Lapsilisän maksaminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami-80

Vieras
Kelan sivulla sanotaan, että ensimmäinen lapsilisä maksetaan lapsen syntymää seuraavana kalenterikuukautena. Tarkoittaako tämä siis sitä, että jos lapsi syntyy esim. 1.2., maksetaan ensimmäinen lapsilisä vasta maaliskuussa? Kiitos vastauksesta etukäteen!
 

Similar threads

V
Viestiä
2
Luettu
134
Aihe vapaa
vierailija
V
T
Viestiä
10
Luettu
338
S
V
Viestiä
7
Luettu
503
Aihe vapaa
vierailija
V
T
Viestiä
11
Luettu
439
Lapsen saaminen
tulot ja menot
T

Yhteistyössä