Lapsilisän määrä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mammanen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mammanen"

Vieras
Jos minulla on lapsi joka on 19v. enkä saa hänestä enää lapsilisää. Saan toisen lapsen, niin saanko toisesta lapsilisää kuten yleensä toisesta vai lasketaanko se niin, että saan hänestä ensimmäisen lapsen mukaan lapsilisän, kun ensimmäisestä sitä en enää saa?
 
Toki niin että sitä samaa mitä ekasta lapsesta, satanen ja risat. Aivan kuten silloinkin jos yksi lapsista täyttää 17 eikä hänestä saa lapsilisää niin seuraavaksi vanhimmasta alkaa saamaan sen satasen.
 

Similar threads

V
Viestiä
15
Luettu
622
Aihe vapaa
vierailija
V
V
Viestiä
11
Luettu
672
Aihe vapaa
vierailija
V
O
Viestiä
86
Luettu
3K
Aihe vapaa
"kotiäiti"
K

Yhteistyössä