Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja naksu:En tuollaista päätöstä suostuis tekemään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis tarviiko tollasta ihan opikeasti kysyä, valitsisiko joku puolison oman lapsen sijaan? Ihan oikeasti????
Alkuperäinen kirjoittaja virkkuna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis tarviiko tollasta ihan opikeasti kysyä, valitsisiko joku puolison oman lapsen sijaan? Ihan oikeasti????
minä taijan sit olla ainut jolle puoliso on kaikkein rakkain, eikä se siltikään tarkoita sitä etten rakastas lapsiani.
kuten sanonta kuuluu: rakasta lastasi rakastamalla lapsesi äitiä/isää
Alkuperäinen kirjoittaja virkkuna:minä taijan sit olla ainut jolle puoliso on kaikkein rakkain, eikä se siltikään tarkoita sitä etten rakastas lapsiani.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja virkkuna:minä taijan sit olla ainut jolle puoliso on kaikkein rakkain, eikä se siltikään tarkoita sitä etten rakastas lapsiani.
Et ole ainoa. Onhan niitä pahoinpideltyjä äitejä, jotka rakastaa puolisoaan niin paljon että antavat pahoinpidellä myös lapsia. Ja jotkut äidit rakastavat puolisoaan niin paljon ettei haittaa vaikka puoliso tappaa lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja virkkuna:minä taijan sit olla ainut jolle puoliso on kaikkein rakkain, eikä se siltikään tarkoita sitä etten rakastas lapsiani.
Et ole ainoa. Onhan niitä pahoinpideltyjä äitejä, jotka rakastaa puolisoaan niin paljon että antavat pahoinpidellä myös lapsia. Ja jotkut äidit rakastavat puolisoaan niin paljon ettei haittaa vaikka puoliso tappaa lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja virkkuna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja virkkuna:minä taijan sit olla ainut jolle puoliso on kaikkein rakkain, eikä se siltikään tarkoita sitä etten rakastas lapsiani.
sangen nerokasta....koska meillä on aviosuhde reilassa, meillä pahoinpidellään lapsia ja voidaan jopa tappaa. pitäisiköhän mennä parisuhdeterapiaan, jotta oppisimme rakastamaan vähän vähemmän.
Kyllähän se juttu kumminkin taitaa olla niin, että niissä perheissä, joissa ei puolisoilla synkkaa, on enemmän sitä väkivaltaa. Vai?Lisää viisauksia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja virkkuna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja virkkuna:minä taijan sit olla ainut jolle puoliso on kaikkein rakkain, eikä se siltikään tarkoita sitä etten rakastas lapsiani.
sangen nerokasta....koska meillä on aviosuhde reilassa, meillä pahoinpidellään lapsia ja voidaan jopa tappaa. pitäisiköhän mennä parisuhdeterapiaan, jotta oppisimme rakastamaan vähän vähemmän.
Kyllähän se juttu kumminkin taitaa olla niin, että niissä perheissä, joissa ei puolisoilla synkkaa, on enemmän sitä väkivaltaa. Vai?Lisää viisauksia?
Enhän mä sanonut että teillä niin tehdään. Vaan että et ole ainoa äiti, joka valitsee puolison enemmin kuin lapset.
Tietysti lapsi, siinä jatkuu elämä ja iturata.
Totta!Tietysti lapsi, siinä jatkuu elämä ja iturata.