"Lapsiluku täynnä"-päätöksen jälkeen lapsen saaneet!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hemi:
Meille kolmonen tuli vaivihkaa, vaikka söin minipillereitä. Kakkonen oli vähän runsas puolivuotias ja esikko hiukan alle kaksi, kun huomasin taas tuttuja oireita... Pieni paniikkihan siitä tuli, raskausaika raskas ja synnytys varsinkin, mutta nyt kun nuorinkin on jo kohta 1,5v homma on jo lähes hallussa.
Kun silloin huomasin olevani raskaana taas, laitoin melkein miehen heti sterilisaatiojonoon, mutta totesin, ettei se auta mun kuukautiskipuihin ja päädyin hormonikierukkaan, joka asennettiin noin 6vko nuorimmaisen syntymästä. Vielä se ei ole pettänyt...

meillä kuparikierukka, odotan vielä 5v. oon sanonu et jos siihen mennessä oon vielä samaa mieltä etten halua lapsia niin pyydän sterilisaatiota.

Meillä ei tiettävästi vielä ole vauvaa tulossa, mutta minäkin olen nelosen jälkeen huudellut että jos viides tulee, se on vahinko. Noh, nykyisin en enää ole ihan samaa mieltä siitä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Meillä ei tiettävästi vielä ole vauvaa tulossa, mutta minäkin olen nelosen jälkeen huudellut että jos viides tulee, se on vahinko. Noh, nykyisin en enää ole ihan samaa mieltä siitä :whistle:

miten sun mieli on alkanut muuttumaan ja kauanko on mennyt aikaa edellisen syntymästä :D

meillä kolme ja kaksi ekaa sain ihan nuorena ja päätin että, en enää ikinä tee lapsia se on siinä. Jäi toisesta synnytyksestä pelko/kammo. No vuosia vieri ja kului... sitten ihan vaan vuosien jälkeen tulikin ihana halu saada vielä pieni nyytti. Se oli molemmilla sama tunne miehen kanssa ja yhteinen päätös että, tehdään "iltatähti" :) ja niin ne synnytyspelotkin oli kadonneet vuosien saatossa tuhkatuuleen. Ja niin myö sitten saatiin yksi ihana lapsi vielä :) Nyt sitten kun ollaan jo molemmat päälle 40 niin päätös pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
:wave: :wave:
Ja viikkoja 17

:D :D :D
no ala nyt kertoa sit kaikki!

No jaa seksiä ku harrastaa kaik on mahollista :laugh: .
Ei kai mä lähdin aikuiskouluttamaan itteäni ja vauvahaaveet jäi. Mut joku perhanan siittiö oli sit erimieltä meitin kans. Mut ihan ok asia kuiteskin. Kurssi kerkee loppumaan ennen laskettua aikaa.

Ei kai mä lähdin aikuiskouluttamaan itteäni ja vauvahaaveet jäi. Mut joku perhanan siittiö oli sit erimieltä meitin kans. Mut ihan ok asia kuiteskin. Kurssi kerkee loppumaan ennen laskettua aikaa.

millä mielin kun huomasit olevasi raskaana?

Fjonga hei, nyt on pakko kompata tota harmaata.. selibaatti se paras ehkäisy on! :attn: :D
Tässähän sä nyt ihan selkeästi kun rivien välistä luetaan, niin mietit miten ehkäiset mahdollisen vahinkoraskauden.. pastilli polvien väliin ja pidät sen siinä, vai miten se meni :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
sähän fjonga olet viissiin aika nuori? alle 30?
ei kannata niin kovia päätöksiä tehdä nuorena, koska kun se oikea mies tulee kohdalle niin.... ;)

miksi jokaisessa "hyvässä suhteessa" pitäis olla lapsia?

millä mielin kun huomasit olevasi raskaana?

No jaa kyl sitä testiä pari kertaa tuli katottua. Ja mietittyä maailman menoa. Ja sit viel ku ultra ja verikoe kerto poikkeavuudesta, ni soppa valmis. Mut kaikki onneks ok ja sorttunu jo vaateostoksillekin. Kaik entiset tavarat kun on maailmalla ja pihan toisella reunalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Fjonga hei, nyt on pakko kompata tota harmaata.. selibaatti se paras ehkäisy on! :attn: :D
Tässähän sä nyt ihan selkeästi kun rivien välistä luetaan, niin mietit miten ehkäiset mahdollisen vahinkoraskauden.. pastilli polvien väliin ja pidät sen siinä, vai miten se meni :xmas:

:laugh: rivien välistä in my ass!

No jaa kyl sitä testiä pari kertaa tuli katottua. Ja mietittyä maailman menoa. Ja sit viel ku ultra ja verikoe kerto poikkeavuudesta, ni soppa valmis. Mut kaikki onneks ok ja sorttunu jo vaateostoksillekin. Kaik entiset tavarat kun on maailmalla ja pihan toisella reunalla :D

no luonnollisesti vaadit korkojen kera kaikki takaisin :D :xmas:
eli onko nyt näin että teille on tulossa poikkeava lapsi?

no luonnollisesti vaadit korkojen kera kaikki takaisin :D :xmas:
eli onko nyt näin että teille on tulossa poikkeava lapsi?

Ei ku ihan normaali. Tai niin normaali ku meitin geeneillä voi :laugh: . Ja sisarukset huomioon ottaen.

Ei ku ihan normaali. Tai niin normaali ku meitin geeneillä voi :laugh: . Ja sisarukset huomioon ottaen.

hyvä :D meilläkin oli aluksi ultran perusteella esikoisesta tulossa poikkeava, monen mutkan kautta siitä saatiin sitten ihan normaali... tai no meilläkin ne geenit vähän periytyneet :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:

miten sun mieli on alkanut muuttumaan ja kauanko on mennyt aikaa edellisen syntymästä :D

Hyvä kysymys. Kai se menee niin että älä koskaan sano ei koskaan :laugh: Mä ajattelin kauan ettei viidettä, koska 4 ensimmäistä on syntynyt 4.5vuoden sisään mutta nyt kun nuorin on 2v3kk ja alkaa päästä oikeesti helpolla tän sakin kanssa, niin käy mielessä että miksei. Aika näyttää mitä tulee tapahtumaan :whistle:

Sua ei tuol kannulla näy, nii kysynpä tätä kautta.. Mietitkö, että jos sittenki ois haluja tehdä yks?
Mulla yks frendi kyseli samaantapaan multa näitä asioita, tuli pariviikkoa sit kahville ja paukautti, et on paksuna!
Kohta täällä on ihQ kuvia fjongan perheestä, on ne nii raksui <3

Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Sua ei tuol kannulla näy, nii kysynpä tätä kautta.. Mietitkö, että jos sittenki ois haluja tehdä yks?
Mulla yks frendi kyseli samaantapaan multa näitä asioita, tuli pariviikkoa sit kahville ja paukautti, et on paksuna!

ei helekkari teidän kans :laugh: :headwall: :D
tällä hetkellä on oikeesti sellainen olo et ei yhtään enempää, mut oon toki miettinyt entä jos toi IHQraxupoxu saa mun mielen muuttumaan :o
täällä oli joku päivä takaperin kysely "montako lasta sinulla on/oli 28 vuotiaana" ni ukko heitti siihen et sun pitäisi vastata tuohon et 3 tai 4, itse olin ihan järkyttyneenä et anteeksi mitä :o :o :o |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:

ei helekkari teidän kans :laugh: :headwall: :D
tällä hetkellä on oikeesti sellainen olo et ei yhtään enempää, mut oon toki miettinyt entä jos toi IHQraxupoxu saa mun mielen muuttumaan :o
täällä oli joku päivä takaperin kysely "montako lasta sinulla on/oli 28 vuotiaana" ni ukko heitti siihen et sun pitäisi vastata tuohon et 3 tai 4, itse olin ihan järkyttyneenä et anteeksi mitä :o :o :o |O :headwall:

Ihanaa :D
Mut tosiaan, sitä joko tietää, tai saa vahingon aikaiseksi (niinkuin mie ) ;D
Tuo ukko kyl saa lyijypuvun läpikin paksuksi!
Toki kannattaa miettiä vuosia, ennenkuin tekee sterilisaation

Yhteistyössä