Lapsia eri miehille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noh,mulla on yksi tuttava,jolla on kaksi ensimmäistä lasta miehelle A,seuraava muksu miehelle B,ja taas seuraava muksu miehelle C,ja aina samantien pamahtanut paksuksi,kun on uusi mies löytynyt,ai niin,ja samantien melkein on aina eronnutkin miehistä,kun vauva on syntynyt. Nyt sitten lapset on aina isillään hoidossa,jotta äiti saa örveltää baareissa.

Ehkä mun ei edes tarvitse sanoa mielipidettä tuohon asiaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
En mitään mieltä.
Mutta jos kyseessä olisi nainen, jolla on lapsia vaikka viidelle eri miehelle, niin mulla saattaisi ollakin siitä jo jonkinlainen mielipide.

Näin.

Tiedän yhden tapauksen, jolla on 3 lasta kolmelle eri miehelle. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että kaksi miehistä ovat olleet sellikavereita....

me tiedän että yhellä naisella on neljälle eri miehelle neljä lasta, vanhin sattuu olemaan miun sukulainenki ja en oikein osaa olla mitn mieltä. Jokainen makaa niinku petaa..

Mie olen yksinhuoltaja ja nyt on menkat myöhässä ja huomenna raskaustestin ostoon. En haluaisi aborttia tehä..mietityttää kovasti mitä ihmiset ajattelee..enkä seurustele miehen kanssa kelle tämä lapsi olisi..

Mulla on 2 lasta eri miehille. Nykyisen miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 6 vuotta ja lapsi on nyt 1,5-vuotias. Mieheni on ihana ja rakastava, mutta ei halua enempää lapsia. Ja minä haluan. Lapsenkaipuu on aivan hirvittävä. Mitäs nyt sit? Olen miettinyt, että jätänkö koko miehen ja teen vielä yhden lapsen jonkun kolmannen miehen kanssa? Ja turha lähteä kenenkään haukkumaan, kun ei ymmärrä miltä musta tuntuu.

Ja en käy baareissa tms. Olen itse hyvissä töissä ja korkeasti koulutettu. Raha ei ole siis mikään ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mie olen yksinhuoltaja ja nyt on menkat myöhässä ja huomenna raskaustestin ostoon. En haluaisi aborttia tehä..mietityttää kovasti mitä ihmiset ajattelee..enkä seurustele miehen kanssa kelle tämä lapsi olisi..

Päätös on sun. Mutta ehkäisykin on keksitty.

Alkuperäinen kirjoittaja reetta:
Noh,mulla on yksi tuttava,jolla on kaksi ensimmäistä lasta miehelle A,seuraava muksu miehelle B,ja taas seuraava muksu miehelle C,ja aina samantien pamahtanut paksuksi,kun on uusi mies löytynyt,ai niin,ja samantien melkein on aina eronnutkin miehistä,kun vauva on syntynyt. Nyt sitten lapset on aina isillään hoidossa,jotta äiti saa örveltää baareissa.

Ehkä mun ei edes tarvitse sanoa mielipidettä tuohon asiaan...

Onkohan meillä sama tuttava :whistle: :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Älä ihmisten mielipiteitä mieti :hug: . Kaksi lasta kahdelle eri miehelle, sinkkuäitiys...ne on ihan normaalia nykypäivänä :)
Onnea mahdollisen raskauden johdosta :flower:

Mulla on kahdelle eri miehelle, yht. 3. Lisää lapsia en voi tehdä, koska sit olis jo kolmen miehen kans ja siinä menee raja. Kaks miestä on ihan normaalia vielä, useilla on.

Ehkä pikkasen kuitenkin harmittaa tää kolmonen, koska nyt ilmeisesti isänsä ei pidä yhteyttä, ja mulla olis ollut toinenkin miesvaihtoehto. Joka olis ehkä ollut parempi mulle ja tiedän, et ois halunnut lapsen. Mut sit mulla olis ollut kahden värisiä lapsia ja sitäkään en ois halunnut, kun meinasin suomeen kuitenkin jäädä... On sen verran kovat ennakkoluulot ihmisillä täällä. Nyt sentäs kun kävellään kaupungilla, vastaantulijat ei tiedä onko eri isät vai ei. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kahdelle eri miehelle, yht. 3. Lisää lapsia en voi tehdä, koska sit olis jo kolmen miehen kans ja siinä menee raja. Kaks miestä on ihan normaalia vielä, useilla on.

Ehkä pikkasen kuitenkin harmittaa tää kolmonen, koska nyt ilmeisesti isänsä ei pidä yhteyttä, ja mulla olis ollut toinenkin miesvaihtoehto. Joka olis ehkä ollut parempi mulle ja tiedän, et ois halunnut lapsen. Mut sit mulla olis ollut kahden värisiä lapsia ja sitäkään en ois halunnut, kun meinasin suomeen kuitenkin jäädä... On sen verran kovat ennakkoluulot ihmisillä täällä. Nyt sentäs kun kävellään kaupungilla, vastaantulijat ei tiedä onko eri isät vai ei. :D

Ymmärsinkö mä oikein, että teit lapsia "väärän" miehen kanssa tulevan lapsesi ihonvärin takia???

Yhteistyössä