Lapsia eri miehille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on yksi lapsi. En ole likan isän kanssa enää yhdessä joten jos lisää lapsia saan, niin isä tulee pakostakin olemaan eri. Exän nykyinen tuskin hyväksyisi, että tekisin lapsen hänen miehensä kanssa :whistle:

Joidenkin mielestä on aivan kamalaa jos on lapsia useammalle kuin yhdelle miehelle. No nämä kauhistelijat on niitä joilla on vähintään kaksi lasta yhden miehen kanssa eikä heille tule mieleen, että elämä ei aina mene suunnitelmien mukaan. En mäkään lasta halutessani ajatellut, että teenpä lapsen tämän miehen kanssa ja eroan siten. Mä aivan oikeasti luulin, että me ollaan lopun elämää yhdessä.

Mä en halua jättää lapsilukua yhteen vain joittenkin hysteerikkojen mielipiteen takia. Se, että on lapsia useammalle kuin yhdelle miehelle ei tarkoita sitä, että nainen olisi moraaliton baarissa hyppäävä munankipeä vamppi.

Mutta jos mulle tulisi eteen tilanne, että pitäisi kolmannen miehen kanssa alata saamaan lasta, niin sitten varmaankin laittaisin stopin. Siis tämä mua itteäni ajatellen. Tai no olenhan mä ollutkin raskaana toiselle miehelle, lasta ei vain tullut... :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos teille,pianhan se sit selviää olenko raskaana vai en. Enkä todellakaan halua aborttia tehä. Mun tyttö vasta 10kk mutta kai sitä pärjää..

Kyllä sä pärjäät. Eikös ole olemassa niitä tukiperheitä sellaisille joilla ei ole muuta tukea?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla vaan mietityttää miten pärjään ja se mitä muut ajattelee,musta tulis kahden lapsen yksinhuoltaja ja lapset eri miehille..

Anna niitten ajatella mitä ne haluaa. Aina ihmiset puhuu toisista paskaa, tiedän sen omalla kokemuksella kun just sain kuulla hlvetin kivoja juttuja. Vaikka onhan se vaikiaa olla välittämättä jos mainetta yritetään syyttä pilata, eivät ajattele asianomaista itteään. Mä siis puhun ittestäni.

Mun kaveri, alle kolmekymppinen, on ollut ehtiväinen tapaus. Kolme lasta, joilla kaikilla eri isät. Nyt on jo naimisissa miehen kanssa, joka ei ole siis yhdenkään lapsen isä. En tiedä tekevätkö vielä yhteisiä, luultavasti jossain vaiheessa. Niin, ja parin vuoden ikäeroilla on nuo kolme.
Musta se ei oo yhtään huonompi kaveri, kuin mitä olis "ydinperheellisenä". Hattua täytyy nostaa, kun jaksaa organisoida isäviikonloppujen kuljetusten aikataulut, kun kaikki ne isät ei oikein tuu juttuun keskenään... Ja varmasti luullut jokaisen miehen kanssa lasta tehdessään, et se on "se oikea".

Yhteistyössä