M
mamma
Vieras
Kovasti haluaisin meille ryijymaton, mutta olen miettinyt, että onko sopiva matto lapsiperheen olohuoneeseen. En halua olla koko ajan "vahtimassa" mattoa. Tarttuuko pöly helposti, pölyääkö jne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Meillä on olkkarissa harmaa ryijymatto. Ihan kätevän värinen, ei näy kaikki pikku tahrat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Lastenhuoneessa on sitten monien vihaama valkoinen paimentolaismatto. Minä niin vaan rakastan sitä karvaturria.Miusta luonnonmateriaalinen matto on huoleton hoitaa. Talvella senkus pyörittelee lumihangessa ja jopa koneessa olen maton pessyt villapesulla! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Lastenhuoneessa on sitten monien vihaama valkoinen paimentolaismatto. Minä niin vaan rakastan sitä karvaturria.Miusta luonnonmateriaalinen matto on huoleton hoitaa. Talvella senkus pyörittelee lumihangessa ja jopa koneessa olen maton pessyt villapesulla! =)
Meillä on mökillä makuuhuoneessa. Ihana ja pehmoinen, mutta voi video sitä pölyn määrää....![]()