Lapsiportti rappusiin??

2v äiti
ja muistakaahan että aina se halvin ei ole paras. kaverin lapsi tuli portti kaulassa raput alas. portista kun lohkesi saranoiden kohdalta säle kun lapsi juostessaan kompastui ja kaatui porttia vasten. siis kaksi vuotias poika. onneksi oli kierreportaat niin törmäsi vaan "seinään" kamala jos olis ollut suorat raput. lisi kierinyt alas asti.
ja tiedän etei ole ainoa tapaus jossa portti on ollut liki somiste vaan

eli kunnon tukevaa puuta ja kunnon kiinnitys!
 
Itse tekemällä saa varmaan halvimman ja tukevimman ja omaan tarpeeseen sopivimman!! Kunhan muistaa että ne raot portin 'puolien' välissä ei saa olla 7cm isommat ettei lapsi saa päätään niidne väliin! =)
 
dagu
meillä itse tehdyt, mutta tuttavani tilasi juuri HOBBYHALL:sta!

perusportti joka nousee, ok näkönen ja makso kuulemma 39?, ja ilmeisesti postikuluineen!!!!! (tietty siinä on sitte palautus oikeuskin)
=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)

..ja tosta tukevuudesta vielä!
MINUSTA JA MIEHESTÄNI SE OLI TOSI TUKEVAN TUNTUINEN!!!!


 
jeps. mäkin olen nähnyt portin joka on ite tehty melkoisen ohuista rimoista.siihen kun vanhempi lapseni nojasi niin portti taipui niin että ei olisi enenpää nojausta kestänyt. eikä nojannut edes koko painollaan..

ite saa kyllä tukevan jos osaa =) ja kunnon materiaaleista, ja kannattaa siihen tosiaan nojailla ja katsoa kuinka paljon kestää ennenkun alkaa natista.. jos ei oportti kestä edes lapsen painoa niin... no onhan se kiva koriste :LOL:
 
tamperelainen äiti
Ostimme juuri Kodin ykkösestä 25 eurolla ruotsalaisen, ihan tukevan oloisen portin ( vaaleaa puuta ), jota tosin ei ole vielä ehditty asentaa. Portti on normin EN 1930:2000 mukaisesti valmistettu ja tarkoitettu lapsille 24 kuukauden ikään asti. Asentamisohje on ruotsinkielinen, kuvalla varustettu. Ei huomattu kysyä, olisiko ohjetta myös suomenkielisenä saatavana. Prismassa ( lastentarvike- ja -ruokaosastolla ) näin myös samannäköisen portin, hinta 31 euroa.
 

Yhteistyössä