M
mami-80
Vieras
Kelan sivulla sanotaan, että ensimmäinen lapsilisä maksetaan lapsen syntymää seuraavana kalenterikuukautena. Tarkoittaako tämä siis sitä, että jos lapsi syntyy esim. 1.2., maksetaan ensimmäinen lapsilisä vasta maaliskuussa? Kiitos vastauksesta etukäteen!