Minttuni, kauhean vaikea selittää, suurin osa pelosta varmasti liittynee esikoiseni isän ja ex-miehen toilailuihin esikoisen synnytyksessä. Mm. olin ison osan ajasta yksinäni, koska hän "ei jaksanut vielä nousta ylös ja lähteä sairaalaan", käynnistetty synnytys oli suht vauhdikasta ja kivuliastakin menoa kunnes lähes kokonaan auki ollessani vauvan sydänäänet romahtivat ja minut kärrättiin hätäsektioon. Vähän aiemmin paikalle tullut ex-mies otti omin luvin tällä välin lompakosta kaikki käteiseni, odotti sen aikaa että minut siirrettiin heräämöstä osastolle, kävi hehkuttamassa kätilöille että "hienoa että tavara säästyi" ja lähti menemään. Siinä sitten olin liikuntakyvyttömänä sängyssä ja ihmettelin vauvaa yön yksinäni, kätilöt toki nostivat vauvan viereen ja vaihtoivat vaipan tarvittaessa. Vajaa 4vrk meni sairaalassa, miehellä juhlaputki ja sieltä sitten kotiin puolikuntoisena siivoamaan paikkoja kasaan.. jos olisi ollut voimia enemmän, olisin ottanut eron heti. Ystävät järjestelivät minulle ja vauvalle jo hätämajoitusta tarvittaessa. Siinä kohtaa kaikki voimat menivät kuitenkin siihen, että kotiin sai ruokaa kaupasta, etenkin kun sektiohaavan kanssa ei olisi saanut kantaa kuin 3-4kg kerralla. Noh järjestyihän se ero sitten muutamaa kuukautta myöhemmin, onneksi.
Nykyinen mies on niin hellä, kiltti ja rakastava, että en aina ihan tiedä miten edes ansaitsen hänet
nyt toivon että pystyn synnyttämään alakautta, se jäi viimeeksi vähän harmittamaan. Ja mielellään nähdä vauvan heti syntymän jälkeen.
Onnea hyvistä ultrakuulumisista Charrypie - 86 !