C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Neljäs tyttö tulossa (la 31.5.), sitten riittää.
Mun pääkoppa ei kestä yhtään raskautta enää. Eikä tuurillaan viitti leikkiä. Mun tsägällä se viides olisi poika, ja sitten pitäisi yrittää vielä kuudettakin.
Alkuperäinen kirjoittaja G:Montako lasta löytyy? Poikia vai tyttöjä?
Teillä joilla lapset nyt tehty, millä perusteilla ette enää lapsia halua? Mitkä seikat ovat olleet se ratkaisevin asia?
Alkuperäinen kirjoittaja G:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Neljäs tyttö tulossa (la 31.5.), sitten riittää.
Mun pääkoppa ei kestä yhtään raskautta enää. Eikä tuurillaan viitti leikkiä. Mun tsägällä se viides olisi poika, ja sitten pitäisi yrittää vielä kuudettakin.
Ai pitäiskö kaveri olla pojalle vai mitä meinasit?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja G:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Neljäs tyttö tulossa (la 31.5.), sitten riittää.
Ei kun sitten olisi pakko tehdä vielä yksi tyttö, etteivät ulkopuoliset luulisi pariskunnan yrittäneen poikaa koko ajan =)
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja G:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Neljäs tyttö tulossa (la 31.5.), sitten riittää.
Ei kun sitten olisi pakko tehdä vielä yksi tyttö, etteivät ulkopuoliset luulisi pariskunnan yrittäneen poikaa koko ajan =)
Just näin =)
(Tai no, yksi vauva ylipäätään, ettei kenenkään tarvitsisi elää kuvitelmassa, että siihen poikaan asti yritettiin...)