Lapsien nimet

Jos saisitte ihan itse päättää. Ilman kenenkään puuttumista. Mitkä nimet antaisitte tytölle ja pojalle.

Itse pidän Rasmus nimestä. Siihen Eetu perään.
Tyttö voisi olla Aada Aleksandra.

Mutta mies on toista mieltä... No, ylipuhumisen taidot käyttöön!!!
 
täälläkin Ada-neiti :wave: ja Lotta myös...

jos nyt heti pitäs jotkut heittää niin pojasta tulis Leevi Aukusti ja tytöstä Vera Severiina,... mutta noi vaihtelee päivittäin päässä olis ainaski parikymmentä hyvää nimeä ;)
 
Ennestään on jo Tommi ja Anniina.

Mielessä tällähetkellä nimet Eveliina Suvi Pauliina tai Alisa Anu Orvokki , pojalle Petteri Aku Valtteri tai Eemeli Eetu Petteri.
Nuo nimet kyllä vaihtuu ihan päivittäin.. saas nähdä sitten, kun meille joskus lisää lapsia tulee.....
 
karvinen82
Mä myös laitoin tonne aikasemmin jo, mutta meillä pojan nimi on Aleksi Matti Johannes. Kakkonen masussa, mutta jos tyttö niin tykkäisin Ida nimestä ja jos poika niin Juuso Tai Eetu..ei vaan miehen lemppareita. :)
 
meillä on poika Leevi Ora-Viljami

jos joskus lisää... haluaisin pojasta Alexi Frans-Oskarin
ja tyttöjen suosikit olis....
Janni Ida-Elviira ja Amina Ada-Petronella..

miehelle ei kyl noi tyttöjen nimet menis läpi alkuunkaan... poika vois kelvata kyl...
 
MuM-82
Tyttö on Salla Paulina, ja se on miehen päätös. Yksin jos olisin saanut päättää, hänestä olisi tullut Ella tai Ronja. Pojasta tulisi Leevi Markus. pojannimistä tykkään myös Onnista, mutta se on kuulemma hylätty...
 
MuM-82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2005 klo 16:49 MuM-82 kirjoitti:
Tyttö on Salla Paulina, ja se on miehen päätös. Yksin jos olisin saanut päättää, hänestä olisi tullut Ella tai Ronja. Pojasta tulisi Leevi Markus. pojannimistä tykkään myös Onnista, mutta se on kuulemma hylätty...
Siis tietty pidän myös Sallasta... :)
 

Yhteistyössä