Lapsilukunne? Joko se on täysi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Neljäs tyttö tulossa (la 31.5.), sitten riittää.

Mun pääkoppa ei kestä yhtään raskautta enää. Eikä tuurillaan viitti leikkiä. Mun tsägällä se viides olisi poika, ja sitten pitäisi yrittää vielä kuudettakin.

Ai pitäiskö kaveri olla pojalle vai mitä meinasit? :D

Kaksi tyttöä ja täynnä on. Mun psyyke ei kestä enää yhtään synnytystä, hyvä kun selvisin näistä kahdesta. Järkyttävää touhua, traumat on jäljellä vielä vaikka molemmat on jo koulussa.

2 lasta, tyttöjä molemmat. Pienellä ikäerolla. Täynnä on lapsiluku, lähinnä siksi että meille vaan riittää kaksi. Kiitollisia ollaan että esikko sai siskon :) En myöskään enää kestä vauva-aikaa, molemmilla lapsilla ollut todella vaikeimman kautta(20krt/yö heräämiset, allergioita, koliikkia...).

2 poikaa on ja enempää emme yritä.
Raskaudet olleet erittäin vaikeita järkyttävän pitkään kestäneen raskauspahoinvoinnin takia. Enää en halua kokea niitä sairaalassa tiputuksessa vietettyjä aikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja G:
Montako lasta löytyy? Poikia vai tyttöjä?
Teillä joilla lapset nyt tehty, millä perusteilla ette enää lapsia halua? Mitkä seikat ovat olleet se ratkaisevin asia?

2 tyttöä. On täynnä.
Ei ole rahaa elättää useampaa eikä varsinkaan jaksamista ja voimavaroja. Nyt on jo voimat loppu.

Mun pääkoppa ei kestä yhtään raskautta enää. Eikä tuurillaan viitti leikkiä. Mun tsägällä se viides olisi poika, ja sitten pitäisi yrittää vielä kuudettakin.

Ei kun sitten olisi pakko tehdä vielä yksi tyttö, etteivät ulkopuoliset luulisi pariskunnan yrittäneen poikaa koko ajan =)

Kaksi poika löytyy ja kolmatta lastamme odotan rv 15+. Tämä kolmas on viimeinen, sitten menevät piuhat poikki. On vaan sellainen olo, että tämä olisi sitten tässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:

Ei kun sitten olisi pakko tehdä vielä yksi tyttö, etteivät ulkopuoliset luulisi pariskunnan yrittäneen poikaa koko ajan =)

Just näin =)
(Tai no, yksi vauva ylipäätään, ettei kenenkään tarvitsisi elää kuvitelmassa, että siihen poikaan asti yritettiin...)

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:

Just näin =)
(Tai no, yksi vauva ylipäätään, ettei kenenkään tarvitsisi elää kuvitelmassa, että siihen poikaan asti yritettiin...)

Ette kai te ole tosissanne.

Yhteistyössä