K
kenkele
Vieras
sanoi aina että jos tulee sota leikin kuolutta niin sotilaat ei huomaa mua ja vie henkeä...joo kaikkee sitä pienessä päässä liikkuu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kenkele:ja vielä et luulin että ennenvanhaan kaikki oli mustavalkoista kun värejä ei oltu keksitty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hansu:Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Alkuperäinen kirjoittaja hansu:Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.
Tai jos syö lunta!![]()
Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.
Mistäs ne toukkaset sinne lumeen ilmestyy?
En muista mikä öttiäinen munii sinne lumee... sellanen musta pieni, olisko ollu joku haisulainen tai muu vastaava...keväisin usein menee lumenpinnalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti![]()
Mikä hemmetin Rantajuurako Torsti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti![]()
Mikä hemmetin Rantajuurako Torsti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti![]()
Meille soitteli Retuperän Eetu. Lienee Torstin kaveri.