytyy huomenna miettiä miten sen kanssa menettelee. Olen noin kaksi viikkoa kärsinyt puutuvasta reidestä, eli tietty sama osa oikean reiden pinnasta/ihosta puutuu päivittäin useita kertoja. En tiedä mistä johtuu, paikallaan seisoessa useimmiten tapahtuu, ehkä iso maha painaa jotenkin tms.
Toivottavasti ei tulisi sinulle ainakaan pahana korona, jos on tullakseen. Ymmärrän hyvin pohdinnat, että ennemmin noilla viikoilla lievänä taudin ottaisi. Voihan se olla, että täysin oireettomanakin sairastaa. Oletko siis menossa itse testiin? Jos nega ja ei tiistaina enää mitään kipeään oloon viittavaa, niin voisiko silloin mennä neuvolaan? Voisiko sieltä kysyä etukäteen? Tuo puutuminen voisi johtua siitä, että painaa jostakin, minulla myös puutumista ollut.
 
Käärmeinen
Täytyy toivoa josko testitulokset tulisivat nopeasti. Yritän päästä itsekin samalla drive-in testiin kun mies menee (työssäni tapaan riskiryhmiin kuuluvia), minulla lähinnä päätä tosiaan särkenyt. Ettei olisi mikään lieväoireinen korona, kun minullakin nyt 3 rokotteen suoja itselläni.

Luulen että soitan neuvolaan vasta huomenna kasilta ja pohdin silloin sitten mitä tehdään 🤔
 
Moikka kaikille🥰 täällä ollaan oltu kohta viikon verran koronaeristyksissä ja oon kokoajan luullut että palelu ja väsymys on johtunut koronasta , mutta syy taitaakin olla se että raskaana ollaan. Tänään aamulla tein testin ja selkeä plussa oli 😍 Yhden keskenmenon olen kokenut viime syksynä joten päivä kerrallaan mennään ja toivotaan parasta. Mulla laskettuaan olisi lokakuussa 2022 jos nyt kaikki menisi hyvin.
 
Täytyy toivoa josko testitulokset tulisivat nopeasti. Yritän päästä itsekin samalla drive-in testiin kun mies menee (työssäni tapaan riskiryhmiin kuuluvia), minulla lähinnä päätä tosiaan särkenyt. Ettei olisi mikään lieväoireinen korona, kun minullakin nyt 3 rokotteen suoja itselläni.

Luulen että soitan neuvolaan vasta huomenna kasilta ja pohdin silloin sitten mitä tehdään 🤔
Jospa pääsisit siinä samalla testiin, raskaana olevat riskiryhmää niin noillakin oireilla luulisi pääsevän testiin. Nyt on meillä lähipiirissä ollut useampi aikuinen 2 tai 3 rokotetta saanut, jotka ovat sairastaneet koronan oireettomana tai lähes oireettomana. Varsinkin raskaana ollessa, jos on muutenkin huono olo tms, voi varmaankin jäädä oireet huomaamatta. Tsemppiä sinne :)
 
Moikka kaikille🥰 täällä ollaan oltu kohta viikon verran koronaeristyksissä ja oon kokoajan luullut että palelu ja väsymys on johtunut koronasta , mutta syy taitaakin olla se että raskaana ollaan. Tänään aamulla tein testin ja selkeä plussa oli 😍 Yhden keskenmenon olen kokenut viime syksynä joten päivä kerrallaan mennään ja toivotaan parasta. Mulla laskettuaan olisi lokakuussa 2022 jos nyt kaikki menisi hyvin.
Tervetuloa mukaan keskustelemaan :) ja onnea ❤ meillä on tuollainen laskettu aika lista, minäpä laitan sen tämän viestin alle, kun ei tällä sivulla sitä ainakaan näy. Jos haluat tiedot siihen, voin vastata ja muokata viestiä. Tai minäkin voin päivittää.
 
Laskettu aika 2022 ⭐

4.1. Skyela / synt. 4.1.2022 / 40+0 / tyttö
17.1. Irtokehys
29.1. Töppönen/synt.21.1.2022/38+6/tyttö
1.2. Minttuni
9.2. Puhalluskukka
15.2. Suurperheenmama
12.3. Jonna83
25.3. Käärmeinen
3.4. Aneliina
14.4. Sohvapeitto
19.4. Alinna86
23.4. vaniljapulla
5.5. possu.
6.5. Piipaa93
14.5. Andune
4.6. Coguine
5.6. Charrypie-86
14.6. Bluebelle
15.6. Pandi, Kirjoh89
18.6. Pampula3
21.6. Nml1
1.7. Apustaja
18.7. Eimy
19.7. Mansikka_maanantai
22.7. Miumau2
3.10. Keksi82
 
Viimeksi muokattu:
@minttuni Minut saa päivittää. 3.10

Eka neuvola varattu 21.2 😄. Silloin viikkoja 7+. Täytyy tässä katsella mitä tekee, käynkö ultrassa ennen jo vai jälkeen...Vai en ollenkaan 😄 periaatteessa haluaisin käydä ottamassa swap testit yksityisellä heti ja mahdolliset lääkitykset kanssa. Hirvittää vain mahdolliset hinnat! Toki raha on pienin murhe raskaudessa
 
  • Rakkaus
Reactions: Eimy ja minttuni

Yhteistyössä