M
Mami-76
Vieras
Täällä oli taannoin ketju, jossa joku kertoi toivovansa lasta, jotta pääsisi pois töistä. Hän sai siitä kovasti ihmetyksiä osakseen, mutta minä olen aikalailla samoilla linjoilla tämän aiemman kirjoittajan kanssa.
Jos kerran toivoo lasta, niin ei siinä minusta ole mitään pahaa, että samalla vähän laskelmoi asiaa niin, että tulee breikki työelämäänkin. Itselläni ainakin on haaveissa vielä lapsi, enkä todellakaan voi sanoa olevani "kutsumusammatissani", päinvastoin, en viihdy työssäni ollenkaan
! Ja kyllä minä pidän mahdollista uutta äitiyslomaa uutena mahdollisuutena. "Pääsen" pois töistä ja saamme toivomamme perheenlisän (toivottavasti).
Ei se minusta tee ihmisestä outoa, että toivoo lasta ja samalla toivoo pääsevänsä pois työstä...
Jos kerran toivoo lasta, niin ei siinä minusta ole mitään pahaa, että samalla vähän laskelmoi asiaa niin, että tulee breikki työelämäänkin. Itselläni ainakin on haaveissa vielä lapsi, enkä todellakaan voi sanoa olevani "kutsumusammatissani", päinvastoin, en viihdy työssäni ollenkaan
Ei se minusta tee ihmisestä outoa, että toivoo lasta ja samalla toivoo pääsevänsä pois työstä...