Lapsi vai puoliso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
LAPSI!! JOS ERO TULEE UKKO SAA MENNÄ IHAN VAPAASTI MUT LASTA SE EI VIE ENNEKU OLEN HAUDASSA..ollaan(vielä) onnellisia ja rakastuneita, mut joka toinen pari eroaa ja varsinkin me nuoret pienten lasten vanhemmat..

Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi:
Kumpi on sinulle tärkeämpi, lapsi vai puoliso?
Äläkä vastaa että molemmat yhtä tärkeitä, on tietysti aika luonnollista! =)
Haluan tietää, että jos toinen pitäisi valita, niin kummasta luopuisit?

Kysymyksesi on todella hassusti asetettu.

Ei tällaista ratkaisua onneksi tarvitse tehdä.

Jos olisi tilanne, että pitäisi valita, kuten joku ehdotti, esim. kumman pelastaisi ensin tulipalosta tai vaikka uppoavasta laivasta, niin tottai valitsisin lapsen, koska lapsi ei kykene itse vielä huolehtimaan pelastautumisestaan. Jos mieskin pitäisi pelastaa, niin yrittäisin saada parempikuntoisen, vaikka sitten lapsen juoksemaan itse pakoon ja raahaisin itse miehen turvaan.

Tietenkin lapsi on tärkein, mutta muistakaahan, että hyvä parisuhde on lapselle paras koti.

Alkuperäinen kirjoittaja Paras koti:
Jos olisi tilanne, että pitäisi valita, kuten joku ehdotti, esim. kumman pelastaisi ensin tulipalosta tai vaikka uppoavasta laivasta, niin tottai valitsisin lapsen, koska lapsi ei kykene itse vielä huolehtimaan pelastautumisestaan.
En tarkoittanut tätä, vaan pitemmällä tähtäimellä... Että jos jompaakumpaa ei elämässäsi jatkossa olisi, niin kummasta olisi "helpompi" luopua.

lapset on minulle kyllä tärkeämpi, onhan siinä osa kyllä tuota miestäkin... mutta kuitenkin- lapset on meillä vaan lainassa, mies- toivottavasti on siinä rinnalla koko ajan...

Jos olisi tilanne, että pitäisi valita, kuten joku ehdotti, esim. kumman pelastaisi ensin tulipalosta tai vaikka uppoavasta laivasta, niin tottai valitsisin lapsen, koska lapsi ei kykene itse vielä huolehtimaan pelastautumisestaan.
En tarkoittanut tätä, vaan pitemmällä tähtäimellä... Että jos jompaakumpaa ei elämässäsi jatkossa olisi, niin kummasta olisi "helpompi" luopua.
ei kummastakaan. lapsistaan ei voisi ikinä luopua.. mutta en miehestäkään. ikinä en enään löytäisi sielunkumppania..kumppania joka sopii täydellisesti.hänen tarkoitus kulkea elämä yhdessä minun kanssani loppuu. en voisi hänestä luopua

Kyllä lapset on niin tärkeitä, että jos lasten etu niin vaatisi, luopuisin miehestä.

Ei sillä, ettäkö mieluummin luopuisin miehestä, vaan koska lasten kuuluu olla tärkeimpiä vanhemmilleen.

Jos joku uhkaisi ase ohimolla molempia ja mun pitäisi tehdä ratkaisu, niin en mä osaisi, mä soittaisin Jack Bauerille... :)

Ihan oikeasti, kummastakaan ei olisi helpompi luopua. En pystyisi valitsemaan ns. vapaaehtoisesti, mutta jos jommasta kummasta vaan joutuisi luopumaan, sitten täytyisi opetella elämään niillä korteilla....

Jos nyt vielä intät, niin kyllä mä loppujen lopuksi puolisosta luopuisin.

Kumpi on sinulle tärkeämpi, lapsi vai puoliso?
Äläkä vastaa että molemmat yhtä tärkeitä, on tietysti aika luonnollista! =)
Haluan tietää, että jos toinen pitäisi valita, niin kummasta luopuisit?

lapset

Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Mä olisin valmis tekemään molempien takia ihan mitä vaan ikinä mutta tottakai valitsisin lapsen jos olisi pakko.

Olen tässä samalla linjalla ja niin on miehenikin kun asiasta jutskailimme. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eiköhän äidinrakkaus ole aina suurempi ja voimakkaampi voima kuin rakkaus puolisoon! Pitäisi olla itsestäänselvää!

näin. Täytyy olla naisessa jotain vikaa jos toisin valitsee...

ja siis lapset jäis jos pitäs valita...

kyllä rakkaus puolisoon voi ola yhtä kova.. ainakin niin kova ettei erota niitten eroa.
mutta se että lapset ovat lapsia. heitä pitää suojella ja hoitaa. tekee sen että lapset menisi esim tulipalossa, hukkumassa olessa yms.. edelle

No ei kai KUKAAN lapsistaan luopuis??! Tai noh, onhan niitäkin....
Ite en kyllä ikinä maailmassa luopuis omista lapsistani, en tietysti mielelläni miehestänikään, mutta jos sais vaan toisen; lapset tai miehen, niin lapset pitäisin tietenkin. EIKÄ TARVINNU EDES MIETTIÄ!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:
Vastaukset yllätti! Porukka on niin yksimielistä... On kiva että välitätte lapsistanne mutta minusta vähän surulliseltakin tuntuu; kun lapset tulee, niin puoliso jää auttamatta kakkoseksi.. :´(

Taidat olla mies?

Yhteistyössä