Lapsi vai puoliso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:
Vastaukset yllätti! Porukka on niin yksimielistä... On kiva että välitätte lapsistanne mutta minusta vähän surulliseltakin tuntuu; kun lapset tulee, niin puoliso jää auttamatta kakkoseksi.. :´(

No ei nyt ole siitä kyse.

Vaan vain siitä, että mä olen lapsistani vastuussa ja ne ovat etusijalla.

Tietysti.

Heti tulee paskaan niskaan...:( Kunhan kysyin. Tuli vain mieleen tuosta toisesta ketjusta jossa kysyttiin että kuinka usein sanot puolisolle ja lapsille että rakastat, ja monet kertoivat että lapsille päivittäin ja miehelle harvemmin...ihmettelin miksi näin. Siksi kysyin.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Tiedän kylläihmisiä, jotka ovat joutuneet valitsemaan. Joko uusi puoliso tai edellisen liiton lapset.

Oma vastaus on selkeä: lapset tavitsevat minua enemmän.

näinhän sen pitäisi mennä.. mutta valitettavasti tiedän tapauksia joissa se uusi puoliso on mennyt lasten edelle :/

ja vastauksena kysymykseen.. Kyllä se lapsi puolison edelle menee..

Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi:
Heti tulee paskaan niskaan...:( Kunhan kysyin. Tuli vain mieleen tuosta toisesta ketjusta jossa kysyttiin että kuinka usein sanot puolisolle ja lapsille että rakastat, ja monet kertoivat että lapsille päivittäin ja miehelle harvemmin...ihmettelin miksi näin. Siksi kysyin.

Kerro millaista valitsemista sinä tarkoitat =) Sitäkö, että jos pitää joku liekeistä pelastaa, niin kumman valitset, vai jotain lievempää. Vaikuttanee vastauksiin.

No mulla ihmetyttää todella paljon kuinka meilkein jokainen näistä valitsee lapset ja vielä TOTTAKAIT sanalla säestettynä..

Minä sanon puolisolle useammin rakastavani häntä, kuin lapsille. Minulle molemmat ovat tärkeitä, mutta mies on kuitenkin se jonka kanssa aion viettää loppu elämäni. Lapsille taas olen vanhempi, jonka tehtävänä on pitää heistä huolta kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Tätä ei mikään muuta vaikka tunnenkin voimakkaampaa rakkautta miestä kuin lapsia kohtaan.

Vastaukset yllätti! Porukka on niin yksimielistä... On kiva että välitätte lapsistanne mutta minusta vähän surulliseltakin tuntuu; kun lapset tulee, niin puoliso jää auttamatta kakkoseksi.. :´(

Se että jossain valitse kumpi kuolee -tilanteessa puoliso jää kakkoseksi ei suinkaan tarkoita että aina ja joka paikassa mennään muksujen pillin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Kerro millaista valitsemista sinä tarkoitat =) Sitäkö, että jos pitää joku liekeistä pelastaa, niin kumman valitset, vai jotain lievempää. Vaikuttanee vastauksiin.
Jotain tämmöistä joo. Ei nyt kannata kauhean dramaattisesti suhtautua :) Mutta siis jotain valintaa missä voisi pitää enää vain toisen. Ja kyllä mä kunnioitan sitä että lapset on tärkeitä, mutta se puolisohan oli kuitenkin paikalla ensin..:) Tai siis kun joku kirjoitti että ehkä suhde ei oo niin hyvä jos ihan hetkeäkään miettimättä valitsisi lapsen, niin saattaa pitää paikkansa.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Jotain tämmöistä joo. Ei nyt kannata kauhean dramaattisesti suhtautua :) Mutta siis jotain valintaa missä voisi pitää enää vain toisen. Ja kyllä mä kunnioitan sitä että lapset on tärkeitä, mutta se puolisohan oli kuitenkin paikalla ensin..:) Tai siis kun joku kirjoitti että ehkä suhde ei oo niin hyvä jos ihan hetkeäkään miettimättä valitsisi lapsen, niin saattaa pitää paikkansa.

mjaa, mä voisin kuolla miehen puolesta, mut lapset menee sen edelle, ilman epäilystäkään..
miten ihmeessä sen lapsien valitsemisen saa käännettyä huonoksi parisuhteeksi? :o

*raapii päätään ja hämmästelee*

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:

Se että jossain valitse kumpi kuolee -tilanteessa puoliso jää kakkoseksi ei suinkaan tarkoita että aina ja joka paikassa mennään muksujen pillin mukaan.

Ei todellakaan tarkoita.

Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Voiko jollekin muka mies olla tärkeämpi kuin lapsi? :o Mä en ainakaan miettisi hetkeäkään tuota. Laps kyllä menee kaiken edelle, niin se on...

Jos oikein mietit, tiedätkö/tunnetko miehiä, jotka tapaavat lapsiaan harvoin tai ei koskaan, siksi että uusi puoliso ei voi lapsia sietää?

Voiko jollekin muka mies olla tärkeämpi kuin lapsi? :o Mä en ainakaan miettisi hetkeäkään tuota. Laps kyllä menee kaiken edelle, niin se on...

Jos oikein mietit, tiedätkö/tunnetko miehiä, jotka tapaavat lapsiaan harvoin tai ei koskaan, siksi että uusi puoliso ei voi lapsia sietää?

En... aika surullinen tuollainen tilanne olisi todellakin. Ei ole omassa tuttavapiirissä tullut vastaan.

Multa ei kysytty, mut vastaan kumminkin. Tiedän. :/

Hei! kaikilla lapsilla joilla on äiti niin valitsevat lapsensa niin siinä tapauksessa saisin pitää puolisonikin koska anoppi vastaisi varmasti myös että lapset B)
No joo mut mies on alusta asti tiennyt olevansa kakkonen siis että mulla menee lapset yli kaiken.
mitähän miehet vastaisivat kun jossain tutkimuksessakin oli että se vaimo on miehelle tärkeämpi kuin moni nainen osaa edes ajatella?

Yhteistyössä