Lapsimessuille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie oon maalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie oon maalta

Vieras
Mietin tässä josko tänä vuonna oltais lähdetty Lapsimessuille. Onko käymisen arvoinen paikka, että kannattaako täältä pitkästä matkasta (n.400km) lähteä? Toki sukulaisissa käytäisiin samalla, ettei nyt ihan pelkästään messujen varaan koko viikonloppua. ;)
Kaikenlaisia vinkkejä jne. otetaan vastaan messukonkareilta. :)

Menkää ennemmin luonnontieteelliseen museoon (käytiin eilen, on aivan mahtava paikka lapsille) ja vaikka Suomenlinnaan.

En ole ikinä ymmärtänyt että ihmiset maksavat kalliit liput paikkaan missä mainostetaan tavaroita. Maksat siitä että joku saa mainostaa sinulle...

Mä olin viimeks ku oli kädentaitomessut samalla. Siis voi karmeus, ihmiset tuo lapsensa johonkin messuilke, jossa päät yhteen kolisee ja lapset itkee rattaissa. Eikä siellä oikein ollut edes mitään. Lähinnä lasten vaatteita ja jotkut harrastepaikat mainostivat jotain.

Mun mielestä 3-7-vuotiaille lapsille ihan kiva paikka. On kaikenlaisia puuhapisteitä ja liikuntapaikkoja jne. Välillä kannattaa käydä syömässä ja huilaamassa niin kyllä siellä vaikka koko päivän saa kulumaan. Ihan pienet lapset voi väsyä ja kiukuta. Ja ryysistä tosiaan voi olla ainakin viikonloppuna.

[QUOTE="vieras.";29738765]Minkä hintainen oli päivän lippu?[/QUOTE]

En muista. Olin menossa ihan muita messuja katsomaan ja se lasten ja lastenrattaiden määrä ärsytti. Ja kädentaitomessutkin oli jotenkin ihan surkean pienet.

Yhteistyössä